Mascha is prachtig maar deze kapsels zijn wel heel bijzonder. Ook totaal anders dan hoe zij haar haren normaal zou dragen
Ja oke, maar dan nog snap ik niet waarom mensen zo lyrisch zijn over deze foto’s haha
Mas: vind jij dat ik moet zelfbruinen?
P: nee joh.
Mas: nee? maar ik ben zo bleek.
P: gewoon zonnebank doen. met zelfbruiner heb je nooit garantie dat het goed gaat…
Mas: maar zonnebank is zo slecht…
P: ja waarom doe je niet zo’n tan spray ofzo
Mas: ja dat bedoel ik. een spraytan
P: ja spraytan dan. maar daar moet je wel mee uitkijken want het kan ook heel oranje worden
???
ik dacht he gelukkig ze gaat zeggen van nee hoor meid wit/bleek is toch ook mooi/prima?
maar nee ze gaat zonnebank aanraden wtf
Eens, ik vind de looks van Mas een beetje smoezelig. En dan niet omdat er niet geshopt is maar met dat gekke natte haar en die wenkies. Voelt niet fris ofzo.
Wat een taaltje, zeker bijzonder maar ik vind het ook wel ontspannend en lief overkomen. En echt prachtige make-up, en hoe ze in 1 keer de juiste foundationkleur mengt en met maar een paar streken de oogschaduw precies goed opbrengt, ik ben onder de indruk!
Mee eens. Mascha is zo’n mooie vrouw maar deze foto’s doen haar geen recht vind ik. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het haar doet me aan een Hitler-kapsel denken. Maar ik ben een totale fashion noob, dus ja. Wel fijn dat ze er zelf blij mee is!
Ik vind trouwens de cover foto wel mooi, niet dat rare kapsel, en ze lijkt daar nog wel op zichzelf en dat vind ik ook nog wel een leuke pose. Dus wat dat betreft wel goed uitgekozen.
Mascha, Marije en Jessie Maya zitten volgende week (23/9) in de aflevering van Ik durf het bijna niet te vragen. Zitten nog een aantal andere influencers bij, waaronder een jong meisje, maar die ken ik niet allemaal niet😅.
Heb de aflevering via NLziet vooruit gekeken. Vond het niet heel boeiend, weinig nieuws voorbij gekomen.
Echt vet lief dat Mascha en Gregor cadeautjes hebben gemaakt voor de dag van de pm’er/leidster! Heel tof!
Leuk gemaakt inderdaad!
Ik voel me wel een beetje karig met de koekjes die ik geknutseld heb voor de leidsters hier en de bijdrage van maar liefst €1 namens onze 2 kinderen voor een gezamenlijk cadeau. De lippenbalsems die Mas geeft kosten €30 p/s.
Vraag me af of ze niet een dealtje geregeld heeft wat dit soort dingen betreft. Sowieso wel leuk gedaan hoor!
Haha ik heb een doosje celebrations meegegeven vandaag. De leidster zei wel dat ik 1 van de weinigen was die iets had dus ik denk dat het hier niet zo gebruikelijk is (gelukkig )
Bij mas denk ik dat ze veel gesponsord heeft gekregen en gewoon een graai in een lade heeft gedaan. Waar overigens niks mis mee is.
Ouders die wat meenemen op deze dag zijn “helaas” nog altijd in de minderheid. Tof dat Mascha dit doet en tof dat jij ook wat meeneemt. Ik ben dan wel niet de pm’er van jouw kind, maar ouders die deze dag gebruiken waardeer ik echt
Lief bericht! Ik was een beetje bang dat ik lullig zou overkomen met zo’n doosje chocola (kwam er pas gisteravond achter, kon alleen nog even langs de supermarkt).
Dit is alleen voor de kinderopvang! Bso trouwens ook. Gaat om de pedagogisch medewerkers
Hou op, ik heb voor de gastouder alleen een knutseltje gemaakt van haar voetafdrukjes 🥲. Terwijl ik op de fiets zat dacht ik nog “had ik geen merci mee moeten nemen?” Maar het was al te laat 🥲
Ah het gaat om het gebaar toch
Echt helemaal niemand wil Merci krijgen.
Ik wel