Moet dit niet in het impopulaire meningen topic haha, grapje! Ze moeten van Merci die doos voldoen met enkel die chocola met een groen papiertje, die zijn zooo lekker
Maar die repen hebben ze wel echt alleen in de saaie smaken. Ik wil gewoon die ene merci met koffiesmaak in het groot.
Je hebt mijn leven compleet gemaakt
Ahw Bonnie en Nick, super leuk! Maar eigenlijk dacht ik dat ze al verloofd/getrouwd waren in mijn hoofd. Zo lang volg ik ze ook nog niet in principe.
Ik wel. Paar jaar geleden was er een rode/roze versie met fruitsmaken ofzo. Was een editie voor moederdag geloof ik. Die was echt heel lekker, denk er nog regelmatig aan.
Die is/was er iig een tijdje bij de jumbo!
Die is er inderdaad al een tijdje: Kruidvat en Trekpleister hebben ze ook heel vaak in de aanbieding!
ModernGurlz neemt in deze video “why did the met gala suck” even te tijd om te zeggen waarom Nikkie juist zo goed was (vanaf 11:42)
Haha ik ben aan het bijlezen maar wat is dit voor gekke opmerking? Alsof je alleen goed hoeft te slapen als je een “standaard baan” hebt.
Al voer je de hele dag niets uit, iedereen heeft gemiddeld 8 uur slaap nodig en er gebeurt enorm veel belangrijks in je hersenen tijdens je slaap? Één korte of slechte nacht heeft al best een negatief effect op allerlei processen in je lichaam.
Ze zegt toch letterlijk dat ze geen standaard baan hebben waardoor ze overdag afwisselend dutjes kunnen doen? Toch niet dat zij een baan hebben waarbij je elke dag maar 5u slaap nodig hebt?
Natuurlijk zit er een verschil in, maar een beetje dutjes doen is niet hetzelfde als een goede nacht slapen en slaap is voor veel meer belangrijk dan alleen je werk.
Gemiddeld 8 uur is beetje achterhaald ik heb op m’n spreekuur mensen die al jaren 5 uur slapen en goed functioneren. De ander heeft dan weer 9 uur nodig. Gemiddelde ligt ergens tussen de 7 en 8 uur wat we adviseren. Maar ben het wel met je eens dat een goede nachtrust in een rit op het moment dat het ook donker is beter is dan steeds korte dutjes overdag. Kwaliteit van slaap is dan beter. En dat heeft uiteindelijk wel invloed op je kwaliteit overdag.
Heb hem gelijk bij onze Jumbo bestelling toegevoegd Thanks
Eens met wat de anderen ook al gezegd hebben. Ik zeg ook niet dat ze nooit meer een goede nachtrust hoeven te hebben hoor, alleen dat ze de flexibiliteit hebben om overdag slaap in te halen en dat lijkt mij met een kleine baby in huis behoorlijk chill.
Er werd trouwens gezegd dat ze 's nachts samen uit bed gaan om voor de kleine te zorgen en dan daarna weer verder slapen. Vond dat knus klinken en fijn voor ze dat dat voor hun werkt en mogelijk is.
Heb dit kanaal recent ontdekt en ben nu alles aan het terugkijken. Mina le had ook een leuke MET video.
Haha ja ik heb Mina Le leren kennen via ModernGurlz, ze hebben een samenwerking gedaan. Ik vind het allebei hele leuke kanalen!
Ik zit die video te kijken van Mascha met Max en Max is echt een kopie van Gregor. Hoe hij praat en eet en dat gemompel tussendoor, het is bijna eng.
Mascha heeft een video met Max?
opent YouTube voor een heerlijk avondje irritainment