Beutyblogtopic XL #12

En ‘nee’ moeten leren zeggen.

Maar Mila is erg volwassen voor haar leeftijd. Volgend jaar gaat ze al op kamers.

38 likes

Wat laat zeg! Dacht dat ze dat huis in IJburg minstens al had overgekocht.

2 likes

Dit slaat echt zo erg de spijker op z’n kop… precies wat ik ook bedoel idd.

1 like

“het stukje”

2 likes

Nee dan begint de rest van Amsterdam

Amsterdam Castle
Amsterdam at Sea
Amsterdam Beach
Amsterdam Hills
Amsterdam Hunnebed
Amsterdam Giethoorn
Amsterdam Wadden
Amsterdam Deltawerken
Amsterdam Three-country point
Amsterdam Eierbal

28 likes

Jammer ook dat het nooit de kleine kantjes zijn die benoemd worden (en dan niet “ik ben een stier en ik ben sOooOw koppig hihi”).

Ik ben een weegschaal en ik vermijd confrontatie dus in plaats van te dealen met mijn shit stop ik alles in een klein doosje in mijn hoofd, tot ik ontplof, wegloop, bruggen verbrand en dan later spijt krijg. sOooOoOw herkenbaar!!!

13 likes

En die op alles ‘nee’ zeggen omdat ze idd goed voor zichzelf moeten zorgen

4 likes

Ben benieuwd met welke hamer zulke mensen je hoofd willen inslaan als je ze verteld dat ze zich geforceerd gedragen naar de kenmerken die hun sterrenbeeld zijn toegedicht, en dat het niet andersom is.

5 likes

Die tuin van Tien doet zoveel pijn om te zien.
Maar ik verbaas me wel dat dit mag? Zijn er geen beperkingen hoeveel m2 ‘verhard’ mag worden?
Wij willen vb. een extra terras aanleggen (No worries, we hebben veeeeeel gras, struiken, planten en bloemen), maar dit mag niet omdat er maar x aantal m2 verhard mag zijn.

1 like

waar woon jij dan?

2 likes

Ik weet wel dat je niet alles zomaar mag overdekken, maar dacht dat er niet specifiek regels zijn over het bestraten van je tuin.

1 like

Dit is echt de heuvel waar ik op sterf. Fuck op met je betonnen kuttuin.

26 likes

Wat was je reactie? Denk niet dat ik mijn walging voor me zou kunnen houden.

3 likes

Dat is geen tuin maar een parkeerplaats.

12 likes

Een vriend van mij heeft grind gestort tussen de enige twee plantjes in de verder betegelde tuin, want dan krijgt het onkruid geen kans te groeien :clown_face:. Toen moest ik al grinniken, nu paar weken later groeit het onkruid door het grind heen.

46 likes

Moeder natuur wint altijd.

36 likes

België. Ik ging er van uit dat NL ook wel regels ging hebben daarover. Jullie zijn op de meeste vlakken meer ‘geregeld’ dan ons :smiley:

3 likes

Jeeej :heart::heart:

3 likes

Mwa

2 likes