Maar het gaat over haar eerste jaren in nederland. Niet over haar tijd in rusland.
Haha, oke misschien verspreekt ze zich dan
Maar niet in de regio Moskou waar Mascha vandaan komt.
Hahah ja dat bedoelde ze wss, maar vond het wel een grappige verspreking
De foefjes zien er echt goed uit voor het huwelijk van Noor en Sander. Vooral Grefoef ziet er goed uit in een pak! En love de outfit van Mas op de laatste foto.
Edit: ik zie nu dat het ook al in het andere topic wordt besproken.
Ahhh ik vind Massa echt prachtig daar
Wauw, wat zien ze er goed uit.
Royal wedding 

Maar Gregor en Mascha zien er inderdaad echt prachtig uit. Mooi op elkaar afgestemd.
wat is dat toch met die 2? Kijk de vlog van vandaag en Mascha zegt: âWe hebben allebei slecht geslapen, het is hier zo droog dat we allebei met een bloedneus wakker werdenâ.
Het is altijd wat met hun, te droog, te vochtig, te stoffig
Gregor is ook ongeveer elke week ziek.
Die pastte vast niet in de geleende sponauto voor de roadtrip
Beetje vaseline of olie ofzo aan de binnenkant van je neus smeren en t is opgelost. Of hang ff ergens een natte handdoek op. /Zet de hete douche aan.
Maar het is een beetje zeuren om het zeuren denk ik.
Ik skipte naar een random punt in de vlog,
Krek: âja ze zeggen nu dat PinguĂŻns aliens zijnâ.
Mas: âgeloof ik zoâ
Krek: âwant pinguĂŻns hebben een stofje in zich wat alleen maar op mars isâ.
Mas: mond valt open
Krek: âvoor de rest nergens, niet op aardeâ.
Dit onderwerp had ik nooit kunnen voorspellen, maar het was wel precies het soort claim dat alleen gregor zo kan doen.
Hier, dit artikel is de moeite waard vanwege de grappige eufemismen voor âuitwerpselenâ:
Nu ben ik wel benieuwd hoe dit precies zit haha

Ik krijg echt de creeps van sommige Mascha fans. Waarschijnlijk gewoon goed bedoeld maar ik zou echt bang zijn mân kind naar de opvang te brengen.
Sowieso, ik kijk die vlogs amper maar als ik zie dat Mila haar eten wil delen met de camera, zwaait naar de camera etc. vraag ik me ernstig af of zij later geen problemen hiervan gaat ondervinden (altijd die camera op je smoel)
Edit: tegelijkertijd vind ik Mascha hier heel dubbel in. Eerst roepen dat je kind van het beeld gaat en het niet goed is etc en vervolgens je kind inzetten voor inkomsten (meer kijkers als Mila in de vlog zit)
Is dat niet gewoon de tijd waarin kinderen nu opgroeien? Als ik het zie bij mensen om me heen doen die kinderen dezelfde dingen maar dan naar de camera van de telefoon.
Wel leuke vlogs zo met die âroadtripâ in Frankrijk enzo. Even een andere omgeving en wat minder afgeraffeld en druk allemaal.
Ik vind t ook mega creepy maar Mascha vind zulke comments zelf volgens mij helemaal geweldig. Die post ze soms ook wel in dâr stories.
De vlogs zijn inmiddels 100% Mila vlogs btw, werkelijk in elk shot moet ze in beeld of minstens benoemd worden.