Ik ging stuk dat ze bij het hennep masker zei: vindt Thijs vast leuk oid hahaha
De enige tip die ik nog wel eens toepas is 2 douchegels hebben, een frisse voor in de ochtend en een warmere geur voor in de avond.
Dankzij Mascha heb ik samen met mijn moeder bruisballen gemaakt. M’n moeder is daarna nog verder in dat wereldje op onderzoek uit gegaan en maakt nu zelf shampoo, zeep etc. Heel leuk!
Tanya Burr had ook altijd fijne make-up tutorials, net als Zoella (of Zoe Sugg zoals haar kanaal nu heet).
Laatst nog een vlog van Manon (volgens mij heette zij Today’s Beauty?) voorbij zien komen toen er een Beautygloss party was. Zo, dat was even leuk om weer te zien! Dat heeft Mas toch echt wel goed voor elkaar gebokst toen als Nederlandse blogger/vlogger een complete party in Amsterdam te kunnen organiseren.
Dit klinkt als de origin story van een nieuwe succesvolle beutyblog
Ik heb als tiener mijn vader praktisch elke toko in de stad waar hij werkte laten bezoeken om het Mint Tulip mask (?) waar Mascha zo’n fan van was te vinden haha. In onze stad had je toen nog niet dat soort winkels. Zo lief van hem haha, niet gevonden overigens en volgens mij was ik toen heel merkbaar teleurgesteld arme man.
Edit: oh mint julep heet het blijkbaar
Haha aww jaa ik ben ook toen in Den Haag op zoek gegaan naar een toko toen we daar een dagje met school waren (woonde toen helemaal aan de andere kant van NL). Snel tussendoor naar die winkel voordat we weer door moesten naar het mauritshuis. Daarna echt jaaaren gebruikt haha
Oh ja de afrowinkel ben speciaal naar Den Haag gegaan om daar spullen te kunnen kopen. Die ik in de afrowinkels bij mij in de buurt niet kon vinden. Denk dat die winkel aardig wat klanten er bij had door mascha.
Ik ook ja, en wat een agressieve troep bleek dat te zijn. Echt een deceptie
Nou idd, hele pukkel uitbraken en jeuk van gehad van dat spul. Het rook wel lekker fris, maar dat was het enige.
Ja. DelthaCephei of zo haha. Ik volg haar nog op Twitter (geen idee waarom) en ze is vaak zo negatief vind ik haha.
En zo’n ander meisje met een nagelblog, Michele heette ze volgens mij. Kan niet op haar blognaam komen
En Sanne van PSDoorSanne of zo. Een meisje uit Groningen die destijds een angststoornis had?
En Lisha, van LalaLisha! (Belgisch).
Oh de nostalgie😍
Er is echt al te lang niet gezeurd over Mas hier.
Ze zijn met Noor en co naar de Five Guys en nu moet er op Insta echt een heel event van gemaakt worden met allemaal stories die ze ook weer reposten van elkaar. Volgens mij heeft iedere nietszeggende Vinexwijk tegenwoordig een Five Guys dus doe ff rustig joh.
Zo he, dat lucht op.
Oohlarouge en Sharon van Bommel (weet niet meer hoe haar blog heette) volgde ik ook nog. Zij zat trouwens ook bij Femme, dat vond ik toen ook heel leuk.
En ik volgde nog een meisje dat zichzelf volgens mij Milou noemde maar ineens bleek dat ze anders heette en stopte ze met haar blog?
Ik mis beutyblogs echt geen zin om ellenlange video’s te kijken als ik een nieuw product wil hebben, wil gewoon blogs lezen en foto’s kijken
Cherize! (ze heette volgens mij eigenlijk Harmke)
Valt me op dat ze zo veel omgaan met elkaar de laatste tijd! Aparte combinatie.
Ohjaaa Cherize haha!
Wat leuk! Ben wel benieuwd wat ze voor werk gaat doen bij de politie, kan het op haar blog niet terugvinden.
Ze gaat werken op de HR afdeling las ik.
Er zijn er letterlijk 7 in Nederland. Overdrijven is ook een vak.
Er zit er eentje op het station hier maar op t station heb ik nooit zin om te eten, zo sfeerloos
Is het echt de moeite dat ik het toch eens moet halen?