Doodshoofdjes?
Vond het wel een leuke vlog vandaag. Ben benieuwd hoe de foto’s worden
Ze zegt toch ook dat ze haar handen nog gaat scrubben?
Mijn misofonie schoot wel door het dak bij het eten in de auto van Mas.
Ja maar de volgende dag (gisteren dus) waren haar handen nog steeds smoezelig. Dus na het scrubben.
Covershoot met heel veel huid | Vloggloss 2468
“met heel veel huid”
Klinkt als een shoot met Ed Gein.
Tja, het alternatief was ‘met heel veel vlees’. Ik weet niet of dat een verbetering is
Ik denk dat je video dan gedemonitized wordt. Zou me niks verbazen als ze daarom “huid” heeft gekozen. YouTube blokkeert praktisch automatisch alles met bloot/seks.
Same, maar zij kan ook gewoon echt niet normaal eten, lijkt vaak wel alsof ze het erom doet.
Grefoef was ook op het eind lekker op dreef met zijn bijdehandte opmerkingen. Ik vraag me af of Mas nooit achter de schermen iets van ‘hou toch gewoon een keer je smoel, vent’ zegt. Persoonlijk zou ik helemaal ramgek worden van dat gebrabbel en betweterigheid worden constant.
In de vlog van vandaag:
“Dit is gebakken banaan”
Gregor: “Geen banaan he!!”
“Nee oke, het heet bakbanaan”
Ik heb de vlog niet gezien maar ik denk dat Gregor dit bedoelde:
ja dat snap ik, maar dat gecorrigeer weer. Ze zegt gebakken banaan dan weet iedereen wat ze bedoelt.
Ooooh ja Gregor gonna be Gregor.
Grefoef is eigenlijk gewoon een Gerda in Gre vorm.
Bakabana.
Je zou bijna denken dat ie iets moet bewijzen…
Hij is zo’n type dat altijd gelijk wilt hebben. Of hij altijd gelijk heeft is weer wat anders
In de vlog van vandaag speelt Mila met hun DJ set (ja was een tijdelijk hobby-dingetje)
Komt gregor binnen zegt Mascha “kijk wat ik gevonden heb voor Mila om mee te spelen?” En huts—— volgende shot
Ik wil zo graag weten wat Greg toen zei!!
Anders hadden ze niet zo snel geknipt als hij het goed had gevonden. (Baby stemmetje van Greg) “ga jij DJ worden Mila? Ja hè? Dat kan jij wel goed hè?
Nu vind ik een DJ set ook geen kinderspeelgoed, maar wil gewoon Greg zijn reactie zien
OMG same, ik dacht zal ik t posten of niet want misschien klink ik als een engerd die teveel wil weten, maar nu mag jij de val opvangen als mensen dit raar vinden
“Godverredomme dit is een peperdure set en ik met mijn skills ga hier nog een carriere uit draaien, dus dit doen we eventjes niet dametjes!!!”