Kan je dat per topic dan zien? Nee toch?
Jawel, als je in dat topic een frequente poster bent staat je naam helemaal bovenaan en als je daar op klikt krijg je alle Posts in dat topic.
Weetje wat ik echt leuk vond maar nooit echt heb kunnen gebruiken? Waren rubber sticks in een leuk vormpje en dan moest je er een stukje af snijden en op je nagels plakken of in je nagellak ofzo. Dat waren nog eens mooie beutytijden
Grappig dat je dit zegt, ik deed dit vorige week (nav een betoog van @Eddie) en viel me tegen van mezelf.
De trend die ik had en wou dat ik bewaard had waren die stempels voor op je nagels.
Dan moest je op een ijzere plaatje met allemaal vormpjes nagellak doen dat eraf schrapen en dan met een stempel dat overnemen en op je nagel doen.
Dat is nu helemaal populair op Tiktok, maar dan hebben ze een soort siliconen stempel die ze op je nagels drukken
Of dat Catrice concealer palletje met 5 of 6 kleuren!
Haha ja soms post je zoveel dat je je toch laat meeslepen of iets. Daarom is het ook wel handig om te kijken van misschien doe ik het zelf ook. Ik heb het ook gedaan net en er was wel n post waarvan ik dacht oké dat is gewoon heel rude maar niks wat ik niet irl zou durven zeggen.
Maargoed ik ben in vorige edities van dit topic vast wel eens de grens over gegaan.
Hmm… ook maar eens even mijn post bekeken en zo te zien ben ik eerder onaardig tegen medeforummers dan over Mas. De dingen die ik post over de Foefsters zijn toch eerder ergernissen over Gre (dat ie gewoon niet te verstaan is, praat als een peuter en zijn irritante betweter gedrag) en het bakfiets dilemma + de 1 doos per dag issue.
Wel knap dat je nog geen 2 weken lid bent en nu al tot de topposters behoort!
Jaa ik krijg hier vaak een naar gevoel bij, juist van ongelijkheid ofzo?
Oh die mr beast enzo echt verschrikkelijk
Of dat ze mensen met een hele oude iPhone dan als Prank beroven en de iPhone op de grond gooien Prank haha hier heb je een nieuwe iPhone 12 plus
Rrrrrrrot op
Lees je ergens dat ik schrijf dat ik dat ben?
Je kunt ook gewoon in je eigen profiel AL je geposte items van elk topic bekijken?
Boven aan ieder topic staat een overzicht met de meest frequente posters en daar sta je tussen
Dit is in nagelwereld nooit weggeweest. Misschien moet ik al die zooi eens verkopen.
Dat vind ik ook vreselijk. Wie weet is diegene hartstikke blij met zijn of haar iphone 5, komt er zo een over enthousiaste youtuber je even pranken met camera’s en alles. Moet je nog blij doen ook
Daar was ik me totaal niet bewust van!
Je zal maar net geen back-up hebben van alles wat erop staat
Ik sta in de top 4 topposters. Tijd om ff te chillen.
Nou dat ook inderdaad. Dag fotos en telefoonnummers.