Volgens mij was ze ook nog op zoek naar een trap voor de kastjes boven dat bankje bij de eettafel, daar hebben ze ook kasten tot het plafond, dus denk dat ze die dan ook voor in de keuken gebruiken
Dit is al eens eerder gezegd maar je huid wordt niet mooier van filler of botox. Dus die
heeft niks te maken met haar mooie huid.
Debbie staat sowieso bijna continue voor een ringlamp. Ze ziet er zeker goed uit maar ze is ook niet vies van een filtertje en een lichtje hier en daar.
Nee niet perse mooier, maar wel strakker en minder rimpels en dat wordt toch wel gezien als mooier. Tot op zekere hoogte dan natuurlijk want too much is ook niet mooi, maar het speelt bij Debbie echt wel mee dat ze fillers/botox heeft en daardoor minder rimpels.
Oja maar ik heb het niet over wel of geen rimpels maar over haar huid die meer straalt en minder oneffenheden heeft. Dat bereik je niet met Botox of fillers.
Nou jawel, ten eerste zijn fillers doorgaans gemaakt van hyaluronzuur (hydraterend bestanddeel) en ten tweede gaat een glad oppervlak altijd beter het licht reflecteren dan een rimpelig oppervlak. Da’s dus dubbele glow, alleen door de fillers!
Waarom zou je de kasten vast inruimen terwijl de keuken nog verder gemonteerd moet worden? 
Hier ziet haar huid er minder flawless uit dan op de insta stories die ze normaal plaatst. Als nog vind ik het er super goed uit zien.
Ik teken er voor om er op mijn 50e zo uit te zien.
Ik moet dit topic niet meer lezen vlak voor ik ga slapen. Ik heb over Gregor gedroomd, dat hij opeens in mijn meterkast aan het rommelen was 

Nee ik kan de video niet zo snel vinden, maar ging over de nieuwe lijn van Kruidvat.
Dat is veel te simpel. Maar een extra fiets naast de bakfiets lijkt mij ook handig. Je hebt toch niet elke keer zin om met zo’n enorm gevaarte de stad in te gaan?
Zonder bakfiets in Amsterdam hoor je er écht niet bij hoor…
Ik heb ‘t idee dat influenza’s überhaupt nooit fietsen. Althans niet die ik kijk
Alleen Bonnie
Komt dat niet omdat je niet met een elektronisch apparaat in de hand mag fietsen? Dus dat ze dan misschien wel fietsen, maar het nooit filmen? Ik kijk niet veel naar vloggers, dus geen idee of dit plausibel is haha.
Billie Rose zit volgens mij ook wel eens zelf met kids in de bakfiets terwijl haar vriend fietst. Dat lijkt me zo chill, hoef je zelf helemaal niks te doen 
Het zal je verbazen hoeveel ouders elke dag hun leven (en van hun kroost en mede-weggebruikers) riskeren door zich met bakfiets op de smalle fietspaden in Amsterdam te begeven 
Ik verbaas me er in elk geval iedere dag over en word regelmatig bijna omver gereden omdat ze mij perse willen inhalen op hun fancy elektrische bakfietsen.
Monica heeft 1 week een vanmoof gehad en daarna werd ie gejat
Van Moof fietsen hebben allemaal een gps dacht ik. Dacht zelfs dat die echt een opsporingsteam hebben om je fiets terug te halen.
Ja klopt. Maar ben momenteel persoonlijk niet op de hoogte van haar fietsstatus verder