Beutyblogtopic XL #12

Jouw reacties op mij steeds worden ook een beetje sneu, maar toch reageer je telkens weer. Whoop there she is!

Ze heeft 1x op jou gereageerd?
Doe wat aan je comebacks aub haha

9 likes

Ik denk dat dit topic een stuk vrediger zou verlopen als meer mensen de negeerfunctie zouden gebruiken :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Tekst verwijderd op verzoek*

Doe even normaal.

9 likes

Je bent oprecht heel kinderachtig bezig. Is je schermtijd niet bijna over om naar bed te gaan?

1 like

Nou deze herpes wil ik dan wel

14 likes

Haaahahahahaha ik kan niet meer, jongens welke ouders lieten hun twaalfjarige op een onbewaakt moment naar dit forum surfen

7 likes

Nee sgat zelfs met een nieuw account en een ander imago heb ik je nog steeds door.
Daar helpt geen lippen balsem tegen

10 likes

*insert Michael Jacksonā€™s popcorn etende gifje *

3 likes

En wie denk je dan wie ik ben volgens jou? :woman_shrugging:

1 like

Suikertje natuurlijk

4 likes

Ik had zoā€™n momentje wel 3 maanden geleden op beutylab. Hele fijne wenkbrauw gel van catrice

3 likes

Mascha duh

Jaaaaa Linda! Zij was heel leuk, heb haar laatst nog opgezocht op insta maar weet dr naam ff niet meer haha.

2 likes

Al deze posts inspireren me op de een of andere manier om een beautyblog te beginnen. Geen idee waarom.

6 likes

i.p.v. Mascha zeikt iedereen elkaar nu af, weet niet of dit nou de vooruitgang is die we moeten willen.

19 likes

Ik vind Lotte zo mooi de laatste tijd :fire: ze post ook wat meer op Storys enzo, vooral looks en kleding, vind het wat meer sexy dan voorheen nu. Hopelijk is dat omdat ze nu wat beter in haar vel zit. (En niet alleen mijn oppervlakkigheid)

6 likes

Lotte hoort in YouTubers sorry :x:

7 likes

Nee ze is toch lotte loves beuty?

3 likes