Elke dag een doos uitpakken?
Ze wil elke dag 1 verhuisdoos uitpakken.
Nee, maar wel rood van het bloed als ze kruipen/rollen op die stenen.
Sorry.
Dream big
Zijn zij met een bedrijf verhuisd of zelf? Ik ben de laatste keer met een bedrijf verhuisd en die wilden de dozen na twee weken terug
De foefs wonen 3 weken in het nieuwe huis en hebben nog geen licht (want, heel verrassend, er is iets mis gegaan met de lampen), maar je hebt ook zoiets als dit toch
Al zou ik zelf voor dit exemplaar gaan trouwens (nee dit is geen wc)
Ik heb echt maanden met zulke lampen geleefd
Deze hangt al 3 jaar in de overloop op 1e verdieping bij ons, werkt prima
Wonen al meer dan een half jaar in ons nieuwe huis, heb deze lamp nog nergens vervangen voor iets beters. Na een tijdje zie je het zelf niet meer haha
ik vind die zelfbruinhanden er echt niet uit zien.
De belichting is ook niet briljant. Kon ze niet even een ring-light aanzetten
Ik vind dat eerlijk gezegd een rite of passage van het verhuizen: nog eeuwenlang met peertjes doen want “ja de lampen moeten ooit nog”
Een huis hoeft niet in één keer af!!! <3
Omdat ze iedere dag iemand uitkiest die ze “doos” noemt via DM.
Ooh, ik heb dus echt zo’n doktershandschrift en vind dat juist zooo mooi dat ronde haha
Dat is net als de kastdeurtjes op de slaapkamer die ’ na de bouwvak’ in de kast worden gezet. Ze verplaatsen die deuren 36x in een bepaalde vlog en ze beschadigen ook nog het headboard van het bed…dan had ik die toch echt even zelf gemonteerd.
Maar dat kunnen ze waarschijnlijk niet. Er zijn mensen die 2 linkerhanden hebben wat klussen betreft en ondanks Gre de allesweter is, is hij niet een alleskunner.
Mas: laat Mascha planner samples zien, geeft uitleg waarom ze bepaalde cover heeft verkozen boven andere
Krek: stormt binnen, duwt schoen voor de planner vol in beeld, begint op knopjes te drukken waardoor de schoen het geluid van het ontkalkingsprogramma van een koffiezetapparaat maakt, mompelt een eenmansdialoog over kleurtjes en knopjes, blijft midden in beeld staan met luidruchtige schoen tot de scène wordt geknipt.
Mijn vriend zei laatst: kijk, mijn schoenen matchen met mijn shirt!
En toen moest ik intern heel hard huilen. Het is dat hij verder heel leuk is, anders had ik hem in de prullenbak gegooid met schoen en shirt en al
Hahahaha die onderste. Wat een mood. Ze is echt haar leven aan het overdenken daar