Of om jam te maken…maar dan pureer je ze ook nevermind
Aardbeien uit de diepvries voor in je yoghurt of kwark ga je betreuren… zó niet lekker.
Als het geen aardbeientijd meer is heb ik altijd kersen of mango uit de diepvries op voorraad in de vriezer, dat is wél erg lekker.
Ik vind diepvriesaardbeien met vegan yoghurt echt heerlijk, ik warm ze op in de microgolf tot ze zacht en een beetje warm zijn en doe dan de yoghurt erbij
Je had heel erg gelijk
En zoveel tijd
Haha, een vriend van mij werkt daar en volgens mij is de eigenaar weer familie van vrienden .
Hij heeft het inderdaad ook steeds over groentejuwelier .
Wat een leuke video weer van vera! Die moeder is zo leuk, en het shoplog gedeelte zo gezellig chatotisch: die hijgende hond, die vader die binnenkomt, die moeder met de rose en Jef die moet helpen met de bitterballen
Sowieso is Vera wel 1 van de leukste om vlogs van te zien.
Wat leuk voor ze!
Zie nu bij Julia en Serena dat nieuwe opzetstuk van Dyson voorbij komen. En het spijt me zeer, maar vind het maar een vaag ding.
Haha ik ook, ik zie ook eigenlijk geen verschil
Inderdaad het is niet iets wat een normale fohn niet zou kunnen.
Ja zeker ben benieuwd of ze een leuk plekje vinden
Ik ga echt nooit snappen waarom Gregor en Mascha allebei wakker blijven als hun kind niet kan slapen. Ze hadden beiden gewoon zes uur kunnen pakken (in theorie) maar ze zijn allebei wakker gebleven tot vijf uur.
Maar wel superchill dat Mascha dan overdag gewoon een dutje kan doen, dan heb je het goed voor elkaar.
Ik denk uit solidariteit naar elkaar toe. En daar speelt natuurlijk ook mee dat ze geen standaard kantoorbaan hebben waarbij ze geconcentreerd 8 uur achter elkaar moeten werken.
Pff mijn solidariteit bestaat uit het gunnen van slaap voor ons beiden. Zelfs nu ons kind doorslaapt verdelen we de nachten ‘voor het geval dat’. En ja geen standaard kantoorbaan maar alsnog, slaaptekort is zo killing. Geen idee hoe zij dat eerst deden trouwens, misschien verdeelden ze het wel toen Mila nog heel klein was? Of sliep ze al vrij gauw door, dat kan ook.
Omdat ze genoeg tijd hebben om overdag te chillen en omdat ze sowieso altijd al laat gingen slapen voor Mila er was
Inderdaad, ze hebben allebei geen standaard baan waarvoor ze een complete nachtrust moeten pakken. Lijkt me wel gezellig als je samen wakker kan blijven en dan overdag afwisselen met dutjes en chillen.
Ik zie net dat Nikkie de Jager/ NikkieTutorials aanwezig was bij het Met gala, kan het niet uitleggen maar vind dat best tof.