Maar hij gaf de keuken gratis weg zei hij paar sec hiervoor en dan nog extraatje, omdat verhuizen altijd gedoe is en ze van ver (Eindhoven) kwamen.
Kan best dat het 750 is als symbolisch bedrag trouwen
Amen!
Er zijn zoveel topics op dit forum waar iemand niets mee heeft of irritant vind. Wat doe je dan? Dan blijf je lekker weg.
Scheelt dat ik heel goed voor mezelf op kan komen.
Door iedereen Gerda te noemen?
Oke dus nu doen we alleen nog maar aardig over Mas en bespreken we Enzo in Beuty? what a time to be alive
Wordt er hier geroepen dat mensen āzo gemeenā zijn naar Mascha en ondertussen zit iedereen elkaar hier af te zeiken
Ben het echt helemaal met je eens.
Even on topic: ik vind Maschaās vlogs echt weer leuker worden nu ze verhuisd is. Ze komt over het algemeen gelukkiger over en onderneemt weer meer.
En bijna alles wat er over mascha wordt gezegd is ook geen beauty, dus dat hoort hier eigenijk ook niet eens. Opruimen is geen beauty
Jaa precies. En Mascha doet niks meer met bejty verder. Waarom kan zij niet in t andere topic besproken worden dan.
Wat zelfs ook af en toe wel eens gebeurt.
Of Karen. Is om het even.
Ik zie in dit topic juist veel namen die ik ergens anders nooit leuk zie meeposten. Volgens mij zitten die hier puur om te rellen. Dus als dit topic dan weg is, gaan zij wellicht ook weg
Ja ik weet dit nog erg goed, dit was niet leuk (ik was toen mod)
Ik vraag me af of de mensen die dit topic zoooo graag willen behouden ook actief zijn in andere topics op dit forum
Ja ik vind die uitspraak echt compleet de plank misslaan. āEigen schuld dat je wordt gepest, want je kan niet voor jezelf opkomenā Ohja nee, dan is het echt super gerechtvaardigd wat je doet.
Ik volg Mascha als een van de weinige vloggers met enige regelmaat en wil zoals elk programma of serie die ik kijk er graag over zeiken en mijn mening uiten. No shame hier. Ik stem VOOR beuty!!
Maar noem het dan het mascha bash topic. Want het is totaal niet beuty gerelateerd meer. Vlogs kunnen ook besproken worden in het algemene youtubertopic besproken worden.
Ik snap vooral gewoon niet waarom mensen niet effe twee keer nadenken voordat ze iets lelijks posten, van goh is dit echt een valide reactie of is dit zeiken om het zeiken omdat ze niks goed kunnen doen? Ja al die influencers doen dit allemaal bij de gratie van volgers die hun content consumeert, en als ze slechte en storende dingen doen kan je dat best zeggen. Het is hier (ja ander topic maar forum bedoel ik) ook vaker gegaan over LOA onzin die die Sanny overal manifesteert. Ik vind dat superschadelijk en vind dat het een functie heeft om dat te kunnen benoemen. Of wat was dat iets over dat Gregor wel surinaams zou zijn omdat ie kon dansen ofzoiets? Herinner het me vast niet goed hoor. Maar ja dat is dan een opmerking waarvan het een functie heeft om te benoemen dat dat niet okĆ© is. Of als een stel zich als fucking asoās gedraagt in een parkeergarage en super laatdunkend doet over het werk van iemand daar, dat is kut en dat mag best gezegd worden. Maar vind je iets echt slecht aan iemand of wil je gewoon dat ze alles slecht doen? idk maar denk gewoon twee keer na of je het net zo irritant en roddelwaardig zou vinden als iemand van je vrienden het deed.
Maar het is toch ook weer niet zo dat ze compleet tot aan de enkels wordt afgebrand hier, of uitgescholden of vernederd tot het bot?
Of scroll ik daar over heen?
Mag er dan echt niet gezegd worden dat Gre met de jaren ongelooflijk is gaan mompelen tot het onverstaanbare af? Of dat hij denkt dat hij altijd alles beter weet? Is dat pesten?
Nou prima toch, noemen we het MaschaBash topic als mensen daardoor beter kunnen slapen
Its truly the worst timeline