Beutyblogtopic XL #12

Geweldig filmpje haha, leuk dat je het wilde delen. 16.000 keer bekeken ook :flushed:

2 likes

HAHAHAHA, dit is toch top content.

Die ‘HMMMMM’ ook steeds :joy:

5 likes

Ja zeker gewonnen! Maar er waren meerdere winaars!

Haha ja ik moet er ook nog steeds zo om lachen

8 likes

Mila was om half 5 wakker en wilde niet meer slapen. Waarna Mas de hele dag (begrijpelijk) gaar is en ook nog heel veel afspraken heeft.

Gaan ze er dan allebei om half 5 uit?! Mijn vent had mij echt wel laten liggen hoor als ik een drukke dag had :frowning:. Taking one for the team…

4 likes

Inderdaad. En dan later wanneer de kleine een dutje doet zelf ook even gaan liggen. Maargoed, je weet niet wat er aan vooraf gegaan is. Misschien schreeuwde de kleine wel moord en brand en werden ze beide wakker ofzo.

1 like

Andere belangrijke vraag, heb je die kaptafel nog steeds :heart_eyes:

2 likes

Moeten we dan het beutyblogtopic niet ook samenvoegen met het andere topic over bloggers?

4 likes

Opzich wel een goed idee @anon50301661 wat vind jij?

26 likes

Ik forum altijd op mobiel en heb die manen zelf zelfs nog nooit gezien. Angstaanjagend!

2 likes

Wow Mila groeit echt snel!

130 likes

Ik moet hier echt veel te hard om lachen

3 likes

Vera heeft een filmpje in haar story gepost dat haar moeder haar tweede naam verkeerd uitspreekt, maar haar moeder heeft haar toch die naam gegeven. Ik zou dan eerder denken dat Vera hem zelf verkeerd uitspreekt haha.

Haar moeder zegt Camilla en Vera zegt Camiela.

26 likes

Mensen die hun 2e naam zo serieus nemen zijn per definitie al fout.

57 likes

Dit verbaast mij ook steeds, wij wisselen dat altijd af. Is misschien minder gezellig maar liever 1 iemand moe dan allebei.

4 likes

Is ‘zeuren’ over Mascha al toegestaan of duurt het nog 2 dagen voor dat wel getolereerd wordt?
In ieder geval: ze gebruikt die tas als luiertas en ze heeft alle andere luiertassen weggedaan (beweert ze).

Vaarwel bestie.

17 likes

Ja, raar, zij heeft die naam zelf gegeven? :joy:

Heb geen tweede naam, maar waarom ben je ‘al fout’ als je het serieus neemt, @Hejira? Vind ik zo’n raar niks zeggend statement. Als dat nou je naam is, wie gaat je vertellen dat je die niet serieus mag nemen. Maar misschien neem ik deze opmerking te serieus…:sweat_smile:

1 like

:tada:

3 likes

Jelly

2 likes

Gelukkig :stuck_out_tongue:

1 like

Karl Kamiela ik zeg doen

2 likes