Sorry Gerda, ik zal mijn mond even gaan spoelen.
Je moet minstens Uber ElleGirl zijn hiervoor
Telt dat nog steeds? Want die status had ik wel op het EG forum. Onder een andere naam, dat dan weer wel… *
Ik probeerde mijn make up te doen vanochtend terwijl ik de vlog aan het kijken was, slecht plan. Arme Mascha, had echt met haar te doen. Een huisdier verliezen is zo naar
Ja en ook echt die keuze die je dan moet maken, heel begrijpelijk dat ze die onderzoeken haar niet meer aan wilde doen. Maar een heel verdrietige afweging
Hahahhahaha sorry maar dit vind ik wel heel overdreven.
Van ze kunnen niet leven met het idee dat er zo’n cruel topic bestaat want het zijn allemaal hele rechtmatige mensen die niet tegen onrecht kunnen
Ik vind hem toch zo sexy heerlijk
Waarom herhaal jij vaak dingen die boven jou al zijn gezegd haha
Ik ben graag spuit 11. En mijn favoriete tekenfilm was vroeger Jacob Dubbel.
OK Rookie
Grapje he
Als dit niet (meer) mag dan zou het forum 50% minder posts hebben.
Ik zeg toch niet dat het niet mag. Viel me gewoon op dat ze een aantal x precies t zelfde zei als wat er boven haar gezegd werd. Kreeg een beetje lolly vibes.
Zo’n keuze moeten maken is altijd zo ontzettend naar. Je wilt en doet uiteindelijk het beste voor je dier maar ergens wil je gewoon dat ze het eeuwige leven hebben.
Ja, waar is Lolly?
Ja rara waar zou zij zijn.
spendeer uren op dit forum, maar toch gaat de helft langs me heen blijkbaar
Ja bij mij ook
Ja is ook wel lastig bij te houden als mensen steeds van forumnaam veranderen
Nou, dat vind ik nog het allerfijnste eigenlijk als moderator. Weet je hoe vaak wij wéér alle posts van iemand moeten deleten, account verwijderen terwijl je al weet: nou tot morgen hè!
Moet je dat eigenlijk handmatig allemaal appart verwijderen of is er 1 knop?