Beutyblogtopic XL #12

Nee je kan dat gewoon aan de balie vragen wat je allemaal wilt

6 likes

Ik zie dat Sharon nog steeds een blog heeft. Niet echt beuty meer van wat ik zo snel zie.

4 likes

Ik vond Lisha ook heel leuk! Soms interieur dingen (Lajoliette toch?)
Trip down Memory Lane wel hoor

Ja hier schrijft ze nog wel maar de over mij pagina linkt naar een instagram die ze niet meer gebruikt

2 likes

Oh ja ik zie het nu! Vroeg me ook net af waarom ik haar nooit meer voorbij zag komen op insta.

1 like

Dat zijn allemaal betaalde posts (link building of affiliate marketing) die ze misschien niet eens zelf heeft geschreven. Lekker dat ze er zo toch nog geld uithaalt, maar zelf zou ik daar nooit mijn naam aan willen koppelen.

5 likes

Ah, ja! Dat was haar blognaam! Kon er al niet opkomen maar op Twitter heet ze LalaLisha dus wist het niet meer zeker haha.

3 likes

Oeh ja Vampy Varnish en Scrangie, daar keek ik ook vaak naar.
En dan altijd jammer vinden dat China Glaze nergens te krijgen was :see_no_evil:.
Swatchen ze nog steeds?

2 likes

Ik kocht 1x een lakje van China Glaze maar ik vond de geur heel sterk en chemisch dus na een keer nooit meer gebruikt

1 like

Ik had ook bakken vol nagellak, ook van die Konad setjes om mee te stempelen. Kan me nu de laatste keer dat ik lak op had niet meer herinneren 🥲

3 likes

Trista van Diva divine ( en daarvoor of nja femme nog wat) heet nu Tristartist op youtube

2 likes

Ik lees hier al ontzettend lang mee, ooit een account aangemaakt maar te lui om te reageren :sweat_smile: . Zag je reactie en ik volg zelf een aantal best leuke (en actieve) beautyblogs. Vind ik dan. Sommigen zijn hier nog niet genoemd. Miss zit hier iets voor je tussen?

Pinkit > vooral voor het zien van nieuwe producten van wat onbekendere merken en parfum reviews

Beautytijd > van een moeder en dochter, uitgebreide reviews van vaak wel wat duurdere producten

18 likes

Verdraaidmooi > Veel budget producten, mooie reviews en best aangrijpende blogs over haar chronische ziekte

The Beau Parlour > de mooiste foto’s die ik ooit heb gezien, blogt helaas niet meer de laatste tijd maar alsnog tof om terug te lezen

^ kon maar 2 links in een bericht plaatsen omdat ik ‘nieuw’ ben

20 likes

In die tijd had je van O.P.I ook van die speciale edities die ik dan weer via Ebay voor een leuk bedrag probeerde te scoren. Mijn favoriet waren toch wel de Alice in Wonderland lakjes. Mad as a Hatter was :heart_eyes:!

3 likes

Oohh wow ja ik kocht ook altijd chinaglaze via ebay, net als Orly en OPI. Was dat helemaal vergeten maar ik was als 15-jarige al een fervent online shopper haha. Gebruikte ebay toen echt al als een soort AliExpress

8 likes

Wat is het verschil dan? (Serieuze vraag, ik heb aliexpress nog nooit gebruikt maar ik dacht dat het ongeveer hetzelfde was)

Haha nou toen bestond Ali nog helemaal niet toch! Dat is volgens mij echt iets van de laatste 5 jaar populair in NL en Ebay bestaat natuurlijk al heel lang (voor 2000). Dus zo bedoelde ik het meer, dat destijds er ook al zoiets was.

Ebay is meer een soort marktplaats, dus je hebt ook particuliere verkopers die tweedehands kleding verkopen bijv. Vroeger kocht ik ook vaak dingen van Topshop via de Engelse Ebay omdat je Topshop toen nog niet in Nederland kon kopen. En je kunt daar ook bieden via een veiling, dat kan op Aliexpress niet. Maar toen, en nu misschien nog wel meer, zaten er ook al verkopers die bijvoorbeeld alleen maar nagellak inkochten en weer verkochten. Aliexpress zijn geen particuliere verkopers maar eerder bedrijfjes die heel veel producten produceren en exporteren naar buiten China.

3 likes

Waar het allemaal begon. 88, ik had de warm versie.
Wat een pigment! Bizar wel, dat alle bloggers deze allemaal “aanraden”

13 likes

Ik dacht omg ik zou dat pallet nu wel weer willen. Want daar kun je best gave looks mee maken. Maar toen bedacht ik me dat wij dat vroeger helemaal niet deden en gewoon rondliepen als clowns. Blending kwasten waren later pas hip

2 likes

Leuke tips, thanks! Alleen verdraaid mooi heb ik wel eens gezien, de rest ken ik nog niet, leuk :blush:

1 like