Haha ja of je voeten in de fietstassen van je moeder en dat die fiets dan omvalt en je geen kant opkan
Ik wilde als kind altijd m’n voet tussen de spaken, omdat ik het cool vond klinken, maar ik durfde het toch net niet.
Gelukkig had m’n moeder van die jasbeschemers dus T kon ook niet.
Ik snap ergens wel dat het handig is, zo’n ding. Maar mijn hemel wat zijn het verschrikkelijke sta-in-de-wegs. Die rot dingen nemen hele stoepen in beslag.
Wat Mascha nou nu perse met zo’n geval aan moet snap ik echt niet. Ze fietsen sowieso al nooit, want alles is moeilijk moeilijk en te ver, en dan ga je zo’n gigantisch ding aanschaffen.
Gooi dat kind gewoon in een fatsoenlijk fietsstoeltje voor die anderhalve minuut per jaar dat je fietst.
Zou ik ook niet proberen want de bestuurders zwabberen 9 van de 10 keer heen en weer omdat ze of drukker zijn met hun kroost on a sugar high, of hun telefoon.
Ja eens dat ze veel ruimte in beslag nemen, in gewone fietsenrekken past het vaak niet dus dan moet je 'm maar ergens anders parkeren of meerdere plekken in beslag nemen. Als ik zonder kinderen fiets vind ik een gewone fiets ook veel handiger.
@Frenky dat was omdat ze in Ijburg woonden is Mas der excuus. Nu ze in Amsterdam zelf wonen wil ze wel vaker gaan fietsen. Maar wat ik zo’n beetje begrijp is dat die bakfiets een levertijd van heb ik jou daar heb en elke keer zeurt ze over dat ze geen fiets hebben. Scoor er gewoon 2 op MP en doe niet zo moeilijk verder.
Kwestie van tijd trouwens voor de foefs zo’n wanstaltig juppen karretje gaan aanschaffen omdat die fietsende tank toch niet gebruikt wordt.
Begrijp ook niet zo goed waarom ze die oude fietsen hebben weggedaan, met als reden dat de banden steeds lek waren Dan laat je er toch twee nieuwe banden opzetten bij de fietsen maker? Volgens mij stonden die dingen ook altijd binnen dus zal het frame nog wel goed zijn.
Maar volgens mij zou ze nu voor een swapfiets gaan? Dacht dat ze dat in een vlog vermeld had. Ter overbrugging totdat de bakfiets er is
Vroeger achterop de fiets bij m’n vader, ging ik met m’n slipper langs de spaken (voor het Pokemon-kaart effect natuurlijk). Voetje kwam volledig tussen de spaken en toen moest ik bevrijd worden door de ehbo op de camping Elllende.
Ik zet de mijne gewoon op een parkeerplaats voor een auto.
Dat vind ik redelijk aso als je bedenkt dat er al zo weinig parkeerplekken voor auto’s zijn, vooral in Amsterdam. Maak je geen vrienden mee.
Ik woon niet in Amsterdam dus geen probleem hier.
Dan nog? Die plaatsen zijn voor auto’s? Mag het überhaupt?
Zolang je parkeergeld betaalt vast wel
Oh nee
Gebroken alles?
Heb zelf een fiets die is ronduit lelijk te noemen maar hij is van goede kwaliteit en niet kapot te krijgen. Maar hij doet wat ie moet doen en dat vind ik het belangrijkste. Net zoals je zegt, we hebben allemaal weleens een lekke band maar om nou daar een fiets voor weg te doen… lijkt me eerder dat er dan iets mis is met de banden.
Ja ze roepen nu wel steeds over die swap fiets, maar actie ondernemen ho maar (zul je zien dat de vlog van morgen ‘we hebben een swap fiets!’ is)
Hallo zeg!
Je kan niet als grachtengordel-mom niet aankomen met een normaal kinderzitje op je fiets hoor!
Tuurlijk wel. Als er geen plaats is voor mijn balfiets dan gaat hij op een parkeerplaats.
Doe dat wel alleen op een gratis parkeerplaats bij een supermarkt ofzo. Naast een straat op een parkeerplaats zal ik hem niet zo snel zetten, of misschien voor maar eventjes. Een autostaanplaats voor iemand die er woont zal ik niet zo snel innemen.
Oh jawel want op de stoep je bakfiets zetten gaat niet op die smalle stoepen op de gracht.
Ja dus geen ervaring daarmee !