Beutyblogtopic XL #12

Ja maar het is niet op alle foto’s? Zal wel fesjun van Pascalle zijn ofzo

1 like

Moet bij Pascalle altijd denken aan die trouwmake-up die ze bij Mascha deed: “een lekker wenkbrauwtje op je gezichtje.”

Verkleinwoorden gebruiken tegen volwassenen is zo’n dooddoener.

17 likes

“Voor het bruidje”. Herinner het me ook nog heel goed haha, echt in elke zin een verkleinwoord.

3 likes

ik post m meteen maar ff want ik was toch weer benieuwd ‘hoe het ook alweer was’ maar die Pascale klinkt echt letterlijk als Thea van Theo en Thea :joy: :joy:

12 likes

Aah brrr ik word hier heel naar van😂

3 likes

Ja ik kan t ook niet aan whahah. Ze lijkt me wel heel lief en ik vind de make up in deze video ook wel echt mooi. Maar als er iemand uren lang zo tegen me aan zou lullen zou ik helemaal leip worden denk ik.

3 likes

Ik vind Mascha heel mooi, en haar lichaam ook, maar ik vind de styling echt vreselijk als ik heel eerlijk ben. Haar haar zit echt heel erg vreemd, ik vind de foto’s vrij saai (maar dat vind ik altijd bij Grazia, vind het altijd weinig creatief, ook gewoon geen achtergronden? Geef mij maar Vogue dan) en vreemde poses.

15 likes

Je kunt Grazia en Vouge ook niet echt vergelijken, Vouge is echt een fashion blad.

7 likes

Mascha is prachtig maar deze kapsels zijn wel heel bijzonder. Ook totaal anders dan hoe zij haar haren normaal zou dragen

8 likes

Ja oke, maar dan nog snap ik niet waarom mensen zo lyrisch zijn over deze foto’s haha

3 likes

Mas: vind jij dat ik moet zelfbruinen?
P: nee joh.
Mas: nee? maar ik ben zo bleek.
P: gewoon zonnebank doen. met zelfbruiner heb je nooit garantie dat het goed gaat…
Mas: maar zonnebank is zo slecht…
P: ja waarom doe je niet zo’n tan spray ofzo
Mas: ja dat bedoel ik. een spraytan
P: ja spraytan dan. maar daar moet je wel mee uitkijken want het kan ook heel oranje worden

???
ik dacht he gelukkig ze gaat zeggen van nee hoor meid wit/bleek is toch ook mooi/prima?
maar nee ze gaat zonnebank aanraden wtf

7 likes

Eens, ik vind de looks van Mas een beetje smoezelig. En dan niet omdat er niet geshopt is maar met dat gekke natte haar en die wenkies. Voelt niet fris ofzo.

11 likes

Wat een taaltje, zeker bijzonder maar ik vind het ook wel ontspannend en lief overkomen. En echt prachtige make-up, en hoe ze in 1 keer de juiste foundationkleur mengt en met maar een paar streken de oogschaduw precies goed opbrengt, ik ben onder de indruk!

1 like

Mee eens. Mascha is zo’n mooie vrouw maar deze foto’s doen haar geen recht vind ik. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het haar doet me aan een Hitler-kapsel denken. :face_with_hand_over_mouth: Maar ik ben een totale fashion noob, dus ja. Wel fijn dat ze er zelf blij mee is!

Ik vind trouwens de cover foto wel mooi, niet dat rare kapsel, en ze lijkt daar nog wel op zichzelf en dat vind ik ook nog wel een leuke pose. Dus wat dat betreft wel goed uitgekozen.

2 likes

5 likes

Mascha, Marije en Jessie Maya zitten volgende week (23/9) in de aflevering van Ik durf het bijna niet te vragen. Zitten nog een aantal andere influencers bij, waaronder een jong meisje, maar die ken ik niet allemaal niet😅.

Heb de aflevering via NLziet vooruit gekeken. Vond het niet heel boeiend, weinig nieuws voorbij gekomen.

3 likes

Echt vet lief dat Mascha en Gregor cadeautjes hebben gemaakt voor de dag van de pm’er/leidster! Heel tof!

7 likes

Leuk gemaakt inderdaad!

Ik voel me wel een beetje karig met de koekjes die ik geknutseld heb voor de leidsters hier en de bijdrage van maar liefst €1 namens onze 2 kinderen voor een gezamenlijk cadeau. De lippenbalsems die Mas geeft kosten €30 p/s.

1 like

Vraag me af of ze niet een dealtje geregeld heeft wat dit soort dingen betreft. Sowieso wel leuk gedaan hoor!

Haha ik heb een doosje celebrations meegegeven vandaag. De leidster zei wel dat ik 1 van de weinigen was die iets had dus ik denk dat het hier niet zo gebruikelijk is (gelukkig :grimacing:)

2 likes