Beutyblogtopic XL #12

Ik vind dit echt haar mooiste shoot ooit, ze ziet er echt prachtig uit. Word er bijna jaloers van.

3 likes

Heel mooi, vind alleen het kapsel niet zo geslaagd

30 likes

Oh echt? Ik ben altijd al zo mega chill bij de tandarts (onpopulaire mening: ik vind het fijn, voelt zo lekker fris daarna) dat ik er nooit bij stil heb gestaan dat het een trucje zou kunnen zijn voor zenuwachtige patiënten.

2 likes

oh ik vond deze er juist heel ongemakkelijk uitzien qua houding. Maar ze is prachtig sowieso

6 likes

Mascha heeft me 6 jaar geleden geblokkeerd op insta omdat ik een kritische reactie had achtergelaten en je kan op insta tegenwoordig geen foto’s bekijken zonder account dus ik kan ze niet zien :joy:

2 likes

Heb je geen ander instagramaccount of van je opleiding ofzo hahaha

Ik heb ook geen account, maar kon de foto’s uit de post van @Drawster wel gewoon zien als ik er op klikte.

Herkenbaar, ik heb ook ooit een keer een reactie achtergelaten op facebook die ook eigenlijk niet oke was. Vervolgens op Facebook reacties vanuit mijn account uitgeschakeld en geblokkeerd op Insta.

1 like

Ja dat vond ik dus ook! Die foto bedoelde ik in mijn eerdere reactie.

Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat iedereen zo enthousiast is over de foto’s van Mascha’s shoot. Vind het echt super tof dat ze een niet gefotoshopte shoot heeft gedaan en daarbij ook niet heeft gekozen voor alleen maar heel flatterende poses waarin je er alsnog zo slank mogelijk uit ziet, maar ben persoonlijk niet zo’n fan van de styling. Vind haar een prachtige vrouw maar vind zelf de foto op de cover qua gezicht wat minder, denk dat er mooiere foto’s van haar te maken zijn.

37 likes

What happened met dr rechter wenkbrauw? Ziet er echt vreemd uit zo ver voorbij de natuurlijke wenkbrauw bijgetekend

4 likes

Ik dacht huh wat bedoel je maar hier zie je dat vooral indd.

22 likes

Ja maar het is niet op alle foto’s? Zal wel fesjun van Pascalle zijn ofzo

1 like

Moet bij Pascalle altijd denken aan die trouwmake-up die ze bij Mascha deed: “een lekker wenkbrauwtje op je gezichtje.”

Verkleinwoorden gebruiken tegen volwassenen is zo’n dooddoener.

17 likes

“Voor het bruidje”. Herinner het me ook nog heel goed haha, echt in elke zin een verkleinwoord.

3 likes

ik post m meteen maar ff want ik was toch weer benieuwd ‘hoe het ook alweer was’ maar die Pascale klinkt echt letterlijk als Thea van Theo en Thea :joy: :joy:

12 likes

Aah brrr ik word hier heel naar van😂

3 likes

Ja ik kan t ook niet aan whahah. Ze lijkt me wel heel lief en ik vind de make up in deze video ook wel echt mooi. Maar als er iemand uren lang zo tegen me aan zou lullen zou ik helemaal leip worden denk ik.

3 likes

Ik vind Mascha heel mooi, en haar lichaam ook, maar ik vind de styling echt vreselijk als ik heel eerlijk ben. Haar haar zit echt heel erg vreemd, ik vind de foto’s vrij saai (maar dat vind ik altijd bij Grazia, vind het altijd weinig creatief, ook gewoon geen achtergronden? Geef mij maar Vogue dan) en vreemde poses.

15 likes

Je kunt Grazia en Vouge ook niet echt vergelijken, Vouge is echt een fashion blad.

7 likes