Jessie vertrouw ik wel wat meer! Denk dat die meestal wel eerlijk is, maar ze doet wel erg popi jopi met haar thee en girrrrrl. Miss dat ze als ze iemand enorm bewondert dan minder eerlijk zou zijn maar dat snap ik ook wel
hmm ok dat is wel minder dan! jammer dat ze zelf niet meer input had om het beter te maken.
Ik vind het altijd een beetje jammer als Vera met haar super gevoelige huid spon heeft van Garnier. Vind dat heel ongeloofwaardig
Hahaha Debbie heeft nu een paar stories over spon huidverzorging bij influencers.
Moet wel zeggen dat ik Debbie wel vertrouw daarin, ik heb een paar producten gekocht nav haar posts en die zijn allemaal top. En haar huid is echt flawless
Ik vertrouw Debbie ook wel op haar oordeel. Die smeert echt niet alles maar op vanwege de sponpoen.
Die keuken, leuk bedacht, maar kasten bovenin: daar wordt dan toch alleen maar spul in gezet die je niet tot nooit gebruikt lijkt me? Je gaat niet voor je lol continu een trapje pakken omdat je erbij moet kunnen.
Dat komt niet alleen door goede huidverzorging hoor.
Ik vertrouw haar ook wel meer qua skincare dan bijv Mascha, Vera of Serena, en ze gebruikt ook zeker wel goede producten, maar haar goede huid komt niet alleen door die producten.
Ik vind Debbie wel altijd een beetje laagdunkend ofzo. Wat haar betreft ben je zo onderhand rijp voor het graf als je een basic facewash gebruikt
Ja ze kan ook altijd zo lullig doen over advies uit de Iciparis of Douglas
Heel eerlijk, dat advies kan je ook het beste met een korrel zout nemen. Die hanteren targets. Ze verkopen vooral wat er gehaald moet worden aan targets voor een merk en niet wat ze nou persé het beste vinden.
Ja dat denk ik ook, maar hun keuken is best klein. Dus ik snap wel dat ze die kastjes tot het plafond doen, dan kun je in ieder geval wat meer spullen kwijt.
Ja prima plek voor al die shit die je een keer in de blauwe maan pakt toch. Wil ik ook wel.
Volgens mij was ze ook nog op zoek naar een trap voor de kastjes boven dat bankje bij de eettafel, daar hebben ze ook kasten tot het plafond, dus denk dat ze die dan ook voor in de keuken gebruiken
Lijkt me ook wel weer lastig met Mila. Want die gaat daar zeker weten op willen klimmen. Misschien niet meteen, maar het is wel een dingetje denk ik.
Dit is al eens eerder gezegd maar je huid wordt niet mooier van filler of botox. Dus die heeft niks te maken met haar mooie huid.
Debbie staat sowieso bijna continue voor een ringlamp. Ze ziet er zeker goed uit maar ze is ook niet vies van een filtertje en een lichtje hier en daar.
Nee niet perse mooier, maar wel strakker en minder rimpels en dat wordt toch wel gezien als mooier. Tot op zekere hoogte dan natuurlijk want too much is ook niet mooi, maar het speelt bij Debbie echt wel mee dat ze fillers/botox heeft en daardoor minder rimpels.
Oja maar ik heb het niet over wel of geen rimpels maar over haar huid die meer straalt en minder oneffenheden heeft. Dat bereik je niet met Botox of fillers.
Nou jawel, ten eerste zijn fillers doorgaans gemaakt van hyaluronzuur (hydraterend bestanddeel) en ten tweede gaat een glad oppervlak altijd beter het licht reflecteren dan een rimpelig oppervlak. Da’s dus dubbele glow, alleen door de fillers!
Waarom zou je de kasten vast inruimen terwijl de keuken nog verder gemonteerd moet worden?