Dit ga ik vaker gebruiken. Fantastisch spreekwoord dit.
Nou de bakfietsbuit is binnen hoor. Lijkt me zo heerlijk om je verlanglijstje publiek bekend te maken en het dan ook direct te krijgen
Vind dit echt richting schaamteloos gaan. Zou ze sieren om een keer zelf iets te kopen. Dat ding is duurder dan de gemiddelde auto.
Ik dacht dat zij ook een bakfiets heeft (besteld/gekocht?) maar dat die een lange levertijd had. Volgens mij had ze het erover in een vlog.
Of bedoelde zij deze?
Nu komen er dus alleen maar bakfiets vlogs waarschijnlijkā¦
En het spijt me, maar ik kan Gre echt niet serieus nemen met dat ding op zn plaat. Doet me denken aan mn opa die ging vissen.
Nou ze hebben deze iig gekregen. Weet niet of ze die ooit moeten inleveren
Niet eens een Urban Arrow?
Waar lees je dat dan? In haar vlogs heeft ze gezegd dat ze hem hadden besteld en dat de levertijd toch wat korter was dan verwacht.
Ik vind dit een van zān betere outfits
Ik snap echt niet dat je hier verbaasd over bent eerlijk gezegd, dat is toch gewoon het concept van influencer zijn
Instagram, staat #gekregen
Oh dat staat ook echt mini in de hoek zeg
Ja is natuurlijk ook wel zo. Beetje persoonlijke frustratie dat het voor hen dus zo makkelijk werkt. Gewoon je wishlist online gooien en je krijgt meteen een bakfiets van 4500 euro.
Op de een of andere manier zie ik al voor me dat ze een podcast gaan opnemen tijdens gebruik van die bakfiets⦠ASMR Bakfiets edition. Greg&Milaās bakfiets adventures vlogs.
Ja 100%! Zou een podcast ergens nog wel leuk vinden eigenlijk haha, best een leuke setting.
Net zoals altijd; Net niet. Lekker veel wind in je microfoon
Dat heet manifesteren, dat kan JIJ ook!!!
groetjes van elke influencer cursus ooit
Maar ik hoor het vaker voorbij komen, ook bij andere vloggers. Ze opperen iets in de trant āoh ik zou dit of dit wel willen hebben/kopenā en voila: paar vlogs verder komt het item binnen en is het #spon of #gekregen.
The Devil works hard, maar Max die spondeals regelt works harder!