Voor mijn gevoel gewoon het hele aardbeienseizoen.
Waren het toevallig deze? (Heeft Cru eens gepost zag ik)
Ik vind die van Hoogstraten persoonlijk niet fantastisch uitzonderlijk lekker, maar dankzij mn vader ben ik er ook gewend vers van het veld dus vandaar haha
Nou, ik denk dat je in Haarlem er ook mee weg kan komen
Ik zal eens vragen als ik mijn zwager zie. Had een foto ervan willen maken maar te druk met eten 
Naah, in het Gooi hadden we ook alleen maar groentenjuweliers heur. Plebs gaat naar de boer.
Maar sowieso zijn alle aardbeien die je niet bij dr AH koopt al lekkerder
AH verkoopt echt rode bakstenen met een kroontje.
Beter in elk geval dan de aarbeien van mijn supermarkten, er zit standaard minimaal een beschimmelde tussen, en na een dag is bijna het hele bakje rot 
Ik heb laatst zoân TikTok-hack geprobeerd, waarbij je de aardbeien met een stukje keukenpapier in een luchtdicht bakje in de koelkast bewaard. En mân aardbeien bleven serieus wel een week lekker, terwijl ze normaal na een dag al zacht en beschimmeld zijn. Echt een aanrader!
Started from the bottom
Ik heb nu voor het eerst aardbeien uit de diepvries voor in mijn yoghurt, omdat ik helemaal klaar was met die dure bakjes die meteen rot zijn. Weet niet of ik mezelf ga haten of dat het best ok is. Jullie horen het
Je gaat jezelf haten.
Bevroren frambozen doen het beter vind ik.
Ja, of blauwe bessen. Bevroren aardbeien zijn alleen ok om te pureren.
Of om jam te makenâŠmaar dan pureer je ze ook nevermind
Aardbeien uit de diepvries voor in je yoghurt of kwark ga je betreuren⊠zó niet lekker.
Als het geen aardbeientijd meer is heb ik altijd kersen of mango uit de diepvries op voorraad in de vriezer, dat is wél erg lekker.
Ik vind diepvriesaardbeien met vegan yoghurt echt heerlijk, ik warm ze op in de microgolf tot ze zacht en een beetje warm zijn en doe dan de yoghurt erbij
Je had heel erg gelijk 
En zoveel tijd 
Haha, een vriend van mij werkt daar en volgens mij is de eigenaar weer familie van vrienden
.
Hij heeft het inderdaad ook steeds over groentejuwelier
.
Wat een leuke video weer van vera! Die moeder is zo leuk, en het shoplog gedeelte zo gezellig chatotisch: die hijgende hond, die vader die binnenkomt, die moeder met de rose en Jef die moet helpen met de bitterballen 
Wat leuk voor ze!