Jezus is het vivaforum naar Mascha’s commentsectie verhuisd??
Zie je nou wel dat de meeste kijkers 18+ zijn!!!
Wat ik eigenlijk vooral irritant vind is de volle overtuiging waarin Mascha, ook nadat Sanny al verbaasd zegt “huh 1,5 uur?” zegt, blijft herhalen dat het echt zo lang fietsen is van IJburg naar het centrum. Zo overtuigt van haar eigen gelijk, terwijl het zo’n domme bewering is. Dat schetst überhaupt wie Mascha is voor me, gewoon denken dat ze altijd gelijk heeft, zelfs als het bewezen onwaar is.
Zijn vaak dezelfde mensen met een grijze hoekbank en ergens 1 geverfde muur. Die als ze op visite komen ook even moeten melden dat je gauw uitgekeken zal zijn op je kleurrijke bank of behang met print.
En de modeversie:
Kleding moet een afslankend effect hebben.
Bruin kan je niet met zwart combineren
Printjes combineren is not done.
Ja dat aankomen heb ik dus ook, restauranteten is zo lekker omdat er zoveel boter, olie, suiker, zout etc in zit haha.
En van MSG (Aziatische restaurants) ga je je ook niet bepaald beter voelen.
Misschien neemt de toeristische route
Ik moet de vlog nog kijken maar missh bedoelde ze heen en weer (en Mila klaarmaken etc)
Lees je alsjeblieft even wat meer in over MSG voordat je er achteloos ‘Aziatische restaurants’ achter zet.
MSG zit in ontzettend veel producten zoals soep, worst en chips, onder vermelding van het bijbehorende E-nummer. Het komt ook van nature voor in tomaten, kaas en sommige paddenstoelen.
De mythe van het ‘Chinese restaurant’-syndroom is allang wetenschappelijk weerlegd. Mensen worden niet ziek van MSG als ze niet weten dat ze het eten (lees: als hun vooroordelen niet worden geactiveerd omdat ze geen Aziatisch eten eten)
Nou ik leerde dus vandaag dat dat eigenlijk niet praktisch is omdat je het snel kunt beschadigen en er vlekken in kunnen trekken. Mascha zei dat als je een glas rode wijn knoeit, dat dat dan in het marmer trekt.
Wow, alles valt op zijn plek nu.
Dit! Vooral bij langere ritten kun je er gemakkelijk tien minuten bij optellen.
En Ijburg is zo troosteloos dat de emotionele afstand echt twee keer zo lang is eigenlijk
Nou 10 min optellen bij de 35 die Google maps aangeeft is nog steeds geen 1,5 uur 🥲
Kan me trouwens niet voorstellen dat Gre zich daar nog niet mee heeft lopen bemoeien. Want alles wat Mas zegt heeft hij een weerwoord op, onze betweter. Of… hij denkt zelf ook dat het 1.5 uur fietsen is…
Wat heeft Gregor jou ooit aangedaan joh?
Oh dat wist ik niet! Dank je!
Heb je nu nog niet door dat Gre mijn bec is?
Wat is jouw deal? Je zit in meerdere topics de politieagent uit te hangen fakking vermoeiend.
helemaal naar ACHTEREN
en je gaat niet STOPPEN OOK
De irritainment factor is heel laag de laatste week ofzo, ze zijn allebei heel happy in hun huis en dat kijkt veel fijner.