Beutyblogtopic XL #12

Het is een normale maat keuken. Niet groot, maar ook niet klein. Prima formaat, helemaal als je toch niet perse van koken houdt. Het is maar net waar je zelf waarde aan hecht.

Vind zo’n diepe keuken ook best een slim idee eigenlijk, had dat nog nooit gezien.

1 like

Ik zou geen nee zeggen tegen zo’n keuken als van Mas. Je kunt er in elk geval genoeg in kwijt. *ik zou er ruimte zat aan hebben iig…

(Beter dan mijn eigen flut keuken die hoognodig toe is aan vervanging maar waarvan de verhuurder zei: pas over 2 jaar)

3 likes

Nou indd, en je moet OOK WEER TERUG.
Maar ik vind dat overal met de auto heen in Amsterdam ook wel scheef. Ik zou een elektrische fiets kopen (alhoewel die natuurlijk meteen gejat worden daar).
Weet eigenlijk ook helemaal niet hoe dat is in een stad. Maar met die parkeerkosten en drukte overal vind ik het gekkenwerk alles met de auto of uber te doen.

2 likes

Misschien niet in een half uur als je rustig aan doet, maar anderhalf uur is weer zo godvergeten overdreven.

6 likes

Nou inderdaad, het hangt er wel echt vanaf waar je heen moet. Ik fiets soms 10 km door de polder naar mijn werk en daar doe ik ongeveer even lang over, dan als ik 5 km dwars door de stad moet fietsen. En in Amsterdam zal het nog net een stukje drukker zijn.

2 likes

Ik vind het wel echt een serieus lelijke keuken. Sorry

14 likes

Ohja dat is daar natuurlijk wel allemaal . :upside_down_face:
Maar is dat ook niet super duur? Als ik hier een keer met de bus en/of trein moet ben ik retour 25 euro lichter naar een andere stad.
Altijd die drukte en dat dingen gestolen worden enzo, akelige dingen die er gebeuren. Ben het niet zo gewend denk ik. Ik vind na een dagje stad die rust in mijn eigen omgeving zo fijn. De vogeltjes en het groen. Maar een ander zou zich hier misschien weer vervelen.

2 likes

Naja dingen die gestolen worden valt ook wel weer mee, enige wat in Amsterdam ooit van mij gestolen is is m’n fiets toen ik 12 was en daar had ik de sleutels in laten zitten dus…
Maar snap wel dat drukte niet voor iedereen is

3 likes

Echt dit. Ik verhuis nog liever naar een andere stad waar ik dichter bij het centrum woon dan dat ik structureel 10km in hollands weer fiets. Voelt als anderhalf. Niet voor gemaakt.

9 likes

Ik zou dat ook echt niet doen. Alles langer dan 15 min fietsen, vind ik ‘ver’ :joy:.

13 likes

Ik zit 5 keer per week 26 km op de fiets en meestal vind ik t heerlijk maar soms vervloek ik mijn leven. In ieder geval is het 50 min heen en 50 minuten terug, 13 KM. Dus anderhalfuur over 9KM slaat echt compleet nergens op tenzij ze zo langzaam fietst dat ze bijna omvalt.

9 likes

Wat een kleine keuken, ik zie heel weinig werkruimte. Doordat de trap er tegenover is lijkt het allemaal zo klein en bunkerachtig.

Daar houden ze van. :laughing:

27 likes

Ugh ook die reactie waarom ze nog eten bestellen en nog niet zelf koken. Ze zegt letterlijk in de vlog dat de afzuiging er nog niet inzit. Laat die mensen lekker eten bestellen als ze dat willen.

3 likes

Het is toch niet raar als je je erover verbaast dat ze bijna drie keer per dag bestellen. Ook je ontbijt bestellen vind ik ook best vreemd, het is echt niet alsof ze geen boterham kan smeren ofzo. En natuurlijk mogen ze doel wat ze willen maar hun dagelijkse werk is hun priveleven filmen en op internet gooien, dat kijken wij voor entertainment en daar kunnen opmerkingen over worden gemaakt.

Ook over dat fietsen, men mag zich er toch over verbazen dat ze 1,5 uur fietsen zegt terwijl dat rond een half uur is.

2 likes

Ja daar ben ik strontjaloers op, ik haaaaaaaaat koken hoe fijn is het als je elke dag lekker iets kan laten komen

22 likes

Zeker als je midden in Amsterdam woont en gigantische veel keuze hebt aan take-out restaurants

12 likes

Echt ook je ontbijt? Ik heb wel vaak dat als ik een tijdje veel buiten eet ik veel aankom, last krijg van misselijkheid (omdat niet alles goed is wat je in een restaurant krijgt) en opgeblazen ben.

1 like

Denk dat dat bestellen vooral in het begin gewoon veel gedaan wordt omdat je zo ontzettend veel keuze hebt in Amsterdam. Maar dan is vaak ook wel de lol er weer snel af.

2 likes

Ik vind het dan ook saai worden, en elke dag keuzestress.
Heb ik ook als ik terugkom van vakantie ofzo, dan heb ik echt weer zin in ‘normaal’ eten aka mijn eigen prakje denk ik haha.

1 like