Beutyblogtopic XL #12

Mas in ‘ik durf het bijna niet te vragen’

Ik begon ooit als beauty influencer en dat is uitgeroeid tot een beetje lifestyle meets toch ook wel serieuzere thema’s, vaak ook

Eh, waar en wanneer?

Stukje daarna shady editing erna:

Jessie maya: “Het leven van een influencer is niet hoe het echte leven in elkaar steekt […]

Mas, erna in beeld: “nee bij mij is het heel echt allemaal

Jessie, direct erna in beeld: “Als een influencer zegt alles wat ik post is echt, dan liegt ze

49 likes

Ook een tiktok influencer:

“Toen mijn opa overlijd, ik wilde toen een laatste knuffel geven, dus ik had dat toen allemaal gefilmd enzo. Hier laat filmpje zien van hem die over doodzieke opa buigt in bed en hem knuffelt die heeft toen 20 miljoen views gehaald. Gewoon een knuffel, was ie heel blij mee dat ik er was.”

:grimacing:

Heeft ze niet eens verteld dat zij de eerste beutyblogger was??

Sereen zegt puuzel ipv puzzel :cry:

3 likes

Cancelled.

25 likes

Nee, ze had het wel over “de concealer die ik al honderd jaar in Amerika koop” lol.

Stond die op iemand’s bingokaart?

4 likes

Oh en Marije (ex van Max) vertelt dat ze niet hetero is en dit de primeur is.

Npo programma ‘ik durf het bijna niet te vragen’.

1 like

Ik denk dat het programma: hoeveel ben je waard? Leuk is voor je. Daar gaan ze echt in op de banen /verdiensten en andere financiëen van willekeurige mensen. Kijkt lekker weg. Vind ik altijd erg interessant en het motiveert ook om zelf meer na te denken over uitgaven enzo.

4 likes

Of: vind je jezelf ook leuk om naar te kijken of wat is jouw beweegreden om dagelijks zoveel mogelijk met je hoofd overal zichtbaar te zijn?
(Niet iedereen, maar sommige influencers vinden zichzelf volgens mij best interessant) ik zou moe worden van mezelf. Maar ja op dit soort vragen gaat natuurlijk niemand antwoorden.
Of: voel je je nooit een soort uithangbord voor sponsoring en geld verdienen met jezelf als soort van product, in plaats van dat je meerwaarde bied aan de maatschappij? Is dat niet oppervlakkig zo’n leven? :face_with_hand_over_mouth:

Beetje zuur, maar als ik iets moest bedenken zijn dit dingen die ik wel zou willen weten.
Of echt de dingen die misgaan achter de schermen, de echte stress die ze ervaren rondom samenwerkingen /jurische zaken etc.

8 likes

Oeh leuke vraag! Mijn vraag zou zijn: Wat is het bedrag dat je minimaal per maand wilt krijgen voor het volledig inleveren van je privacy.
Oftewel: hoeveel is je privacy je in euro’s waard

6 likes

Ik vraag me dit dus ook oprecht af. Ik erger me al dood aan mezelf als ik een geluidsopname van een overleg voor mijn werk terugluister. Oh God, zeg ik echt zo vaak ‘ehhh’? Praat ik echt zo warrig? Heb ik serieus zo’n ernstig accent? Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om iedere dag je eigen hoofd en maniertjes publiek tentoon te stellen en terug te moeten zien, ik zou compleet gek worden yo.

Je moet jezelf dan toch minimaal behoorlijk interessant vinden om dat aan te kunnen, lijkt me? :’) Of misschien went het, soort van?

3 likes

Tja wat is een meerwaarde aan de maatschappij precies…

3 likes

Waar vind ik die hamsterfilter? #askingforafriend

1 like

Mascha die nog een keer naar Amerika wil voordat Mia 2 wordt omdat ze nog gratis vliegt, maar dan wel aan het kijken is naar business clash tickets van bijna 4.000 per stuk :sweat_smile::scream:

44 likes

Deze mensen blijven bijzonder

4 likes

Haha hoop wel dat ze gaan vind de Amerika vlogs altijd het leukste

6 likes

Zit wel in de lijn van: Ik koop wel wat extra’s, zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen

23 likes

Raak je echt helemaal gewend aan. Als je edit let je vooral op het verhaal en echt niet meer op hoe je klinkt.

3 likes

Haha nou als ik het geld had… er zijn leukere dingen dan 11 uur in economy met een dreumes op schoot

9 likes