Was dit niet het plot van Home Alone deel twee dat ze die kutkevin toen kwijt waren terwijl zij chillden in first class en dachten dat hij slumde in economy?
Heeft business class geeneens Jip en Janneke champagne voor de kleintjes? Wat een pauper bedoening
Nee haha alsof ouders het niet het meest kutte vinden. Sowieso is het gehuil van mijn baby het ergste geluid op de wereld voor mij. En dat je dan ook nog weet dat mensen je haten omdat je je baby mee hebt genomen in het vliegtuig.
Wat een rare discussie zeg. Tuurlijk zijn krijsende kinderen irritant maar je snapt toch dat het voor die kinderen ook allemaal maar eng is? Je moet als ouder ook gewoon met je kinderen op vakantie kunnen. Snap niet dat er zo’n moreel conflict van gemaakt wordt, je bent nou eenmaal niet alleen op de wereld, big deal
Ik hoop juist op een paar flink krijsende baby’s/peuters als ik weer ga vliegen, kan ik m’n noise-cancelling headphones tenminste eens goed uittesten.
Nee maar serieus, gebruiken jullie dan geen oordopjes? Houdt echt heel veel tegen hoor. En als ouder zou ik dat ook doen 
Ik vraag me altijd af of het done is om te vragen of je misschien even kan helpen of overnemen, maar dan besef ik me dat ik een complete random stranger ben. Zou mijn kind ook niet even afstaan 
Same girl. Echt hatelijk
Wij hadden ook even een heftig momentje met onze peuter in het vliegtuig een paar weken geleden. En er waren ook twee mensen die vroegen of ze iets konden doen voor ons. Vond ik zelf wel fijn. Denk dat bijna iedereen dat wel kan waarderen ook al valt er weinig te doen.
Wow de roadtrippuzzelstukjes vallen ineens in elkaar
Tot volgend jaar!
Haha wanneer een screenshot plots van pas komt.
Ik mis de dronken vrijgezellenfeestjes om 6 uur 's ochtends (want je moest zonodig die goedkope Ryanair vlucht nemen) die de hele nacht hebben doorgehaald terwijl je gewoon wilt slapen
Nee
Geloof jij Sereen nog als ze een product aanprijst met #spon?
- ja
- nee
0 stemmers
Is Noor dr bruiloft in Frankrijk?
Ja maar niet vandaag
Ik heb de vlog van Mascha van vandaag gezien. En ik dacht dat ik meester was in teringzooi maken.
Snap niet dat ze niet een professionele kasten inruimer inhuurt. Lijkt mij ook een leuk idee voor haar beautygloss kanaal
Wow bestaat dat?
Als ze het laat doen is het zo af en heeft ze geen beautyglosscontent meer de komende weken