Het mag ook weleens gezegd worden: ik vind de vlogs van Mascha de laatste tijd weer leuk worden. Het voelt weer een beetje als vroeger? Ze onderneemt een stuk meer en je ziet dat ze duidelijk een stuk gelukkiger zijn in het nieuwe huis.
Same! Ik kijk ze ook weer allemaal. Leuke combinatie van op pad voor haar werk, huisdingen, beetje beuty en persoonlijke updates.
Ja he, vind het ook echt leuk. De vlogs duren ook weer wat langer. Voorheen plaatste ze nog weleens vlogs van 3 minuten omdat ze echt niet meer had voor die dag.
En ik denk ook haar moeders naam.
Mas: lanceert haar tas door ze met fietskoeriers te laten bezorgen en gaat daarom ook zelf naar zo’n magazijn (“we bestellen dus extreem súper vaak bij ze”).
Vervolgens trekt ze een pakje aan:
“Lijkt me zó leuk om dit te doen, zo keihard fietsen en dingen brengen naar mensen, echt superleuk”
Om in het volgende shot voor €20 2 doosjes aardbeien en 2 mini doosjes frambozen te kopen, aka 2 uurlonen voor al die geluksvogels die lekker hard mogen fietsen en dingen brengen.
Vond het wel mooi contrast
‘Het beeld dat na drie weken bij mij blijft hangen, is dat van een generatie die bestaat uit twee gescheiden werelden: de ene millennial bedient de andere. Twee werelden waarin de ene millennial het moet doen met een weinig uitdagend flexbaantje en zich nooit een koopappartement in de stad zal kunnen veroorloven. En die de lifestyle van de andere succesvolle, welgestelde millennial mogelijk moet maken. ’
Nee echt een topleven dit 
Ik vond het vooral zo mooi dat ze vond dat ze in dat magazijn net in een grote voorraadkast liep…
…
Zo ziet het er in een supermarkt nou ook precies zo uit Mascha…
Ik herkende de groenteboer. Die zaak is ontzettend snobistisch. Het is maar goed dat ze Mascha niet hoorde, want ze zijn een GROENTEJUWELIER geen groenteboer
Maar de grote vraag, zijn die aardbeien nou echt lekkerder?
De kwaliteit daar is echt wel goed. Over de aardbeien kan ik niet spreken, want ik ben allergisch
Het verbaast met dat Mascha niet naar Shilla is gegaan. Dat is een Koreaans/Japans supermarkt. Zit in hetzelfde winkelcentrum
Ik heb dus ooit soort van ‘exclusieve’ aardbeien gehad (was bij een hele sjieke supermarkt in België), die aardbeien waren echt maar paar weken per jaar beschikbaar. En ik heb echt nog nooit zulke lekkere aardbeien gegeten. Heel lekker zoet en niet waterig. Dus daarin was er echt een groot verschil met de aardbeien die je bij de AH koopt.
Eens!
Nee sorry, ik weet alleen dat ze bij Cru in Gent verkocht werden. En dat ze daar alleen verkocht werden als ze in het seizoen waren, wat dus blijkbaar echt maar eventjes was.
Ja alleen Winschoten en Noordbroek volgens mij. Echt amazing inderdaad, al het fruit daar is echt topkwaliteit.
Waren het geen aardbeien uit Hoogstraten?
Dat zou heel goed kunnen! Het was in ieder geval een lokale leverancier. Ik weet alleen dat ik echt zo verbaasd was hoe ontzettend zoet en lekker ze waren. (Het is echt maar goed dat die winkel niet bij mij in de buurt zit
)
Lambada’s, die werden geserveerd op het huwelijk van Wim-lex en Maxima
Maar die verkopen ze toch een hele lange periode en in elke supermarkt in België?
Niet zo heel lang toch? Maar wel bijna overal ja, daar heb je gelijk in 
Dat zijn wel echt geweldige aardbeien, zo anders dan die waterige ‘standaard’ aarbeien