Haha dit is echt mijn droom lijkt me zo leuk, en gezellig zo’n bakfiets! Maar blijkbaar is het een impopulaire mening hahaha
Ik vind vooral het kleurgebruik (altijd warm) en die wenkies niet mijn ding, dat maakt het allemaal zo smoetselig.
Meer een koele make up look qua kleur vind ik echt 100x mooier staan bij haar.
Nee dat niet! M’n slipper was wel stuk
Ik vind de manier van overlining op haar lippen echt raar er uit zien.
Het ziet er uit alsof ze 3 nachten met make-up is gaan slapen en elke dag erna weer een nieuwe laag heeft aangebracht…
Vind dat glimmende ook echt niet mooi. Zonde…
@Miep42 ja bijna alsof ze gekke lipfillers heeft ofzo
@Nova Zonde van wat? Het is geen permanente make-up en zij vindt het blijkbaar wel mooi
Dat ze er zo bij loopt
Gelukkig is het 2021 en hoef je je niet mooi te maken voor anderen
Het hoeft je smaak niet te zijn, maar het is niet zonde
Ik vind lipstick ook mooier zonder donkere lipliner.
Da’s nu zo de trend, maar ik vind het eigenlijk nooit zo mooi .
En wat staat Vera toch mooi met rode lipstick!
Ja, ze draagt altijd van die ‘broodje warme beenham’ kleuren.
Dat staat gewoon echt helemaal niemand.
hahahahaahhahaa als ik een lipsticklijn zou uitbrengen zou ik een kleur zo noemen. of een hele collectie
Josh V ook altijd die tinten
Wij wonen in de stad (niet A’dam), twee kinderen, geen auto, wel een bakfiets (maar niet elektrisch). Bakfiets is een lifesaver omdat vriend en ik daarmee individueel met de kids bijna alles kunnen ondernemen en dus geen eigen auto nodig hebben.
Voel me soms wel een klein beetje schuldig over de bakfiets op de stoep, maar verder brengt hij ons vooral heel veel plezier. Sluit me ook heel erg aan bij @Mexi. Moest daardoor wel een beetje huilen dat op dit forum er gebitcht werd op een bakfiets ten koste van een autoparkeerplek… (doe mij maar
minder auto’s, meer fietsen)
Als het ergste wat je doet wat plek innemen is valt het allemaal reuze mee volgens mij
Ik ben altijd helemaal verliefd op Marcel van Di-rect die met z’n kiddos heel Den Haag en Scheveningen doorfietst met z’n bakfiets
Ik zou echt helemaal gestoord worden als er een bakfiets geparkeerd zou staan op een parkeerplek voor auto’s
Auto’s mag je toch ook niet in het fietsenrek zetten
Heeft iedereen nu in beide topics z’n bakfiets-zegje gedaan?
Wat blijkt…Gre kan in het gezelschap van andere menspersonen dus wel gewoon verstaanbaar abn spreken!
(Hij moet ook wel met die herrie in die pingponghal)