Ik snap wat je bedoelt maar met groot bedoelde ik echt haar lengte! Dus het is niet met negatieve intenties gezegd.
Pauline van Echte Gooische Moeders woont/woonde in Naarden Vesting en die huizen in het centrum zijn zo klein dat je je kont niet kan keren maar je betaald er wel ontzettend veel geld voor.
Die jurk is echt een kunstwerk en inderdaad net een schilderij! Wat prachtig dat mensen zoiets moois kunnen maken.
Ja in vesting wel, maar daarbuiten staan meer normalo huizen, wel groter maar goedkoper.
En daarnaast vind ik Josh nou ook niet het toonbeeld van ‘Gooisch chique’…ik vind haar meer een nieuw geld uitstraling hebben.
Nee maar ze is wel sophisticated, vind Mascha qua uitstraling meer doorsnee dus snap wel waarom ze dat zegt.
Overigens bedoel ik niks verkeerds met doorsnee, gewoon een normale vrouw
Nee nee, nouveau riche. Maar dat is meestal niet zo positief?
Vandaag in de vlog krijgt Mascha een soort gezichtsmassage waarbij binnen in de mond ook werd gemasseerd. Dit is echt mijn grootste nachtmerrie, dat iemand met zijn tengels in je muil zit te wroeten. Ik vind de mondhygienist al erg genoeg
En dit is goed voor je omdat?
Lijkt me een hele rare ervaring
precies zo ging het bij de kaakfysio, hij veel vragen stellen, en elke keer als ik wilde antwoorden riep hij niet bewegen!!
Om vocht uit je huid te halen en een mooie glow te krijgen. Tenminste dat beweert Mascha. Schijnbaar doet Meghan Markle dat en is ze daarom zo knap
Ik heb liever een minder knappe kop dan dat iemand in mijn muil zit te wroeten
Damn dus ik kan er ook zo uitzien!
Haha, mijn tandarts doet dat ook altijd. Eerst dat spiegeltje in mijn mond stoppen en dan vragen: ‘Hoe is het nog met jou?’
Vind dit ook zo’n mooie shoot! Ben benieuwd naar de rest. Ze ziet er mega knap uit.
Prachtige foto!!
Je zou toch denken dat tandartsen dat al eeuwen weten, maar toch doen ze het!
Die in t zwarte badpak vind ik ook heeel mooi.
Jaaa die is ook heeel mooi!
Vind die met dat gele pak wat minder. Lijkt wel een soort productfoto van de ZARA .