Beutyblogtopic XL #12

Beetje vaseline of olie ofzo aan de binnenkant van je neus smeren en t is opgelost. Of hang ff ergens een natte handdoek op. /Zet de hete douche aan.
Maar het is een beetje zeuren om het zeuren denk ik.

1 like

Ik skipte naar een random punt in de vlog,

Krek: “ja ze zeggen nu dat Pinguïns aliens zijn”.
Mas: “geloof ik zo”
Krek: “want pinguïns hebben een stofje in zich wat alleen maar op mars is”.
Mas: mond valt open
Krek: “voor de rest nergens, niet op aarde”.

Dit onderwerp had ik nooit kunnen voorspellen, maar het was wel precies het soort claim dat alleen gregor zo kan doen.

61 likes

Hier, dit artikel is de moeite waard vanwege de grappige eufemismen voor ‘uitwerpselen’:

5 likes

Nu ben ik wel benieuwd hoe dit precies zit haha

1 like

:exploding_head:

1 like

Ik krijg echt de creeps van sommige Mascha fans. Waarschijnlijk gewoon goed bedoeld maar ik zou echt bang zijn m’n kind naar de opvang te brengen.

27 likes

Sowieso, ik kijk die vlogs amper maar als ik zie dat Mila haar eten wil delen met de camera, zwaait naar de camera etc. vraag ik me ernstig af of zij later geen problemen hiervan gaat ondervinden (altijd die camera op je smoel)

Edit: tegelijkertijd vind ik Mascha hier heel dubbel in. Eerst roepen dat je kind van het beeld gaat en het niet goed is etc en vervolgens je kind inzetten voor inkomsten (meer kijkers als Mila in de vlog zit)

9 likes

Is dat niet gewoon de tijd waarin kinderen nu opgroeien? Als ik het zie bij mensen om me heen doen die kinderen dezelfde dingen maar dan naar de camera van de telefoon.

2 likes

Wel leuke vlogs zo met die ‘roadtrip’ in Frankrijk enzo. Even een andere omgeving en wat minder afgeraffeld en druk allemaal.

1 like

Ik vind t ook mega creepy maar Mascha vind zulke comments zelf volgens mij helemaal geweldig. Die post ze soms ook wel in d’r stories.
De vlogs zijn inmiddels 100% Mila vlogs btw, werkelijk in elk shot moet ze in beeld of minstens benoemd worden.

7 likes

Ja en 100 keer “oh dit is zooooo cute”, “I can’tttttttt” terwijl Mila dan gewoon alleen ademhaalt. Maarja iedereen vindt z’n eigen kind denk ik de allerschattigste dus ik snap het ook wel.

6 likes

Ze worden weer sniffy

5 likes

Misschien ligt het aan mij maar vind dit best raar om te zeggen over een kind van 1? đŸ„Č Alsof haar uiterlijk bepaalt of ze een leuk kindje is.

34 likes

Ik hoop echt dat bij hun binnenkort het belletje gaat rinkelen. Dit soort comments zouden je toch moeten doen beseffen dat een (groot) deel van je kijkers alleen nog maar kijkt om je kind te zien.

Ik begrijp dat het erg moeilijk wordt om je dagelijks leven te vloggen en je kind daar buiten te houden, maar wellicht wordt het dan tijd voor een ander verdienmodel.
Ze zetten haar dan wel niet in voor campagnes, maar ze verdienen gewoon indirect grof geld via hun kind. Ik blijf dat moreel verwerpelijk vinden.

22 likes

Als in de eerste paar minuten van de vlog Mila te zien is en ze de vlog eindigt met een spon. Kijkers komen voor Mila en zien dan ook meteen de spon. Dan zet je haar toch indirect wel in.

6 likes

Die berichten over Teske’s kind hier vond ik persoonlijk ook raar. Ook hoe er door sommigen werd uitgekeken naar de bevalling alsof ze het kind zelf gingen baren. Ik snap er gewoon niks van hoe een kind van een vreemde iemand zo bezig kan houden.

24 likes

Poeh het idee dat mensen zo’n vlogs alleen kijken voor de kindjes die erin zitten vind ik echt naar/vreemd. Daar had ik zelf nog niet eens bij stil gestaan. En vlog met of zonder kind erin maakt mij echt niet uit, dat is niet waarom je iemand volgt toch? :cry:
Zou me niet eens opvallen als ze er een keer niet in zou zitten, en er al helemaal niet comments over plaatsen.

2 likes

In de tijd van nu waar veel eenzaamheid heerst is het volgen van iemand op youtube een soort sociaal contact. Ik volg Mascha vanaf het begin (de laatste jaren veel minder omdat haar leven zo ver van de mijne staat). Maar ik had ook een tijd op de middelbare school dat ik geen vrienden had, elke keer als ik thuis kwam en op school was was er niemand om een gesprek mee aan te gaan. Als ik dan een video van haar zag voor beautygloss voelde dat heel vertrouwd ofzo.

14 likes

Parasociale relaties zijn echt een ding van de afgelopen jaren. Ik wou dat meer influencers bewust ervan waren.

Even een wiki linkje voor diegene die in een rabbithole willen duiken:

9 likes

Ben echt fan van Debbie de laatste tijd.

73 likes