Beutyblogtopic XL #12

Nou, dat vind ik nog het allerfijnste eigenlijk als moderator. Weet je hoe vaak wij wéér alle posts van iemand moeten deleten, account verwijderen terwijl je al weet: nou tot morgen hè!

47 likes

Moet je dat eigenlijk handmatig allemaal appart verwijderen of is er 1 knop?

Een deel handmatig en het overige met één knop.

5 likes

Zeker niet. Denk dat een moderator dat wel kan beamen dat Lolly en ik niet dezelfde persoon zijn. (Ip adres o.a.)

Vaak reageer ik op het eerste de beste wat ik lees. Wat daaronder dan komt lees ik niet, omdat ik niet eerst helemaal naar beneden scroll. Dat ik dan vaak hetzelfde zeg/vraag/opper dan wat degene in een reactie boven me zegt zie ik dan niet.

Zal erop letten.

1 like

Dat is leuk nieuws. Ik hoop dat al het overschot naar andere AZCs of is dat lastig te regelen

74 likes

Ik bedenk me door jouw post ineens dat ik vannacht heb gedroomd heb dat Mascha haar Gucci behang had vervangen door iets anders, omdat dat beter stond bij het andere behang :laughing:

3 likes

Wat een oud-hollands tegentjes wijsheid;

‘Treat people hoe you want to be treated’

• Mascha Feokistova, Influencer
12 likes

Tegentjes of tegeltjes
Hoe of how

Wat begrijp ik niet?

2 likes

Je begrijpt het heus wel

2 likes

‘Tegentjes’ is een typefout van mij.
De wijsheid is een citaat van Mascha uit haat stories.

2 likes

Wat is een wijsheidtegeltje zonder steenkolenengels. Maar ik denk dat haar autocorrect het naar het Nederlands heeft gecorrigeerd

3 likes

Hmmm, dat zou een optie kunnen zijn, maar Mascha gebruikt wel veel Engels in haar Nederlandse zinnen. Ik geef haar het nadeel van de twijfel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Uh is het niet beide moeder natuur? :smiley: een steen en een boom?

Lol wie ben jij dan eenvandaagopiniepeiling

Alsof iedereen een poll door een random forummer serieus moet gaan nemen.

70 likes

Spreek ff voor jezelf alsjeblieft.

21 likes

Hahaah maak je een grapje

6 likes

Bergamot would like to speak to the forum manager please

27 likes

Wat? Als de meesten dit zouden vinden was dit toch al lang gebeurd (of tenminste besproken)

3 likes

Knikker op :two_hearts:

9 likes

Wilt ook zeggen dat 1/3de graag het topic wilt behouden.

Je hebt de optie voor het behouden ook negatief gemaakt dus is ook geen eerlijke / duidelijke vraag.

9 likes