Beutyblogtopic XL #12

Instagram, staat #gekregen

Oh dat staat ook echt mini in de hoek zeg :upside_down_face:

11 likes

Ja is natuurlijk ook wel zo. Beetje persoonlijke frustratie dat het voor hen dus zo makkelijk werkt. Gewoon je wishlist online gooien en je krijgt meteen een bakfiets van 4500 euro.

4 likes

Op de een of andere manier zie ik al voor me dat ze een podcast gaan opnemen tijdens gebruik van die bakfiets… ASMR Bakfiets edition. Greg&Mila’s bakfiets adventures vlogs.

2 likes

Ja 100%! Zou een podcast ergens nog wel leuk vinden eigenlijk haha, best een leuke setting.

1 like

Net zoals altijd; Net niet. Lekker veel wind in je microfoon :joy:

5 likes

Dat heet manifesteren, dat kan JIJ ook!!!
groetjes van elke influencer cursus ooit

8 likes

The Devil works hard, maar Max die spondeals regelt works harder!

15 likes

Dit is toch dezelfde bakfiets waar Sannie een hele serie omheen heeft met bekende moeders die ze er in rondfietst?

2 likes

Ja klopt, ik heb net een poging gedaan die van Naomi van As te kijken, maar het gaat bijna alleen over die fiets. Dus die skip ik.

2 likes

Heb je daar op deze schaal ervaring mee? Want ik denk dat ik vandaag niet zou klagen, al kreeg ik een bakfiets :grin:

8 likes

Werken doen de meeste mensen ook niet helemaal elke dag voor de lol :stuck_out_tongue_winking_eye: af en toe een # neerzetten met t merk van je bakfiets lijkt me wel te doen

12 likes

En wat gaat er gebeuren als ze die urban arrow hebben (want ik ga ervan uit dat ze nog steeds op die wachtlijst staat). Houden ze dan een winactie voor die ander of krijgen we hetzelfde verhaal met al die kinderwagens

Zijn daar cursussen voor toevallig?

4 likes

WAAR zijn alle extravagante kinderwagens trouwens? Ik heb sinds de verhuizing alleen nog maar de grijze Joolz gezien.

11 likes

Ze hebben een soort garagebox/kelderding in hun parkeergarage onder het pand, heeft ze geloof ik eens verteld. En ik geloof dat ze ook nog een extra opslag elders hebben.

1 like

Zou dat ook bij mijn baas werken? “ik zou wel meer uurloon willen krijgen!” en tadaaaa… eind van de maand krijg ik ineens meer salaris gestort.

2 likes

Zoo heerlijk lijkt me dit he. Lekker rondgereden worden in de zon. Groot gelijk

1 like

Doneren? Mascha verkocht haar make-up tafel zelfs aan fans :joy:

Nouja, als je een gesprek met diegene aangaat en goede argumenten aandraagt waarom je meer uurloon wil is die kans best aanwezig.

3 likes