Bij mas denk ik dat ze veel gesponsord heeft gekregen en gewoon een graai in een lade heeft gedaan. Waar overigens niks mis mee is.
Ouders die wat meenemen op deze dag zijn “helaas” nog altijd in de minderheid. Tof dat Mascha dit doet en tof dat jij ook wat meeneemt. Ik ben dan wel niet de pm’er van jouw kind, maar ouders die deze dag gebruiken waardeer ik echt
Lief bericht! Ik was een beetje bang dat ik lullig zou overkomen met zo’n doosje chocola (kwam er pas gisteravond achter, kon alleen nog even langs de supermarkt).
Dit is alleen voor de kinderopvang! Bso trouwens ook. Gaat om de pedagogisch medewerkers
Hou op, ik heb voor de gastouder alleen een knutseltje gemaakt van haar voetafdrukjes 🥲. Terwijl ik op de fiets zat dacht ik nog “had ik geen merci mee moeten nemen?” Maar het was al te laat 🥲
Ah het gaat om het gebaar toch 
Echt helemaal niemand wil Merci krijgen.
Ik wel
Moet dit niet in het impopulaire meningen topic haha, grapje! Ze moeten van Merci die doos voldoen met enkel die chocola met een groen papiertje, die zijn zooo lekker 
Maar die repen hebben ze wel echt alleen in de saaie smaken. Ik wil gewoon die ene merci met koffiesmaak in het groot.
Je hebt mijn leven compleet gemaakt 

Ik wel. Paar jaar geleden was er een rode/roze versie met fruitsmaken ofzo. Was een editie voor moederdag geloof ik. Die was echt heel lekker, denk er nog regelmatig aan.
Die is/was er iig een tijdje bij de jumbo!
Die is er inderdaad al een tijdje: Kruidvat en Trekpleister hebben ze ook heel vaak in de aanbieding!
ModernGurlz neemt in deze video “why did the met gala suck” even te tijd om te zeggen waarom Nikkie juist zo goed was
(vanaf 11:42)
Haha ik ben aan het bijlezen maar wat is dit voor gekke opmerking? Alsof je alleen goed hoeft te slapen als je een “standaard baan” hebt.
Al voer je de hele dag niets uit, iedereen heeft gemiddeld 8 uur slaap nodig en er gebeurt enorm veel belangrijks in je hersenen tijdens je slaap? Één korte of slechte nacht heeft al best een negatief effect op allerlei processen in je lichaam.
Ze zegt toch letterlijk dat ze geen standaard baan hebben waardoor ze overdag afwisselend dutjes kunnen doen? Toch niet dat zij een baan hebben waarbij je elke dag maar 5u slaap nodig hebt?
Natuurlijk zit er een verschil in, maar een beetje dutjes doen is niet hetzelfde als een goede nacht slapen en slaap is voor veel meer belangrijk dan alleen je werk.