Misschien was dat ook wel onbewust waarom ze er niet zo tevreden mee was. Maar niet dacht “laat ik eens een ander jurkje proberen”
Ik vind het zo veel gezelliger dan de bunker! Zou ook wel zo’n haard willen.
Maar ook erg gevoelig voor rommel. Omdat je geen aparte kinderboek kan maken zo.
Maar daar had ik zelf ook last van met een klein kind in huis. Werd er onrustig van
Ja misschien verwoord ik het verkeerd maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet snap dat mensen op dit huis met deze grootte in centrum A’dam en met de perks van veel opslagruimte nog kunnen zeggen dat ze de woonkamer en keuken zo klein vinden en het genot van dit huis niet snappen.
Dus in die zin ben ik het met je eens, het is helemaal niet klein (zeker niet gezien de beneden en bovenverdieping), maar in relatie tot veel influencerhuizen (vooral mensen met kinderen) wel. Vandaar dat ik dit verfrissend vond. Maar helemaal eens met dat dit echt nog een enorme enorme luxepositie is
Ik vind het huis best goed geslaagd qua inrichting en een gezellige sfeer hebben maar elke keer als die trap in beeld komt vraag ik me af waarom!?
Ik zit oude vlogs van Mascha terug te kijken en ze gaat vanaf Londen naar de bunker waar ze elke avond een sociale activiteit heeft, naar Burning Man en murica 2 weken, naar 2 dagen thuis en naar Malaga? Echt hoe dan? Word moe als ik ernaar kijk. Wat een wereld van verschil met hoe ze nu leven, maar stuk beter voor het milieu in elk geval.
Nikkie heeft een eigen beauty lijn, omg! De crème komt op mijn wensenlijstje
Mamatutorials klinkt zoo cute haha.
Het mag ook weleens gezegd worden: ik vind de vlogs van Mascha de laatste tijd weer leuk worden. Het voelt weer een beetje als vroeger? Ze onderneemt een stuk meer en je ziet dat ze duidelijk een stuk gelukkiger zijn in het nieuwe huis.
Same! Ik kijk ze ook weer allemaal. Leuke combinatie van op pad voor haar werk, huisdingen, beetje beuty en persoonlijke updates.
Ja he, vind het ook echt leuk. De vlogs duren ook weer wat langer. Voorheen plaatste ze nog weleens vlogs van 3 minuten omdat ze echt niet meer had voor die dag.
En ik denk ook haar moeders naam.
Mas: lanceert haar tas door ze met fietskoeriers te laten bezorgen en gaat daarom ook zelf naar zo’n magazijn (“we bestellen dus extreem súper vaak bij ze”).
Vervolgens trekt ze een pakje aan:
“Lijkt me zó leuk om dit te doen, zo keihard fietsen en dingen brengen naar mensen, echt superleuk”
Om in het volgende shot voor €20 2 doosjes aardbeien en 2 mini doosjes frambozen te kopen, aka 2 uurlonen voor al die geluksvogels die lekker hard mogen fietsen en dingen brengen.
Vond het wel mooi contrast
‘Het beeld dat na drie weken bij mij blijft hangen, is dat van een generatie die bestaat uit twee gescheiden werelden: de ene millennial bedient de andere. Twee werelden waarin de ene millennial het moet doen met een weinig uitdagend flexbaantje en zich nooit een koopappartement in de stad zal kunnen veroorloven. En die de lifestyle van de andere succesvolle, welgestelde millennial mogelijk moet maken. ’
Nee echt een topleven dit
Ik vond het vooral zo mooi dat ze vond dat ze in dat magazijn net in een grote voorraadkast liep…
…
Zo ziet het er in een supermarkt nou ook precies zo uit Mascha…
Ik herkende de groenteboer. Die zaak is ontzettend snobistisch. Het is maar goed dat ze Mascha niet hoorde, want ze zijn een GROENTEJUWELIER geen groenteboer
Maar de grote vraag, zijn die aardbeien nou echt lekkerder?
De kwaliteit daar is echt wel goed. Over de aardbeien kan ik niet spreken, want ik ben allergisch
Het verbaast met dat Mascha niet naar Shilla is gegaan. Dat is een Koreaans/Japans supermarkt. Zit in hetzelfde winkelcentrum
Ik heb dus ooit soort van ‘exclusieve’ aardbeien gehad (was bij een hele sjieke supermarkt in België), die aardbeien waren echt maar paar weken per jaar beschikbaar. En ik heb echt nog nooit zulke lekkere aardbeien gegeten. Heel lekker zoet en niet waterig. Dus daarin was er echt een groot verschil met de aardbeien die je bij de AH koopt.
Eens!