Dit is toch dezelfde bakfiets waar Sannie een hele serie omheen heeft met bekende moeders die ze er in rondfietst?
Ja klopt, ik heb net een poging gedaan die van Naomi van As te kijken, maar het gaat bijna alleen over die fiets. Dus die skip ik.
Eerlijk, iets krijgen is leuk, maar zelf iets kunnen kopen waar je hard voor gespaard/gewerkt hebt geeft voor mij veel meer voldoening.
Heb je daar op deze schaal ervaring mee? Want ik denk dat ik vandaag niet zou klagen, al kreeg ik een bakfiets
Ik zou ook niet klagen, verre van. Maar op den duur alleen maar alles krijgen en nergens geen moeite voor hoeven doen lijkt me ook niet alles. En ik vraag me af: MOETEN ze voor zo’n spon dat ding niet minstens zoveel keer benoemen/laten zien etc? Dan word het toch een moetje? Misschien denk ik er gewoon teveel over na
Werken doen de meeste mensen ook niet helemaal elke dag voor de lol af en toe een # neerzetten met t merk van je bakfiets lijkt me wel te doen
En wat gaat er gebeuren als ze die urban arrow hebben (want ik ga ervan uit dat ze nog steeds op die wachtlijst staat). Houden ze dan een winactie voor die ander of krijgen we hetzelfde verhaal met al die kinderwagens
Zijn daar cursussen voor toevallig?
WAAR zijn alle extravagante kinderwagens trouwens? Ik heb sinds de verhuizing alleen nog maar de grijze Joolz gezien.
Ze hebben een soort garagebox/kelderding in hun parkeergarage onder het pand, heeft ze geloof ik eens verteld. En ik geloof dat ze ook nog een extra opslag elders hebben.
Zou dat ook bij mijn baas werken? “ik zou wel meer uurloon willen krijgen!” en tadaaaa… eind van de maand krijg ik ineens meer salaris gestort.
Zoo heerlijk lijkt me dit he. Lekker rondgereden worden in de zon. Groot gelijk
Doneren? Mascha verkocht haar make-up tafel zelfs aan fans
Nouja, als je een gesprek met diegene aangaat en goede argumenten aandraagt waarom je meer uurloon wil is die kans best aanwezig.
Elise laatst ook al met die bakfiets, dat zij voorin ging zitten HIHaHO. Ik denk dezelfde spondeal.
Ben eigenlijk blij dat het merk van mijn bakfiets niet aan spon doen, ben zelfs opgelucht dat het niet dezelfde is.
Weet je, ik weet het niet. Het staat er misschien een beetje raar zo, maar als je onder erge stress lijdt kan dat een enorme uitwerking op je maag hebben. Als iemand anders hier zoiets zou zeggen zou men er weinig van vinden.
Die laatste zin is beetje onnodig maar de rest kan indd kloppen
Mijn laatste zin?