Beutyblogtopic XL #12

Dit is echt een briljant excuus om te snoopen,
“Ja sorry, mijn familie is al 300 jaar lang bezig met iedereens business, kan ik niks aan doen, zit in m’n bloed”.

22 likes

Ik vind het zo interessant/bijzonder om te zien dat in veel talen er varianten van ‘de zoon/dochter van’ -namen zijn.

Louwrisdochter. Wist niet dat dat ook in het Nederlands bestond.

:joy:
Mijn dochter is er ook echt eentje.
Als mijn man en ik elkaar iets vertellen komt zij altijd ertussen “wat?”
Kan ze niks aan doen

@Nestley_Toulhouse pas sinds 1811 zijn achternamen geregistreerd. Daarvoor was deze constructie ook nog wel gebruikelijk

4 likes

Ik moest even wat vlogs inhalen maar heb het nu ook gezien inderdaad! Volgende shot was het draaitafeltje ook opgeruimd. Dus waarschijnlijk was Dj Gre not amused dat de kleine daar aan zat :rofl:

5 likes

Ik ben echt in staat om Gre een proefpakket Logopedie aan te bieden, niet te verstaan die man.

12 likes

Kunnen wil en tien ook doen.

9 likes

Laat logopedie de nieuwe life coach zijn a.u.b maar dan wel door mensen met de juiste papieren.

12 likes

Mascha zou er ook profijt van hebben, met haar geslurp

7 likes

Maar eerlijk he. Ik krijg altijd een beetje de kriebels van Gre. En niet alleen door zijn gebrabbel en ‘ik weet alles beter’ mentaliteit maar zijn hele vibe en voorkomen wekken bij mij een ‘uit mijn buurt blijven’ kriebel op.

17 likes

De nieuwe stap van Wil&Tien?

5 likes

Zit Grace & frankie te kijken en:

46 likes

Ik heb de vlog nog niet eens gestart of ik ben al geërgerd. Allemaal comments over Mila die een kreeft is en daarom X en X is en zal worden.

Laat dat arme kind eens met rust joh en projecteer je eigen issues er niet op.

Dit heeft niks met een sterrenbeeld te maken, jullie zijn gewoon jankerds. ‘We’ zijn helemaal niet hooggevoelig en zorgzaam, tyf op.

Groetjes een kreeft.

84 likes

Ik vind dat je wel een beetje overgevoelig reageert :crazy_face:

93 likes

Ik moet gewoon ff een Snickers. Of een snikkel, is ook goed.

20 likes

Typisch een kreeft die @Zemraluani

5 likes

Ik vond het vooral grappig dat Mascha vindt dat Mila echt een familie mens is.

44 likes

Kind is net van de borst af en leeft dr hele leven al in een Corona bubbel met haar twee ouders.

Alsof ze überhaupt de kans heeft gehad om te zeggen ‘weet je wat papa en mama ik heb weinig met jullie, ik ben liever bij mijn vrienden doei hè’.

T kan ook gewoon Stockholm syndroom zijn (jk)

45 likes

Ah, Tien zit ook in de comments :cry:

Vlog nog eens gestart en ben al helemaal geïrriteerd.

44 likes

Het is niet echt Tien sgat :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ja ja in t hoekje hoor, maar kan me voorstellen dat je alleen de enorme grindbak onthoudt

24 likes