Beutyblogtopic XL #12

Vroeger achterop de fiets bij m’n vader, ging ik met m’n slipper langs de spaken (voor het Pokemon-kaart effect natuurlijk). Voetje kwam volledig tussen de spaken en toen moest ik bevrijd worden door de ehbo op de camping :clown_face: Elllende.

7 likes

Dat vind ik redelijk aso als je bedenkt dat er al zo weinig parkeerplekken voor auto’s zijn, vooral in Amsterdam. Maak je geen vrienden mee.

18 likes

Dan nog? Die plaatsen zijn voor auto’s? Mag het überhaupt?

3 likes

Zolang je parkeergeld betaalt vast wel

5 likes

Oh nee

Gebroken alles?

Heb zelf een fiets die is ronduit lelijk te noemen maar hij is van goede kwaliteit en niet kapot te krijgen. Maar hij doet wat ie moet doen en dat vind ik het belangrijkste. Net zoals je zegt, we hebben allemaal weleens een lekke band maar om nou daar een fiets voor weg te doen… lijkt me eerder dat er dan iets mis is met de banden.

Ja ze roepen nu wel steeds over die swap fiets, maar actie ondernemen ho maar (zul je zien dat de vlog van morgen ‘we hebben een swap fiets!’ is)

1 like

Hallo zeg!
Je kan niet als grachtengordel-mom niet aankomen met een normaal kinderzitje op je fiets hoor!

7 likes

Oh jawel want op de stoep je bakfiets zetten gaat niet op die smalle stoepen op de gracht.

Was even nieuwsgierig en ben gaan Googlen: en in Breda bijvoorbeeld mag je dus niet met een bakfiets op een parkeerplaats staan voor auto’s want dan krijg je gewoon een boete.

5 likes

Het leed dat bakfietsen heet-topic

62 likes

Weet je wat zo handig is aan een bakfiets je kan daar ook het fietsje van je kind in stoppen als het moe is van het zelf fietsen. Want op een gegeven moment willen ze zelf maar redden ze het nog net niet. Dan kan kind met fiets samen in de bakfiets!
Oh ja en dan nog een tip. Zet vooral je bakfiets recht tegenover de deur van de opvang zodat hij niet gestolen kan worden. Dat doet elke slimme grachtengordelouder. Dat anderen dan wat meer moeite moeten doen om zich eromheen te worstelen ach…

4 likes

Nee hoor want je kan er ook heel fijn boodschappen mee doen!

1 like
8 likes

Ik zou hem echt demonstratief verslepen :stuck_out_tongue:

15 likes

Wielklem

6 likes

En “Groetjes van FF” erop met graffiti :joy:

5 likes

Oh en het is heerlijk om andere fietsers op te jutten met je fietsbel als je er langs moet met je bakfiets die veel sneller is :smiling_imp:
“Opzij makker!!! Hier komt de bakfietskakker!!”

8 likes

Krijg opeens een warmer gevoel voor wielrenners.

22 likes

Ik hoop dat ik jou nooit tegenkom met je bakfiets, wat een duivels gedoe. :scream:

12 likes

Ik denk dat de Foefs een beetje vastlopen in hun eigen wereld en gewoon niet meer logisch kunnen nadenken. Het houdt elkaar een beetje in stand, omdat ze nooit nadenken over een slimmere oplossing en elkaar er niet uittrekken.

10 likes