Beutyblogtopic XL #12

Nee sorry, ik weet alleen dat ze bij Cru in Gent verkocht werden. En dat ze daar alleen verkocht werden als ze in het seizoen waren, wat dus blijkbaar echt maar eventjes was.

2 likes

Ja alleen Winschoten en Noordbroek volgens mij. Echt amazing inderdaad, al het fruit daar is echt topkwaliteit.

4 likes

Waren het geen aardbeien uit Hoogstraten?

Dat zou heel goed kunnen! Het was in ieder geval een lokale leverancier. Ik weet alleen dat ik echt zo verbaasd was hoe ontzettend zoet en lekker ze waren. (Het is echt maar goed dat die winkel niet bij mij in de buurt zit :joy:)

1 like

Lambada’s, die werden geserveerd op het huwelijk van Wim-lex en Maxima

1 like

Maar die verkopen ze toch een hele lange periode en in elke supermarkt in Belgiƫ?

3 likes

Cru! Misschien is een supermarkt ook niet helemaal de juiste benaming.

Niet zo heel lang toch? Maar wel bijna overal ja, daar heb je gelijk in :sweat_smile:
Dat zijn wel echt geweldige aardbeien, zo anders dan die waterige ā€˜standaard’ aarbeien

Voor mijn gevoel gewoon het hele aardbeienseizoen.

2 likes

Waren het toevallig deze? (Heeft Cru eens gepost zag ik)
Ik vind die van Hoogstraten persoonlijk niet fantastisch uitzonderlijk lekker, maar dankzij mn vader ben ik er ook gewend vers van het veld dus vandaar haha

2 likes

Nou, ik denk dat je in Haarlem er ook mee weg kan komen

Ik zal eens vragen als ik mijn zwager zie. Had een foto ervan willen maken maar te druk met eten :blush:

Naah, in het Gooi hadden we ook alleen maar groentenjuweliers heur. Plebs gaat naar de boer.

1 like

Maar sowieso zijn alle aardbeien die je niet bij dr AH koopt al lekkerder :joy: AH verkoopt echt rode bakstenen met een kroontje.

11 likes

Beter in elk geval dan de aarbeien van mijn supermarkten, er zit standaard minimaal een beschimmelde tussen, en na een dag is bijna het hele bakje rot :unamused:

6 likes

Ik heb laatst zo’n TikTok-hack geprobeerd, waarbij je de aardbeien met een stukje keukenpapier in een luchtdicht bakje in de koelkast bewaard. En m’n aardbeien bleven serieus wel een week lekker, terwijl ze normaal na een dag al zacht en beschimmeld zijn. Echt een aanrader!

10 likes

Started from the bottom

1 like

Ik heb nu voor het eerst aardbeien uit de diepvries voor in mijn yoghurt, omdat ik helemaal klaar was met die dure bakjes die meteen rot zijn. Weet niet of ik mezelf ga haten of dat het best ok is. Jullie horen het

2 likes

Je gaat jezelf haten.
Bevroren frambozen doen het beter vind ik.

15 likes

Ja, of blauwe bessen. Bevroren aardbeien zijn alleen ok om te pureren.

7 likes