En kent iemand die gigantisch populaire VEEL te zoete parfums nog? Was van zo’n klein Amerikaans webshopje, in van die goedkope plastic flesjes met zo’n zelfgemaakt etiketje erop? Mascha was daar helemaal dol op en dat was toen zo populair. Ik weet nog dat ik dat zo graag wilde maar mocht dat niet bestellen van m’n moeder. Uiteindelijk heb ik wat flesjes over gekocht van iemand en toen dat pakketje binnen kwam, rook het hele huis naar die VEEL te zoete geuren. Het viel me toen ZO tegen, echt een deceptie na al dat gehype. De afkorting was volgens mij TPS? Ik dacht eigenlijk dat het Tickled Pink Sensations was, maar ik kan daar echt niks op vinden op Google. Al is die shop toentertijd wel gestopt dus dat is wellicht daarom niet meer terug te vinden. En BG is natuurlijk ook offline.
Was dat niet van een vrouw die dat zelf maakte maar de bestellingen niet meer aan kon?
Jaaaa tickled pink, ik heb als puber mn ouders flink moeten overtuigen om ‘helemaal iets uit Amerika’ te mogen kopen destijds
Aaaaaaah ja dit ja! Die flesjes aka ‘Mini Misters’ hahaha en de vrouw van die shop heette Mia ja.
Ze blogt nog steeds zie ik, wat tof! Voel me nu wel echt oud worden want toen ik haar begon te volgen was ze nog zwanger van haar zoontje en dat is nu een tiener zo te zien!
Nou inderdaad! Ik vind het oprecht super dat ze na al die jaren nog steeds blogt. Ga er straks eens goed voor zitten en haar blog lezen.
Ik ga stuk dat Macha zo serieus aan Mila vraagt “Mag ik de bronzerkwast? Nee dat is de poederkwast”
Hallo, kind is net 1
Jong geleerd is oud gedaan
Jaaa ik wilde net komen posten over die stippling brush ik had dat ding toen nog gekocht, wat een verschrikking. Had elke keer na het aanbrengen overal haren op mijn gezicht. Maar niet willen toegeven vooral.
Oh, en dan in combinatie met die mousse foundation van maybelline. Gouden duo.
kent iemand beautybeforebreakfast nog, en xWiesx? Hebben zij nog een beauty instagram? Ik savede altijd hun looks op weheartit
Ik gebruik nog steeds een stippling brush! Van MAC. Voor mij de ideale kwast om mijn concealer mee te blenden.
Ja ik volg beide nog op Instagram! Ik vond hun make-up altijd prachtig. xwiesx heeft nog wel veel looks op haar Insta staan maar al een tijd niks meer gepost.
Oh ik vind dit zo leuk om te lezen, want ik had dit ook allemaal!!! En inderdaad in het buiteland en bepaalde steden altijd opzoek naar producten die je alleen daar kon krijgen! Altijd langs de lush, of de afro winkel of een kruidvat met een catriceschap!! En inderdaad ik heb genoeg sleek pallets of naked, ik heb real techniques brusshes, bij serenas webshop(secretgarden) besteld, via ebay had ik ook het (neppe?) 88 pallets met vet slecht pigmentatie en neppe real techniques kwasten. Ook mijn haar krullen met papilotte en ik heb meerdere keren die technique gebruikt van angel. Ook altijd naar een speciale parfumery om de nieuwste OPI collecties te bekijken .
Ik ben helaas nooit naar een party geweest, maar wel naar serena’s halloween party! Zo leuk! Ik had helemaal een jurk gehuurd en alle bekende mensen daar ontmoet!
En ik en mijn zusje hebben een keer een video gemaakt om een rowenta stijltang te winnen bij Cynthia! https://youtu.be/W9EiP4kYc90
Oh en ik weet nog dat mijn moeder een boze reactie bij mascha wilde achterlaten, met dat ze moest stoppen met kinderen zo beïnvloeden, want ik en mijn zusje deden steeds bepaalde dingen(je haren wassen met een blokzeep?) “Omdat Mascha het zei”. Mijn moeder werd gek, hahaha
Net de nieuwste vlog gekeken van Mascha, waar ze naar het AZC ging .te Gregor. Ik wist niet dat je daar zomaar naar toe kan gaan om spullen te doneren. Ik ging er vanuit dat het altijd via een organisatie ging.
The more you know
Mascha zei in een story dat iemand (vrijwilliger) een oproep had gedaan voor donaties. Zij met diegene contact heeft opgenomen en diegene het adres van AZC doorgaf.
Ik was niet sarcastisch. Ik weet echt niet hoe dat allemaal in elkaar zit. The more you know, sloeg op mijn onbenulligheid
Ahhh Mascha gaat een tas uitbrengen! Valt me op dat ze Kapten & Son x Mascha gebruiken, zou ze afstand gaan nemen van Beautygloss? Is beuty really dead?
Ze heeft toch ook de Mascha Planner ipv de Beautygloss Planner? Ik denk dat ze nu ze wat ouder wordt meer aan haar persoonlijke merk wil gaan werken en dat Beautygloss steeds meer zal gaan verdwijnen
Oja, duh.
heb je gewonnen???