Wauw, ze is al een prachtige vrouw, maar deze jurk complimenteert haar echt op alle vlakken incl. De mooie gekleurde assecoires:heart_eyes:
Wauw wat een queen
American fashion.
Echt het saaiste thema in jaren.
Het is ook gewoon echt een gaar thema. Slaat echt nergens op. Ik zou ook niet weten wat ik daar mee aan zou moeten.
Hele vette jurk! Wel bijzonder, ik dacht dat de VS nog helemaal dicht zat voor Europeanen? Zou ze een werkvisum hebben gekregen?
Je kan 2 weken in een land verblijven die niet op de verbannen lijst staat (zoals Mexico) en via daar de VS binnenkomen. Misschien zijn er ook nog andere manieren maar ik weet dat sommige mensen het op deze manier doen.
Ik zag dat iemand zei dat het een eerbetoon is aan Marsha P Johnson, heel mooi!
Klopt inderdaad!
Ze heeft er nu zelf ook over gepost:
Ze ziet er echt prachtig uit!
Je kunt ook een aanvraag doen om vanwege een ‘dringende reden’ als uitzondering gezien te worden. Het ligt dan aan visumafdeling van de Amerikaanse ambassade of zij het een goede reden vinden.
Wow hele vette jurk, prachtig ziet ze eruit!
Mensen die ik ken gaan twee weken in Kroatië (geen Schengenland) “thuis werken”, zodat ze daarna hun pasgeboren kleinkind voor het eerst kunnen ontmoeten.
Vind het op deze foto wel mooi hoe de jurk net als een schilderij penseelstreken lijkt te hebben.
Vergeet altijd hoe lang Nikkie is omdat ze vaak alleen op beeld is.
Wow ze is echt groot op de foto vergeleken met Megan.
Lang, niet groot
Megan Fox is dan ook maar 1.63 dus echt een onderdeurtje
Ja zou net zeggen, Amerikaanse vrouwen zijn gemiddeld genomen sowieso een stuk kleiner tov Nederlandse
Is toch gewoon hetzelfde?
Betekenis ‘Groot’
Je hebt gezocht op het woord: Groot.
1groot (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: groter, overtreffende trap: grootst)
1
meer dan middelmatig, niet klein; ruim, lang, uitgebreid, uitgestrekt: een groot man voortreffelijk; een grote man lang; met groot genoegen veel
Hahaha ik ben 1.63 dus ik voel me aangesproken!
Ok, laat ik het zo zeggen; als lange vrouw word ik zelf liever niet groot genoemd, zeker aangezien ik ook(net als nikkie) veel issues met m’n gewicht heb gehad. Voor mijn gevoel dus veel liever om lang te zeggen dan groot