Beutyblogtopic XL #12

Als Lotte hier al niet meer hoort, wie dan nog wel haha. Not sure if serious… :face_with_monocle: :laughing:

4 likes

Ze woont in Woerden Karl

En ze heet tegenwoordig liefs Lotte geloof ik waarom ik dit weet I don’t know maar ze is eigenlijk een soort onderdeel van het Bij Bonnie (voormalig boncolor) groepje en die horen net als Enzo NIET HIER

2 likes

Serena, Cynthia, Mascha… die 3 blijven toch altijd wel tot de ‘oude’ garde horen ook al doen ze nu totaal wat anders.

1 like

Volgens mij is Lotte nog de enige die blogt over beauty, deze anderen juist helemaal niet of nauwelijks?.. niet met je eens.
Vera bijv wel duidelijker beuty. Of ook niet?

Vind het wel verwarrend deze 2 topics naast elkaar.

3 likes

Ik heb letterlijk 1 keer op je gereageerd. Tenzij je jezelf en je oude account nu aan het outen bent, toen was je ook zo stront irritant namelijk.

1 like

Ik voel me zo out of the loop. Hoe hebben jullie meteen door wie wie is??? 🥲

50 likes

Ik snap dat ook nooit :joy:

7 likes

Ik doelde op je vraag ‘wie hier dan nog wel hoort’,
Die drie waren toen wel de top qua bloggers. Destijds op EG werden zij altijd in dit gelijknamige topic besproken. En Vera inderdaad.

en wie was ze dan?! haha

1 like

Girlscene! En daarvoor Divided.tk van Monique toen.

Meteen na school/werk altijd de computer aan en via Bloglovin alle updates lezen van die dag. Het was toen ook echt een hele happening als iemand een video had opgenomen. Die tijd was zo leuk, ook op maandag alle sneak peeks van iedereen met wat ze de hele week hadden uitgespookt was echt favoriet.

8 likes

Volgens mij is bijna elke vrouwelijke youtuber/blogger begonnen met beauty, Teske bijvoorbeeld ook. (Die al heel wat jaar bezig zijn dan)

9 likes

Ask @Soy.peor hahaha

1 like

Moet bij Teske altijd denken aan die ene keer dat ze een pluk haar weggebrand had met zo’n stomme krultang die je haar inslikte. Levensgevaarlijk dat ding

17 likes

Oh wow, respect. Beitjuh! Die naam was ik helemaal vergeten! Hahaha

2 likes

Haha gouden video!

16 likes

‘Mijn oude account aan het outen’ Ik heb geen oud account? Wel even een naamsverandering aangevraagd en gekregen, maar al mijn posts staan er gewoon nog? Daar is niks te ‘outen’ aan. Tenzij je echt denkt dat ik hier eerder heb gezeten, maar dan kom je van een koude kermis thuis.

1 like

Haha awh jonge Teske, zo leuk.

7 likes

Wow die video was ik echt vergeten, wat erg!! Echt medelijden met haar terwijl ik dit nu kijk :cry: :joy:
Ik herinner me vooral de buitenlandse snoep videos nog.

4 likes

Mag dat ook met cheddar?

Paar plakken op je hoofd en dan 5 minuten onder de zonnebank. Mag.

5 likes