Beutyblogtopic XL #12

Was even nieuwsgierig en ben gaan Googlen: en in Breda bijvoorbeeld mag je dus niet met een bakfiets op een parkeerplaats staan voor auto’s want dan krijg je gewoon een boete.

5 likes

Het leed dat bakfietsen heet-topic

62 likes

Weet je wat zo handig is aan een bakfiets je kan daar ook het fietsje van je kind in stoppen als het moe is van het zelf fietsen. Want op een gegeven moment willen ze zelf maar redden ze het nog net niet. Dan kan kind met fiets samen in de bakfiets!
Oh ja en dan nog een tip. Zet vooral je bakfiets recht tegenover de deur van de opvang zodat hij niet gestolen kan worden. Dat doet elke slimme grachtengordelouder. Dat anderen dan wat meer moeite moeten doen om zich eromheen te worstelen ach…

4 likes

Nee hoor want je kan er ook heel fijn boodschappen mee doen!

1 like
8 likes

Ik zou hem echt demonstratief verslepen :stuck_out_tongue:

15 likes

Wielklem

6 likes

En “Groetjes van FF” erop met graffiti :joy:

5 likes

Oh en het is heerlijk om andere fietsers op te jutten met je fietsbel als je er langs moet met je bakfiets die veel sneller is :smiling_imp:
“Opzij makker!!! Hier komt de bakfietskakker!!”

8 likes

Krijg opeens een warmer gevoel voor wielrenners.

22 likes

Lol !

Heb ook zo vaak van die fietsers die denken “die bakfiets steek ik voorbij” en dan lukt dat niet. Dan moeten ze kei hard trappen en het lukt niet… is echt gênant want vaak blijven ze dan naast me rijden en geraken ze niet verder en dan moeten ze opgeven… heb dit zeker al 10keer voorgehad.

4 likes

Ik accepteer dat echt wel. Ik vind ze zelf ook heel irritant. Maar dan vooral de niet elektrische want daar blijf je vaak achter hangen en ze zijn zoooooo traag.

De elektrisch irriteer ik me niet aan, ik rij meestal 25/u dus de kans is klein dat ik in je weg rij.

Ik hoop dat ik jou nooit tegenkom met je bakfiets, wat een duivels gedoe. :scream:

12 likes

Ik denk dat de Foefs een beetje vastlopen in hun eigen wereld en gewoon niet meer logisch kunnen nadenken. Het houdt elkaar een beetje in stand, omdat ze nooit nadenken over een slimmere oplossing en elkaar er niet uittrekken.

10 likes

Verslepen? Gewoon plat rijden.

4 likes

Bij dat barretje in haar keuken snap ik niet zo goed hoe die balken aan die zijkant uitsteken. Komt daar nog iets voor, of is het zo wat “afgezet” als werkplek?

2 likes

Volgens mij komt daar een marmeren blad op. Zit je lekker met je stoel voor een deur :see_no_evil:

4 likes

Aha als een soort van beenruimte dus.
Ja vlg mij is dat de berging? Dus hoeft hopelijk niet vaak open, maar waar gaat die 2e deur naartoe, links daarvan, toilet misschien?

1 like

Niet zo maar een deur he… DE METERKAST. Dat barretje is vast zodat Gregor de meterkast de hele dag in de gaten kan houden.

21 likes

Buiten😫de😰ring🤢

7 likes