Beutyblogtopic XL #12

Ik praat graag in hyperbolussen.

@Zemraluani ik heb die op het station en die in de vinexwijk (JA echt) van Ut allebei geprobeerd en ik vond ze allebei echt te vettig. De frietjes waren wel lekker.

3 likes

Gregor heeft 1 story geplaatst en Noor eentje. En Mascha heeft die gerepost

Groot event ja :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik voel me echt miskend in het punt dat ik hier wilde maken.

8 likes

Elkaar posts reposten is zo irritant ook. Als je ze dan allebei volgt dan krijg je 2 keer hetzelfde.

En als je geluk heb dan reposten ze ook nog hun gereposte post.

5 likes

Ik vind die burgers van Five Guys trouwens echt duur voor een fastfoodketen met een sfeerloos interieur

Vanaf 10 euro heb je er eentje. Hoe dan

7 likes

Ik heb dit dus met 7 vriendinnen die ook collega’s zijn. Als we samen zijn reposten we ook alles van elkaar. Krijgen we altijd van andere collega’s opmerkingen over, helemaal mooi. Nu al zin in ons weekendje weg over een paar maanden.

3 likes

Ugh zo irritant sorry :smiley:

13 likes

Ja het is echt lekker maar zo duur, voor 2 personen ben je gewoon €50 kwijt.

6 likes

Al vrij lang hoor, volgens mij al een aantal jaar.
(jaaaaren).

3 likes

Die milkshakes :flushed::flushed::flushed: hele maaltijd

Ik ben geen vega dus idc haha

3 likes

Haha zo’n leuke video! Ik ben op vakantie in frankrijk nu en ben helemaal geinspireerd om naar de sephora te gaan.

Die moeder is echt een top topper!

2 likes

Ik heb ook veel naked palettes. Ik heb Naked 2,3, cherry, heat en honey. Ik wil ze eigenlijk weg doen want ik gebruik ze nooit en ze nemen zoveel ruimte in maar ik vind het zo zonde, het heeft zoveel geld gekost!

En dan heb ik ook nog grote UD palettes zoals Vice 2 en Love NYC die liggen ergens onder in een la stof te vergaren :sob:

4 likes

Heel erg het verkeerde topic maar de donkerste Labello geeft onwijs veel (berry) kleur af en droogt niet uit. En kost niks.

5 likes

Het vega broodje is gewoon een broodje hamburger maar dan zonder de hamburger :joy: met saus en toppings. Ik snap dat echt niet, hoe kan je dat met droge ogen aanbieden!!

Ik heb het wel eens genomen en het is stiekem best lekker, maar hoe moeilijk is het om een veggie burger te maken?

Ik vind die cajun fries wel heel lekker.

6 likes

Omg het is nooit in me opgekomen om cajun kruiden op mn friet te gooien. Ga ik binnenkort een x proberen

2 likes

Ja doe, is echt heel lekker!
Eerst frietjes bakken, in een zak doen en dan kruiden erbij en schudden!

2 likes

Looks by Sharon toch?

2 likes

Had zij niet haar naam veranderd naar iets van gazelle ofzo :thinking:

2 likes

Heb je dan zo’n machine waarmee je zelf kan tappen en mixen? :hushed: