waar woon jij dan?
Ik weet wel dat je niet alles zomaar mag overdekken, maar dacht dat er niet specifiek regels zijn over het bestraten van je tuin.
Dit is echt de heuvel waar ik op sterf. Fuck op met je betonnen kuttuin.
Wat was je reactie? Denk niet dat ik mijn walging voor me zou kunnen houden.
Dat is geen tuin maar een parkeerplaats.
Een vriend van mij heeft grind gestort tussen de enige twee plantjes in de verder betegelde tuin, want dan krijgt het onkruid geen kans te groeien . Toen moest ik al grinniken, nu paar weken later groeit het onkruid door het grind heen.
BelgiĆ«. Ik ging er van uit dat NL ook wel regels ging hebben daarover. Jullie zijn op de meeste vlakken meer āgeregeldā dan ons
Jeeej
Maar hoe zit dat nou bij de foefsters? Ze hebben een nieubouw huis met een tuin(tje) en een balkon IN Amsterdam?!? hoeveel harken die wel niet binnen qua poen?
Ja dat vinden ze zelf maar Mas legt wel even 1500 euries neer voor een toilettas van Dior, dan ben je echt niet arm.
Mwa
Volgens mij is hun huis rond de 750k dusja, veel geld maar vond het nog meevallen
Ik denk dat Nederland niet zo dichtbebouwd is als BelgiĆ«, mogelijk is het daar nog niet zoān groot probleem als hier.
Huh trouwens heeft Mascha gisteren NOU WEER een planner video geüpload? Is echt al video 52839382 over hoe ze die planner indeelt, wat dus ook al 52839382 keer op dezelfde manier is gegaan. Die video duurt ook dik 20 minuten.
In mijn gemeente wordt vergroening van de tuin wel echt actief aangemoedigd, net als bijvoorbeeld het ātegeltje wipā project, het niet-maaien beleid en de aanleg van meerdere volkstuinen ( alleen in mijn mini dorp al 3)
Maar nee, helaas staat die regelgeving in Nederland niet in steen ( hehe) gebeiteld.
De verkopen zullen na zoān video wel flink omhoog gaan.
Het is ook elke keer niks nieuws met der stickers en indeling. Weinig creatief/moeite. Ik plaats van dat ze zoiets verzint: (vind ik helemaal Mas)
Video is ook echt uit een lekkere hoek gefilmd joh Ik word er al naar van als ik alleen al die thumbnail zie.
Ik vind zoān bolle meisjeshandschrift echt lelijk.
Waarom staat er elke dag ādoosā?