Beutyblogtopic XL #12

Daar betalen ze toch nog met guldens?

16 likes

Soort bakfiets meets the Flinstones.

Hahahaha zo’n unieke zaak!! En buiten de Bijenkorf ook is zo’n product ook nergensss te verkrijgen :rofl:

1 like

Echt dit. Als een bakfiets een alternatief is voor een auto, valt het toch alleen aan te moedigen? En kinderzitje op een fiets is zeker doenbaar, maar niet als je vervolgens met je baby nog de supermarkt oid in moet en ook je kinderwagen moet meesleuren met diezelfde gewone fiets. #firstworldproblems

9 likes

Ook waar. Kom dat eens in België invoeren aub zodat ik nooit meer mn huis hoef te verlaten en mn bakfiets kan verkopen. thanks.

4 likes

Gorillas is al gearriveerd, en blijkbaar levert Carrefour via Ubereats, dus: weg bakfiets :wink: .

3 likes

Godallemachtig wat heb ik net hier allemaal zitten lezen.

110 likes

Ik kom duidelijk van onder een steen gekropen. Thanks voor update.
Bakfiets te koop bij deze, iemand interesse???

3 likes

Is het wel een urban arrow? Anders hoef ik m niet

2 likes

Ik ontcijferde toen ik net ging kijken vanwege de ophef :grin: dat de fietsen “voor onderdelen” ergens (?) niet op slot zijn neergezet. Ik dacht nog, vielen vast helemaal uit elkaar. Maar het waren de banden. Dan snap ik het. :lying_face:

1 like

Maar is het niet zo dat de bakfiets gezinnen over het algemeen ook gewoon nog 1(of 2) auto’s hebben, dus het is en en en niet of

10 likes

Antwerpen heeft dit ondertussen ook al… :dizzy_face:‍:dizzy:

2 likes

Ach maar een “paar” posts over fietsen.
Wacht maar tot ze de quinoa ontdekken in huizen foef.

4 likes

Haha wat denk je zelf :stuck_out_tongue:

3 likes

Lijkt me nogal logisch dat veel mensen daarnaast een auto hebben. Weinig mensen waarbij hun hele leven zich op ‘fietsafstand’ afspeelt.

1 like

Maar voor elke rit die ze dan met de bakfiets doen, wordt er wel een (vervuilende) autorit uitgespaard.
Ik zie oprecht alleen maar voordelen.

7 likes

Een van de families bij Een huis vol heeft alleen een bakfiets en geen auto toevallig maar weet verder niet hoe vaak dat zo is

4 likes

Wel vaak bakfiets ipv tweede auto lijkt me - dat is alleen maar mooi toch

1 like

Ik vind de hele make-up look nogal, tja, niet best.
Dit is toch geen “glow” meer? Lijkt wel alsof ze frituurvet heeft gebruikt in plaats van highlighter.

17 likes

Het enige wat ik dacht was: ben gelukkig niet de enige met een glimhoofd eind van de dag.

4 likes