Beutyblogtopic XL #12

Oh dat wist ik niet! Dank je!

2 likes

Wat is jouw deal? Je zit in meerdere topics de politieagent uit te hangen fakking vermoeiend.

6 likes

helemaal naar ACHTEREN :mad: :mad: :mad: en je gaat niet STOPPEN OOK :mad: :mad: :mad:

24 likes

De irritainment factor is heel laag de laatste week ofzo, ze zijn allebei heel happy in hun huis en dat kijkt veel fijner.

5 likes

In vind het heel verfrissend dat Mascha met haar gezin in een relatief kleinere keuken en woonkamer woont en daar superhappy is (even los van de locatie, want die is natuurlijk ook A.)

Merk dat de standaard in NL wat wonen betreft echt nog heel erg ligt bij ‘size does matter’, terwijl dit zeker in de randstad gewoon niet meer haalbaar is.

En het is wmb ook echt prĂ­ma te doen om wat kleiner te wonen. Het frustreert me ook wel dat veel mensen in de comments zulke klassieke opvattingen hebben over wat hoort en (niet) normaal is. We moeten echt afscheid nemen van het idee dat groot altijd beter is en ik vind dat ze (iig qua woonkamer en keuken) wat dat betreft echt een goed voorbeeld laten zien van hoe dat kan.

48 likes

Maar ik vind hun helemaal niet klein wonen als ik het hier zo hoor? Ze hebben elk nog hun eigen kamer buiten de slaapkamer waar ze ook veel in zitten en veel spullen kwijt kunnen. Het is nu niet dat ze enkel hun woonkamer en keuken als leefruimte hebben.

19 likes

Nee ben ik het helemaal mee eens! Het is dus helemaal niet klein (zeker niet gezien de 4 slaapkamers en 2 badkamers), maar met name op woonkamer/keuken worden ze constant aangesproken/becommentarieerd, terwijl het imo echt príma is. Dus ik richt me qua ‘klein’ vooral op die groep mensen die dat zo benoemt.

2 likes

Mascha heeft overdag geen foundation op vanwege een doorpas.
Maar vind dit haar zo fris staan!

S’ avonds voor een etentje gaat ze full glam en daar is ze niet zo tevreden mee
Deze still zegt genoeg hahaha

Grappig te zien die verandering dat ze steeds meer rustige make-up draagt.

14 likes

Haha de vergelijking ook in deze stills. Lekker gunstig gekozen :laughing:
Maar ik snap je punt.

2 likes

Lijkt me ook echt heel Chill om zo direct aan schoon water te wonen. Dat ze vanuit de woonkamer kan gaan suppen en niet over straat hoeft met dat board.

4 likes

Ze bleef maar miepen over haar make-up.
“Ze bleef zo bleek. Is dit wat, dit heb ik al heel lang niet meer gedragen… ok ik hou er over op.”
(Alsof ze zich niet meer zo op haar gemak voelde). Wilde een gewone screenshot maken en toen stond ze zo hahaha
Vond het wel grappig zo

Ik vond de makeup niet zo mooi staan met de jurk die ze droeg. Die was heel vrouwelijk en fleurig. Ik zou dan eerder kiezen voor een wat lichtere makeuplook

Met de oogschaduws die zij droeg, zou ik eerder een zwart jurkje of iets dergelijks dragen. Maar dat is mijn mening

1 like

Misschien was dat ook wel onbewust waarom ze er niet zo tevreden mee was. Maar niet dacht “laat ik eens een ander jurkje proberen”

1 like

Ik vind het zo veel gezelliger dan de bunker! Zou ook wel zo’n haard willen.
Maar ook erg gevoelig voor rommel. Omdat je geen aparte kinderboek kan maken zo.
Maar daar had ik zelf ook last van met een klein kind in huis. Werd er onrustig van

2 likes

Ja misschien verwoord ik het verkeerd maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet snap dat mensen op dit huis met deze grootte in centrum A’dam en met de perks van veel opslagruimte nog kunnen zeggen dat ze de woonkamer en keuken zo klein vinden en het genot van dit huis niet snappen.

Dus in die zin ben ik het met je eens, het is helemaal niet klein (zeker niet gezien de beneden en bovenverdieping), maar in relatie tot veel influencerhuizen (vooral mensen met kinderen) wel. Vandaar dat ik dit verfrissend vond. Maar helemaal eens met dat dit echt nog een enorme enorme luxepositie is

4 likes

Ik vind het huis best goed geslaagd qua inrichting en een gezellige sfeer hebben maar elke keer als die trap in beeld komt vraag ik me af waarom!?

5 likes

Ik zit oude vlogs van Mascha terug te kijken en ze gaat vanaf Londen naar de bunker waar ze elke avond een sociale activiteit heeft, naar Burning Man en murica 2 weken, naar 2 dagen thuis en naar Malaga? Echt hoe dan? Word moe als ik ernaar kijk. Wat een wereld van verschil met hoe ze nu leven, maar stuk beter voor het milieu in elk geval.

8 likes

Nikkie heeft een eigen beauty lijn, omg! De crème komt op mijn wensenlijstje :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

https://www.instagram.com/reel/CTm7q_MICEL/?utm_medium=copy_link

Mooie merknaam ook :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Mamatutorials klinkt zoo cute haha.

5 likes