Watskeburt hier?
Valentina
Dat kan je toch gewoon teruglezen? Is niks verwijderd.
Eens. Als het niet zo kinderachtig was geformuleerd, had ik hiervoor gestemd. Nu heb ik niet gestemd.
Zijn hier mensen die nog weten dat de 2 topics op egf een dag ofzo gingen fuseren ()
Was toen echt chaos.
Eigenlijk is dat andere topic er ook gekomen doordat mensen Enzo knol gingen bespreken. Maar die is nu nog steeds niet zo geliefd haha
Hahaha ja daarom blijf ik daar ook weg, in dit topic zijn heeeeeel soms echt goeie grappen. Die andere is toch n beetje rando’s allemaal ofzo.
Love Enzo! Gaf laatst zn keuken gratis weg aan een jong stel, incl stapeltje 50 euro briefjes. Echt een lieverd.
miss congeniality herself
Hallo ga eens naar YouTubers dit is een Enzo vrije zone
Ja die moet naar zwanger en kinderen
Jij ook over een aantal weken/maanden Karl
Tis niet anders
schat ik ben er al de hele dag. Echt vreselijk
Gooi ik iets positiefs erin i"ll see myself out hahah
Maar: het gaat niet meer over Mascha hierboven. Das dan gelukt. Argument om dit topic te verwijderen ook van tafel.
Stapeltjes? Haha wow
Als dit topic je niet meer bevalt, blijf je toch lekker weg? Waarom moet dit topic sluiten, omdat jij het hier niet meer leuk vindt?
Ik stel voor dat de mensen die hier de hele tijd lopen te zeuren over wat wel en niet gezegd mag worden, lekker weggaan. Dan kan de rest lekker blijven, zonder de zeurpieten.
Wow echt een goed idee
Ja 1 stapeltje, zag er niet uit als 1 of 2 briefjes ook. Wacht ik maak screen
Zij zouden hem €750 voor die keuken betalen toch, denk dat hij dat geld nu terug gaf?