Beutyblogtopic XL #12

Het wetenschappelijke onderzoek van laatst

Die jurk staat haar echt fab btw

12 likes

Echt een vette samenwerking. Iemand in de comments zegt ook dat het haar aan klokhuis doet denken, dat is ook echt zo!

5 likes

Kan iemand vertellen wat de highlights zijn? Ik kan nu niet de video bekijken. :grin:

1 like

Ik snap dit nooit haha, dan kijk je m later toch even

26 likes

Ja echt mijn ultieme forumergenis ook

12 likes

Ik heb geen geduld!

Leuke video wel! In dit kader is het ook wel grappig om terug te lezen hier in het topic wat de reacties waren toen ze de vragen op IG stelde. :grin:

Ik vind hoe Mascha hier onder het vergrootglas ligt ook wel ver gaan. Ja, ze leeft in een parallel universum in foefjesland maar ze lijkt me oprecht echt heel lief en aardig.

2 likes

Het was een leuke video, best interessant. Vind het wel moeilijk om samen te vatten haha sorry hier heb je niks aan

2 likes

Mensen moesten dingen verzinnen toch?? Mag hopen dat dit geen echte reactie is geweest

2 likes

Klopt die werd verzonnen!!

2 likes

Zo echt hè! Ook al weet je (hoop je) dat deze comment verzonnen was, ik kreeg er zelf gewoon een beetje buikpijn van. Poeh.

4 likes

Heel leuk filmpje inderdaad en Mascha doet het hier ook goed als presentatrice vind ik.

11 likes

Sentiment

1 like

:joy:

37 likes

Of moet zij naar Mommytopic?

1 like

Allemaal samen

7 likes

Ik hoopte op weer zo’n anbu gang hitje :sob:

3 likes

Ahw de laatste vlog over Manis :sleepy:

6 likes

Poeh, ik wilde het net komen posten. Ben de tranen nog uit mijn ogen aan het vegen. Arme Manis, maar ook arme Mascha. Iedereen met huisdieren kent deze pijn, en die is niet te onderschatten.

We kunnen nog zoveel met z’n allen zeggen over Mascha en Greggo, en ze maakten misschien niet altijd de handigste beslissingen t.o.v. de katten, maar hun liefde voor die katten is echt. Zag je in deze vlog ook weer duidelijk.

Rest in peace Manisje. :disappointed_relieved: :heart_eyes_cat: :black_heart:

15 likes

Ik vind dat makkelijk gezegd. Als je van mening bent dat wat hier gedaan wordt pesten is, dan is het op negeer zetten en anderen hun gang laten gaan nogal laf.

14 likes