Beutyblogtopic XL #12

@Dombo @Westwood Inderdaad. Opgegroeid met honden. Heb weleens gehoord dat honden bazen hebben en katten bedienden. Dus zal wel kloppen dan.

Excuses voor mijn post mensen, weer wat geleerd!

6 likes

Ah wat zielig. Moet ineens denken aan toen haar hamster overleed en ze daar oprecht verdrietig over was. Mascha is volgens mij echt begaan met haar huisdieren

2 likes

Mag toch hopen dat dat ook wel voor iedereen met huisdieren geldt :stuck_out_tongue: waarom zou iemand niet verdrietig zijn om een hamster <3

12 likes

Ja haha tuurlijk maar soms wordt er in dit topic gedaan alsof ze niet goed voor die beestjes zorgen maar dat vind ik echt niet fair

1 like

Oh ja dit is wel een wereld van verschil, haha! Onze hond kijkt altijd zo: :heart_eyes: :heart_eyes: en onze katten kijken zo: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Ohh ja geen idee verder. Ik vind het zonder verdere context ook wel twijfelachtig om maanden ergens anders te wonen en je huisideren alleen te laten, maar om te suggereren dat iemand altijd slecht was voor ze of niet verdrietig is om hun dood is echt onzin inderdaad.

2 likes

Rip Nommie :pray:

4 likes

Mas heeft skincare spon in haar vlog en ik realiseer me dat zij wel eigenlijk de enige influencer is die ik nog vertrouw met spon. Ze doet het niet veel maar als ze spon doet is het voor producten die ze echt heeft getest, nog steeds gebruikt en fijn vindt. Badjassen, hello fresh, etc.

1 like

Maar ze was ook het gezicht van de Kruidvat make uplijn, die eigenlijk door niemand werd aangeraden.

6 likes

Really? Ik heb juist wel het idee dat ze praktisch alles doet wat ze aangeboden krijgt. Laatst ook al van die onzin hair gummy’s. Ze is standaard lyrisch over alles, terwijl de beelden die ze laat zien het tegendeel bewijzen

56 likes

ā€˜iedereen die mij kent weet dat ik al jaaaaaaren fan ben van…’

ik geloof en vertrouw er niks van :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Never forget de Chocomel spon

4 likes

Maar zeggen wij hier niet eigenlijk hetzelfde als gregor in die vlog. Over dat potje bijvoorbeeld :rofl:

4 likes

Maar ze denkt dat die gummies bij haar werken, of dat echt zo is of niet weet ik niet, maar zij lijkt het te geloven (waar wij denken dat haar gewoon teruggroeit na de zwangerschap)

2 likes

die makeup lijn ken ik niet - was het geen goede make up?

Andrelon dan… ik denk niet dat ze dat zelf echt gebruikt…

5 likes

Haha ja en als ze niet zo kijken dan :imp:

2 likes

Of ze kunnen een vakantiehuis huren waar ze wel vorken en messen hebben, en daar gaan wonen tot het moment waarop de verhuisdoos met het bestek uitgepakt is.

7 likes

Ahhhh nee. Dit vind ik zo verdrietig. :cry::cry::cry::cry: Het zat eraan te komen maar toch… Dat beestje…

2 likes

Nee, Jessie Maya had de make up gereviewd en ik geloof dat ze over niks enthousiast was. Ik heb die lijn zelf niet geprobeerd, volgens mij waren er ook niet veel opties voor alle huidskleuren.

2 likes