Beutyblogtopic XL #12

Van de winkels op IJburg naar de Dam is ongeveer 9 km fietsen. Daar doe je iets meer dan een half uur over. Met een elektrische (bak-)fiets nog sneller.

8 likes

O deze discussie weer :rofl: heb laatst dit topic in 1 ruk gelezen, ergens na de lege house tour van de tijdelijke woning was de discussie hier ook al

3 likes

Haha ja waarom is dat toch zo’n ding voor mensen? Heb het idee dat dat echt een irritatie punt is; dat Mascha niet (genoeg?) fietst? Niet alleen hier hoor, ook in de comments. Snap dat niet

1 like

Zo van zij is lui en wij niet

Maar ik denk dat als je de omgeving kent en iemand doet een uitspraak van het is zooo lang fietsen, en je denkt dat dat echt niet kan, begrijpelijk dat het een reactie uitlokt

2 likes

Ik zie hier niemand Mascha verwijten dat ze niet genoeg fietst of lui is? Waar is dat op gebaseerd? @chasingrainbows

Het punt is dat ze claimt dat iets anderhalf uur fietsen is terwijl dat in werkelijkheid een half uur is.

11 likes

Ik had het grootste deel van dit topic in 1 keer helemaal gelezen en dat idee kreeg ik wel echt, het stond er niet letterlijk nee maar als je het terug zou lezen dan zie je dat er wel in terug, tussen de lijntjes

2 likes

Aha :face_with_raised_eyebrow:

Ja ik ga het niet allemaal terugzoeken als je het niet erg vindt :sweat_smile: Ik citeerde ook niet iemand letterlijk en geef niemand de schuld oid.

Joh, zoek eens op ‘fiets’ specifiek in dit topic en de irritatie druipt er van af.

6 likes

Is toch ook niet zo gek
 Ze woont in Amsterdam en doet alles met de auto. Ga lekker fietsen denken veel mensen dan. Maar niemand zegt dat ze lui is of MOET fietsen. Het isalleen zo onlogisch. En ja 1.5u fietsen, ze overdrijft ook zo erg. Come on het is 8 of 9 km.

2 likes

Waar ze in ieder geval gelijk in had is dat de Nesciobrug KUT is

11 likes

Hahah oeps gemist. Keek vanochtend de nieuwe vlog van Sanny met Mascha en daarin zegt Mascha dat, was even verwonderd omdat ik dacht huh 1.5 uur dan ben je heel ergens anders dan Amsterdam centrum?:joy: Maargoed, niet bedoeld om een nieuwe discussie uit te lokken.

2 likes

Mas heeft eindelijk zo goed als de keuken af (missen nog een oven, vaatwasser en de juiste wasbak) en nu al is iedereen in de comments aan het zeiken van “onpraktisch dat marmer”, “echt rommelig dat jullie zoveel op het aanrecht zetten”, terwijl ze dus speciaal een verdiept aanrecht hebben gemaakt zodat er veel op kan, “echt een te kleine keuken”.

Het. Is. Toch. Niet. Jullie. Keuken. :woman_shrugging:t2:

Waarom zou je dat meedelen aan iemand die net heel blij is met haar keuken?

22 likes

Je kan het nooit goed doen nee. Marmer? Onpraktisch. Zwarte keuken? Onpraktisch. Witte keuken? Onpraktisch. Kleurtjes overal? Trendgevoelig en ben je zo beu.

Had iemand ook iets anders dan marmer verwacht bij Mascha? Dat hadden ze in het huis in Den Haag toen ook. Als het echt zo onpraktisch is had ze het niet nog een keer gedaan.

6 likes

Ik zou echt gek worden als ik Mascha was. Mijn god, mensen zeiken over ALLLEEEESSS. Ik word er echt strongchaggo van en het gaat niet eens over mij

22 likes

Ja mensen in de comments zijn nog grotere mierenneukers dan in dit topic en bovendien adresseren ze het ook dubbel zo kut, zo van ‘Mascha geef jij maar eens uitleg waarom je dit en dit doet/dit hebt gekozen’.

Chill mensen het is een zaterdag, ga lekker hobbyen ofzo

24 likes

Wat een extreem kleine keuken! Heel jammer!

Jammer voor wie???

7 likes

Ik vind m ook helemaal niet zo extreem klein? In mn studentenhuizen was het allemaal echt behelpen.

Dacht toen ze dit huis kochten wel van de woonverdieping oogt best smal en klein, maar vind dat ze het heel slim hebben opgelost met al die kastruimte overal en de 3 verschillende gebieden. Je merkt nu ook al dat ze er veel meer thuis zijn dan in dat IJburg huis waar de woonkamer veel breder was maar er nul opbergruimte was. Denk dat ze er heel goed over nagedacht hebben met alle inbouwmeubels en functies van alles.

10 likes

Volgens mij is die keuken een prima formaat, zeker als je niet houdt van uitgebreid koken.

Een marmeren werkblad lijkt mij inderdaad onhandig, maar ik ga ervan uit dat ze van te voren zijn gewaarschuwd.

3 likes

Haha alsof al die mensen ook met die keuken moeten leven. Het is mijn keuken ook niet, maar lekker boeiend. Mensen vinden ook wat van het houten aanrechtblad dat wij hebben uitgezocht, alsof zij het komen oliën eens in de zoveel tijd. Was dat maar zo.

2 likes