Beutyblogtopic XL #12

Ik de eerste dag nadat ik het pallet van nikkie tutorials heb gebruikt :sweat_smile:

5 likes

You’re welcome :relaxed:

1 like

Nu we toch bezig zijn met herinneringen ophalen. Wie weet nog hoe dat Japanse (?) makeupmerk heette wat iedereen gebruikte. Die blush was dan een soort lipstick en allemaal lichtroze verpakkingen. Ik wilde dat vroeger zooo graag hebben haha.

1 like

Eyeko? Ik ooook haha
Zie dat de verpakkingen nu niet meer roze zijn…

8 likes

Jaaa! In mijn ogen was dit echt de mooiste verpakking ooit😂

23 likes

Ik had die enorme pot crème highlighter van eyeko.

Daar werd je bek zo vet van dat het net leek alsof je je gezicht in frituurvet had gedompeld.

6 likes

Ja OMG! Voelde me wel fancy met dat spul, want Mascha gebruikte het ook dus moest het wel goed zijn :rofl:

2 likes

Ik dacht ook altijd dat het Japans was (en vond het er allemaal zo leuk uitzien) maar volgens mij kwam ik er later achter dat het gewoon brits was. Deceptie haha

3 likes

oohhh ja die had ik ook! haha.

Dit is ook een leuk blog artikel van aranka, staat ook nog de classic catrice concealer pallet in haha

12 likes

De palettes en blushes van Sleek waren ook zo iets. De reviews van Cynthia las ik hierover altijd, om later vast te stellen dat ze met elk palette dezelfde look maakte.

12 likes

Haha love dit :heart_eyes:

Die stippling brush herinnert me aan de shop van Mascha. Heb jarenlang die grote groene concealer elke dag over m’n hele gezicht gesmeerd :joy: en african black soap ook daar gekocht en trouw gebruikt, ondanks dat het vrij weinig voor me deed haha

4 likes

Ik heb precies hetzelfde!

Jaaaa die groene concealer had ik ook! En idd de stipling brush, ik heb kort na elkaar 2 bestellingen geplaatst en toen zat in het 2e pakketje een handgeschreven briefje van “ik zag dat je 2 bestellingen net na elkaar hebt geplaatst dus heb ik er een cadeautje bij gedaan” en dat was die stipling brush, voelde me zo cool toen haha.

26 likes

Lipsmackers waren ook altijd zo’n dingetje. Je betaalde een godsvermogen bij Claire’s om met die mierzoete meuk rond te lopen op je lippen.

14 likes

Haha ja ik had het een keer stiekem opgedaan toen ik naar bed ging en was ik 4 keer in mijn lippen gebeten door een mug. :sob:

43 likes

Ik gebruik nog steeds een stippeling blush voor poeder. Vind dat je met zo’n spons gelijk een dikke laag te pakken hebt

2 likes

ik heb ooit bijna het vliegtuig in Londen gemist omdat mijn vriendin en ik dachten nog even snel een mac stippling brush in Harrods te kunnen kopen haha.

10 likes

Ik heb ooit eens een palette van Sleek gewonnen bij our queen Mascha zelf! Heb daarna nog weleens een winactie van d’r gewonnen, iets van (crappy) eyeliner. Voelde me zo cool :sunglasses:

6 likes

Omg ik herinner me ineens weer dat ik ooit Steam Cream had gekocht omdat Sint (of was het Mas?) dat aanraadde geloof ik. Was echt precies niks bijzonders aan haha, behalve dat het een hele waterige crème was. Maar de potjes waren wel leuk. Ik had een met hartjes.

image

10 likes

Wow, is dat de start geweest van jouw wetenschappelijke carriere?