Hahahahaha het lijkt echt op een postapocalyptisch landschap.
Ooohhh de woede die ik voel bij deze foto hahaha.
Elke keer als ik t zie dan ben ik weer verbaasd hoe erg t is
Ze heeft daar gewoon echt veel geld voor betaald
Lekker uitzicht op je grindbak vanuit je pergola. Kan je toekijken hoe je kinderen met hun trapfietsjes ploeteren en stenen vreten. Maar je hoeft in elk geval geen extra wasjes te draaien omdat de knietjes van de kleertjes groen zijn geworden.
Weer wat geleerd van de Foefs: Frankrijk = Parijs
Parijs/Frankrijk is nou ja ze hebben er niks mee, ze vinden het toch mehhh maar als Krek dan ziet dat er coole winkels in Parijs zijn en de croissantjes er goed uitzien dan denkt hij mmmm en denkt Mas dat ze toch misschien best leuk een rondje kunnen shoppen in Frankrijk
Highlight:
Krek : Er is natuurlijk ƩƩn geweldig ding in Parijs
Mas: de Sacre Coeur?
Krek: nee, Disney.
Welke recente vlogs moet ik kijken voor ultieme irritainment?
Ja want dat Frankrijk veel meer is dan alleen een hoofdstad en het verder ook prachtige dorpjes en natuur heeft, vergeten ze voor het gemak ff. Nederland bestaat immers ook alleen maar uit Amsterdam toch?
De soort mens die over zichzelf zegt: āik ben heel zorgzaam, anderen gaan voor en ik cijfer mezelf wegā , kan ik echt heeeel slecht hebben. Zijn vaak ook de mensen die over zichzelf zeggen dat ze echt beter voor zichzelf moeten gaan zorgenā¦
Nee Nederland bestaat uit Amsterdam en De Natuur ā¢ļø (Begint bij Weesp ongeveer)
@Eddie had een keer een hele treffende post (het zal eens niet) over dat soort mensen het constant heeft over āzichzelf voorbij gaanā in al hun need to zorg maar dat eigenlijk ook opdringen aan mensen die ze willen verzorgen en die ook helemaal niet zitten te wachten op zorg en dat het vooral om de ego van de Zorger gaat Ipv dat ze het echt doen voor een ander.
Kan de post ff niet vinden zo snel
En āneeā moeten leren zeggen.
Maar Mila is erg volwassen voor haar leeftijd. Volgend jaar gaat ze al op kamers.
Wat laat zeg! Dacht dat ze dat huis in IJburg minstens al had overgekocht.
Dit slaat echt zo erg de spijker op zān kop⦠precies wat ik ook bedoel idd.
āhet stukjeā
Nee dan begint de rest van Amsterdam
Amsterdam Castle
Amsterdam at Sea
Amsterdam Beach
Amsterdam Hills
Amsterdam Hunnebed
Amsterdam Giethoorn
Amsterdam Wadden
Amsterdam Deltawerken
Amsterdam Three-country point
Amsterdam Eierbal
Jammer ook dat het nooit de kleine kantjes zijn die benoemd worden (en dan niet āik ben een stier en ik ben sOooOw koppig hihiā).
Ik ben een weegschaal en ik vermijd confrontatie dus in plaats van te dealen met mijn shit stop ik alles in een klein doosje in mijn hoofd, tot ik ontplof, wegloop, bruggen verbrand en dan later spijt krijg. sOooOoOw herkenbaar!!!
En die op alles āneeā zeggen omdat ze idd goed voor zichzelf moeten zorgen
Ben benieuwd met welke hamer zulke mensen je hoofd willen inslaan als je ze verteld dat ze zich geforceerd gedragen naar de kenmerken die hun sterrenbeeld zijn toegedicht, en dat het niet andersom is.
Die tuin van Tien doet zoveel pijn om te zien.
Maar ik verbaas me wel dat dit mag? Zijn er geen beperkingen hoeveel m2 āverhardā mag worden?
Wij willen vb. een extra terras aanleggen (No worries, we hebben veeeeeel gras, struiken, planten en bloemen), maar dit mag niet omdat er maar x aantal m2 verhard mag zijn.