Beutyblogtopic XL #12

Ik teken ervoor! :ok_hand:

1 like

Dat ging toch over de make-up lijn van Monica en Danique? Meauxmeaux.

1 like

Ik moet dit topic niet meer lezen vlak voor ik ga slapen. Ik heb over Gregor gedroomd, dat hij opeens in mijn meterkast aan het rommelen was :sob::sob:

44 likes

Nee ik kan de video niet zo snel vinden, maar ging over de nieuwe lijn van Kruidvat.

Dat gezeur over een fiets in Mas der nieuwe vlog. Koop een goedkope via Marktplaats en zodra die bakfiets er is verkoop je hem weer. Probleem opgelost?

2 likes

Dat is veel te simpel. Maar een extra fiets naast de bakfiets lijkt mij ook handig. Je hebt toch niet elke keer zin om met zo’n enorm gevaarte de stad in te gaan?

16 likes

Inderdaad. Vooral met die drukte in Amsterdam. Zo’n bakfiets lijkt me dan zo lomp en groot op die fietspaden daar. En hoe doen ze dat als ze met z’n 3en zijn? Gaat Mas dan met Mila die bak in?

Een normale fiets lijkt me zoveel fijner in zo’n drukke stad.

6 likes

Zonder bakfiets in Amsterdam hoor je er écht niet bij hoor…

17 likes

Ik heb ‘t idee dat influenza’s überhaupt nooit fietsen. Althans niet die ik kijk :joy: Alleen Bonnie

3 likes

Komt dat niet omdat je niet met een elektronisch apparaat in de hand mag fietsen? Dus dat ze dan misschien wel fietsen, maar het nooit filmen? Ik kijk niet veel naar vloggers, dus geen idee of dit plausibel is haha.

3 likes

Billie Rose zit volgens mij ook wel eens zelf met kids in de bakfiets terwijl haar vriend fietst. Dat lijkt me zo chill, hoef je zelf helemaal niks te doen :joy:

7 likes

Het zal je verbazen hoeveel ouders elke dag hun leven (en van hun kroost en mede-weggebruikers) riskeren door zich met bakfiets op de smalle fietspaden in Amsterdam te begeven :stuck_out_tongue:
Ik verbaas me er in elk geval iedere dag over en word regelmatig bijna omver gereden omdat ze mij perse willen inhalen op hun fancy elektrische bakfietsen.

8 likes

Monica heeft 1 week een vanmoof gehad en daarna werd ie gejat

4 likes

Van Moof fietsen hebben allemaal een gps dacht ik. Dacht zelfs dat die echt een opsporingsteam hebben om je fiets terug te halen.

10 likes

Ja klopt. Maar ben momenteel persoonlijk niet op de hoogte van haar fietsstatus verder

24 likes

Vind het eigenlijk alleen maar goed als je niet vloggend gaat fietsen. Zo onnodig en gevaarlijk. Ik zie op insta ook regelmatig filmpjes van mensen die bijv hun eerste ritje met de baby vanuit hun hand filmen en dan kan ik ook alleen maar denken ‘houd aub gewoon je handen aan het stuur’.

8 likes

Plus zo’n bakfiets is ook niet makkelijk om mee te fietsen. Het zijn echt wiebeldingen

1 like

Een bakfiets fietst prima stabiel. En het is ook nooit goed wat dat betreft. Als je met en bakfiets fietst, ben je irritant. En als je met jonge kinderen die nog niet zo stabiel fietsen over een krap fietspad moet ben je ook irritant. Ik vind optie 1 toch echte en stuk relaxter.

8 likes

Tegen de tijd dat je kinderen naar school gaan past er nog maar 1 op je fiets (een kleuter krijg je niet meer in dat voorste stoeltje. En als je er meer dan 2 hebt kan het sowieso al niet.

Ik vind het zo makkelijk om er op te zeiken. Ga eerst maar eens met 2 jonge kinderen door de stad naar school fietsen in de ochtendspits, inclusief tunneltjes, scooters die inhalen etc. Ik ben heeeeeel blij dat ik een bakfiets heb, voelt zo veel veiliger.

20 likes

Ja is zo ! Ik fiets veel veiliger met mijn kinderen in de bakfiets, zo achter op kan ook maar heb echt trauma’s van vroeger. Zat een paar keer met mijn voet tussen de spaken.

1 like