Beutyblogtopic XL #12

Dat is fjuusjun, dat ken jij niet

image

24 likes

Oh wow dat vind ik misschien best slim en dan lekker sla en knoflook saus erin

13 likes

Mas vond het geen aanrader, ze on-rolde de laatste derde ongeveer en toen ging ze er heel onhandig in knippen

Ik zou gewoon n pizzasnijder gebruiken maar ik ben een provinciaal dus negeer me

22 likes

Zoals jullie weten rol ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren mijn pizza op

30 likes

afbeelding

20 likes

Never forget :rofl:

3 likes

Ja alleen dan zonder dat vieze afval vlees :joy:

1 like

Jammer. Ik wil het toch nog wel eens gaan uitproberen in een onafhankelijk onderzoek in het lab

5 likes

Leuk dat je op de achtergrond nog net de pootjes van Siem ziet die in de 4m2 grote woonkamer zit terwijl Krek met dodelijke kattenallergie (heftiger dan de dokter ooit daarvoor had gezien! Hoe heeft deze man jarenlang met katten gewoond, kan gewoon echt niet!!) rustig een pizza naar binnen werkt.

Die Dyson aircleaner sure is magic he jongens!

45 likes

Ah nee, ik moet even ingrijpen en het voor Mas opnemen hier. Ze hebben in het nieuwe huis nog geen bestek (uitgepakt) en dus nog geen pizzasnijder en geen messen. Alleen kartonnen wegwerpmessen waarvan ze dacht dat het daar niet mee ging lukken. Dus het rollen was sowieso al een ‘last resort’ optie voor haar.

Zelf lijkt het me wel handig om in ieder geval een paar metalen bestekonderdelen te hebben liggen als je zo lang zonder keuken leeft, maar ok.

19 likes

Gezicht van Mas op de laatste afbeelding spreekt boekdelen :laughing:

2 likes

Nou, pizza knippen met een schaar is een supergoede lifehack hoor, geen grap. Echt heel tevreden met mijn pizzaleven sinds ik dit ontdekt heb.

32 likes

Het begint erop te lijken dat dit gewoon een lange aanloop is naar het wegdoen van de katten

7 likes

Ik ga weer stuk om de laatste posts hier :joy: Dat stukje met Gregor zijn schoen, echt tief toch een keer op man! Ga videos op je eigen kanaal posten.

23 likes

Nee op zijn eigen kanaal kan ie geen geld meer verdienen dus is zonde van de moeite joh

2 likes

Mascha, terwijl ze het heeft over dat ze voortaan elke dag een doos uit gaat pakken: “Dat je zeg maar aan het uitpakken bent en dat je denkt: dit heb ik eigenlijk ook niet nodig. Dat is echt handig aan verhuizen, gewoon zoveel mogelijk je spullen uitzoeken”. Ja, vooral als je het van tevoren doet. Maar ja, wie ben ik :woman_shrugging:

50 likes

Hopelijk opent Mascha deze week de doos met het bestek.

57 likes

Ja zo kijk ik als m’n ouders hun vakantiefoto’s laten zien en bij elke foto met elkaar in discussie gaan over hoe dat dorpje nou ookalweer heette en op welke dag ze er waren en hoe oud de kerk precies was.

31 likes

Waarom ook maar 1? Je bent op een gegeven moment toch lekker op dreef en wat uitgepakt is dan toch maar uitgepakt lijkt me? En doet Gre niks vraag ik me dan af? Of zit hij de hele dag met zijn sneakers in zijn man cave te spelen?

23 likes

En dan af en toe “FOEFJEEE, KIJK IS WAT IK HEB GEMAAKT!!!”, en Mas weer moet komen kijken en complimenten geven.
Ik zweer je dat dit niet ver van de waarheid kan zijn :joy:

25 likes