Beutyblogtopic XL #12

1 doos per dag, hoeveel tijd kost je dat? 10 minuten?
Snap echt weer helemaal niets van dat “systeem”. Ze hebben alle tijd van de wereld.

Snap dat ze bepaalde dingen niet uit kunnen pakken in verband met die 70.000 kasten die niet af zijn, maar hoezo zit je al 3 weken in een huis zonder je bestek uit te pakken?

Ik kan echt niet meer met die twee. Wat een ontzettend vage lui.

67 likes

Hahaha ja echt precies mijn vraag + nog 1000000 andere vragen die opkomen na het zien van een vlog. Ik snap het gewoon echt niet.

1 like

Geen idee of het echt zo is haha, komt gewoon heel erg zo op mij over. Misschien hebben ze de periode dat ze de katten in dat andere huis hadden wel voordelen gezien van geen katten hebben. Ze lieten die katten daar alleen dus hun leven was even catfree. Toen kwamen ze weer bij dat huis incl. Katten die ze al jaren hebben en ineens is grefoef hyperallergisch. Vond dat gewoon opvallend. Als ze de katten zomaar zouden weg doen dan gaan alle kijkers misschien kritiek leveren, maar niemand kan boos op je worden als je extreem allergisch bent :woman_shrugging:

5 likes

Dat klinkt als een veel te ingewikkelde strategie voor de foefjes. Ze kunnen niet eens hun bestek uitpakken

15 likes

Ik durf te wedden dat ik eerder mijn bestek heb uitgepakt dan de foefjes en dat zonder hulp van Manis.

8 likes

Ik vind gregor sowieso echt gemeen doen in de vlogs de laatste tijd #freemascha

16 likes

Hahahaha de posts in dit topic over de verhuizing van de foefs zijn echt goud

3 likes

Meer mensen vonden dit raar idd

9 likes

jij hebt duidelijk nog nooit gezien hoe ze aardbeien plukken

45 likes

Nou sorry maar smeren ze die broodjes pindakaas dan met hun vingers of wat? Wat een gekkigheid weer om niet eeeeeven twee messen en twee vorken uit te pakken.

Is natuurlijk een lifehack die we binnenkort gaan horen: gebruik wegwerpbestek!!!

8 likes

Oh ga jij verhuizen

3 likes

Ze laten zelfs hun lunch bezorgen, dus ik denk dat ze nog niet eerder fatsoenlijk bestek nodig hebben gehad.

1 like

Haha helaas wel, can’t unsee

Maar na de bevalling was het een tijdje de hele tijd zo van ‘ben zo trots op mijn lieve prachtige vrouw’ (insert babystem) en nu is ie gewoon weer full aardbeien modus

21 likes

Ze kunnen ook ijsstokjes kopen ipv bestek, die zullen vast net zo goed werken als die bamboe wegwerp bbq

2 likes

Cut my pizza in to pieces , this is my last resort!

64 likes

Hoeveel dozen pakken jullie uit per jaar???
En hoe vaak was je ze.

5 likes

In het kader alles op jezelf betrekken.

Wij wonen hier nu twee drie weken en er staan nog steeds meerdere dozen.

Vandaag zijn we naar onze vorige woning gegaan en hebben we weer een aanhanger vol zooi meegenomen. Ondanks dat we ook veel weg hebben gedaan en naar de stort hebben gedaan.

1 like

Is ook niet meer dan normaal toch. Je kan niet alles binnen een paar dagen fixen.

1 like

Klopt. We hebben destijds een dag vrij genomen om alle essentiële dingen mee te nemen.

Verwacht dat deze week alles klaar is in de vorige woning. En dan kunnen we hier alle laatste spullen een plekje geven of alsnog naar de kringloop of iets anders.

1 like

Ik keek voor het eerst sinds lang nog eens een vlog en in vroeg me al af waarom ze uit een papieren bekertje dronk.
Even een glas en koffietas afwassen lijkt me nu niet zo onoverkomelijk inderdaad (en beter voor het milieu :see_no_evil:).
Die sneaker van Greg was heel random :thinking:, vond het ook een lawaaierig ding, lang leve stille schoenen :ok_hand:

4 likes