Haha ik ook, ik zie ook eigenlijk geen verschil 
Ja zeker ben benieuwd of ze een leuk plekje vinden
Ik ga echt nooit snappen waarom Gregor en Mascha allebei wakker blijven als hun kind niet kan slapen. Ze hadden beiden gewoon zes uur kunnen pakken (in theorie) maar ze zijn allebei wakker gebleven tot vijf uur.
Maar wel superchill dat Mascha dan overdag gewoon een dutje kan doen, dan heb je het goed voor elkaar.
Ik denk uit solidariteit naar elkaar toe. En daar speelt natuurlijk ook mee dat ze geen standaard kantoorbaan hebben waarbij ze geconcentreerd 8 uur achter elkaar moeten werken.
Pff mijn solidariteit bestaat uit het gunnen van slaap voor ons beiden. Zelfs nu ons kind doorslaapt verdelen we de nachten ‘voor het geval dat’. En ja geen standaard kantoorbaan maar alsnog, slaaptekort is zo killing. Geen idee hoe zij dat eerst deden trouwens, misschien verdeelden ze het wel toen Mila nog heel klein was? Of sliep ze al vrij gauw door, dat kan ook.
Omdat ze genoeg tijd hebben om overdag te chillen en omdat ze sowieso altijd al laat gingen slapen voor Mila er was
Inderdaad, ze hebben allebei geen standaard baan waarvoor ze een complete nachtrust moeten pakken. Lijkt me wel gezellig als je samen wakker kan blijven en dan overdag afwisselen met dutjes en chillen.
Ik zie net dat Nikkie de Jager/ NikkieTutorials aanwezig was bij het Met gala, kan het niet uitleggen maar vind dat best tof.
Wauw, ze is al een prachtige vrouw, maar deze jurk complimenteert haar echt op alle vlakken incl. De mooie gekleurde assecoires:heart_eyes:
Wauw
wat een queen
American fashion.
Echt het saaiste thema in jaren.
Het is ook gewoon echt een gaar thema. Slaat echt nergens op. Ik zou ook niet weten wat ik daar mee aan zou moeten.
Hele vette jurk! Wel bijzonder, ik dacht dat de VS nog helemaal dicht zat voor Europeanen? Zou ze een werkvisum hebben gekregen?
Je kan 2 weken in een land verblijven die niet op de verbannen lijst staat (zoals Mexico) en via daar de VS binnenkomen. Misschien zijn er ook nog andere manieren maar ik weet dat sommige mensen het op deze manier doen.
Ik zag dat iemand zei dat het een eerbetoon is aan Marsha P Johnson, heel mooi! 
Klopt inderdaad!
Ze heeft er nu zelf ook over gepost:
Ze ziet er echt prachtig uit!
Je kunt ook een aanvraag doen om vanwege een ‘dringende reden’ als uitzondering gezien te worden. Het ligt dan aan visumafdeling van de Amerikaanse ambassade of zij het een goede reden vinden.
Wow hele vette jurk, prachtig ziet ze eruit!