Beutyblogtopic XL #12

Ik snap wat je bedoelt maar met groot bedoelde ik echt haar lengte! Dus het is niet met negatieve intenties gezegd.

1 like

Pauline van Echte Gooische Moeders woont/woonde in Naarden Vesting en die huizen in het centrum zijn zo klein dat je je kont niet kan keren maar je betaald er wel ontzettend veel geld voor.

5 likes

Die jurk is echt een kunstwerk en inderdaad net een schilderij! Wat prachtig dat mensen zoiets moois kunnen maken.

4 likes

Ja in vesting wel, maar daarbuiten staan meer normalo huizen, wel groter maar goedkoper.

En daarnaast vind ik Josh nou ook niet het toonbeeld van ‘Gooisch chique’…ik vind haar meer een nieuw geld uitstraling hebben.

22 likes

Nee maar ze is wel sophisticated, vind Mascha qua uitstraling meer doorsnee dus snap wel waarom ze dat zegt.
Overigens bedoel ik niks verkeerds met doorsnee, gewoon een normale vrouw

2 likes

Nee nee, nouveau riche. Maar dat is meestal niet zo positief? :sweat_smile:

1 like

Vandaag in de vlog krijgt Mascha een soort gezichtsmassage waarbij binnen in de mond ook werd gemasseerd. Dit is echt mijn grootste nachtmerrie, dat iemand met zijn tengels in je muil zit te wroeten. Ik vind de mondhygienist al erg genoeg

40 likes

En dit is goed voor je omdat?
Lijkt me een hele rare ervaring

2 likes

:sob: precies zo ging het bij de kaakfysio, hij veel vragen stellen, en elke keer als ik wilde antwoorden riep hij niet bewegen!!

6 likes

Om vocht uit je huid te halen en een mooie glow te krijgen. Tenminste dat beweert Mascha. Schijnbaar doet Meghan Markle dat en is ze daarom zo knap

Ik heb liever een minder knappe kop dan dat iemand in mijn muil zit te wroeten

8 likes

Damn dus ik kan er ook zo uitzien!

10 likes

Haha, mijn tandarts doet dat ook altijd. Eerst dat spiegeltje in mijn mond stoppen en dan vragen: ‘Hoe is het nog met jou?’

7 likes

Heel benieuwd naar de rest van de foto’s! Vind deze in ieder geval echt prachtig :heart_eyes:

23 likes

Vind dit ook zo’n mooie shoot! Ben benieuwd naar de rest. Ze ziet er mega knap uit. :fire: :fire: :fire: :fire:

2 likes

Wauw deze foto is wel echt mijn favoriet :star_struck:

77 likes

Prachtige foto!!

1 like

Je zou toch denken dat tandartsen dat al eeuwen weten, maar toch doen ze het!

1 like

Die in t zwarte badpak vind ik ook heeel mooi.

1 like

Jaaa die is ook heeel mooi!

Vind die met dat gele pak wat minder. Lijkt wel een soort productfoto van de ZARA :joy:.

1 like