Beutyblogtopic XL #12

Ik vind What Els wel een bovengemiddeld goede username :joy:

50 likes

Nou gelukkig hebben ze binnenkort een PA voor dit soort klusjes

10 likes

Ik denk dat ze gewoon geen afwas willen en daarom het bestek niet uitpakken

Ahw… dat is wel heel verdrietig. Ze was misschien dan wel een dagje ouder en ergens hou je er rekening mee maar afscheid nemen blijft naar.

5 likes

Gelukkig woonden ze nu samen met Manis, anders hadden ze niet eens gezien dat er iets was

22 likes

Moet dit nu? Niet heel netjes

4 likes

Hoef je dat nog niet binnen een halfuur na posten te plaatsen. Ze hebben er waarschijnlijk evengoed enorm verdriet over

10 likes

Ja, echt sneu, arm beestje. Weet natuurlijk niet of dat zoveel uit heeft gemaakt maar het zal vast niet (positief) geholpen hebben. Fijn dat ze nu iig bij elkaar waren.

@anon95331300 vond mijn bericht wel meevallen qua zuurgraad eigenlijk :woman_shrugging:t3:

8 likes

Waarschijnlijk?

Weten we geen kut van, we waren er niet bij en al helemaal niet bij de dierenarts. Beetje belachelijk om Mas en Krek nou kwalijk te nemen dat ze een kind gekregen hebben en verhuisd zijn.

Ze konden moeilijk al die tijd wachten tot de dag dat hun kat zou overlijden om verder te gaan met hun leven.

Beestje heeft altijd genoeg liefde gehad en ze heeft er iets van 15 jaar mee gewoond en voor gezorgd, en gelukkig was ze er nu ook gewoon weer bij (wat ze buiten die twee maanden altijd is geweest) dus daar hoeven we ons ook geen zorgen over te maken dat het hypothetisch zielig zou zijn als het anders was gelopen.

Kan je voorstellen als je kat doodgaat en wildvreemden je je levenskeuzes gaan kwalijk nemen? Christus te paard, een tijd en een plek.

111 likes

Enige wat ik hoop is dat ze nu niet halsoverkop een andere poes/kitten in huis gaan nemen. Is sowieso beter voor Gre’s allergie.

5 likes

Altijd verdrietig om een huisdier te verliezen :cry:

13 likes

Achh wat zielig, tranen in mijn ogen. (Ook door hormonen denk ik) :pensive: lief beestje.

2 likes

Maar is niet relevant. De kat was oud, je hoeft niet allerlei redenen op te sommen over hoe en waarom.

11 likes

Ahw wat zielig. Altijd naar om je huisdier te verliezen :frowning: RIP Manis

1 like

Ik weet het, het is Gre, maar wat een vage tekst? Thanks voor je al je knuffels en heerlijke judgements? Hadden ze op dagelijkse basis een discussie ergens over dan? Oke, nogmaals het is Gre, dus het zou zo maar kunnen… :woman_shrugging::thinking:

13 likes

en heerlijke judgements? Hadden ze op dagelijkse basis een discussie ergens over dan?

Ik praat heel de fucking dag tegen mijn kat en ik neem haar gemiauw bloedserieus. Als ze het ergens niet mee eens is dan keert ze me gewoon hooghartig de rug toe, dus ja, ik snap Gre wel. De kat death stare is niet mis hoor.

71 likes

Katten zijn de meest judgmental assholes die er bestaan dus ik moet hem hierin gelijk geven.

Nooit een kat gehad zeker? :stuck_out_tongue:

35 likes

En even los daarvan, hoe is dit het juiste moment of gelegenheid om iemand zijn post te analyseren?! Er zijn grenzen mensen.

38 likes

Manis zou jouw post keihard hebben gejudget.

18 likes

Heb je een kat? Dit vind ik namelijk echt een post voor iemand die nog nooit een kat heeft gehad.

Ik volg Mascha al jaren niet meer maar hier kreeg ik wel tranen van in mijn ogen. Het verliezen van een geliefd huisdier is zo ontzettend verdrietig.

15 likes