Ik vind Max iets verstaanbaarder. Maar wat schrokt hij het eten naar binnen
Volgens mij zat dat niet in de video. Het ging voornamelijk over wat hij deed als Mascha’s manager, niet heel boeiend
Hahha die gast kauwt niet eens. Slikt die hele hello fresh linzenstoof zo door.
Het is raar dat je je genoodzaakt voelt om een video op te nemen met je manager om uit te leggen wat hij nou eigenlijk doet, maar het is waarschijnlijk een antwoord op alle negatieve reacties die ze krijgt over haar content. Het is toch apart, want als hij niet een vriend van haar was geweest was zoiets niet gebeurt (denk ik, vul ik in, etc.).
Ze zouden echt een boek moeten schrijven
Zouden ze dat gratis doen?
Klopt, het is ratel ratel ratel door elkaar heen zonder logisch verloop. Dus aan het einde weet je precies nog niks. Alleen dat hij mails wegwerkt met alle aanvragen, en een commissie krijgt.
In de eerste maand een deal van 100k binnen geharkt
En dat Max “best lekker kan emailen” want Mascha zegt soms oh nou … in een onderhandeling maar Max zegt dan … - nohh zo goed, zo knap, zo duidelijk
Jaaa bijvoorbeeld, wat zegt ze hier nou eigenlijk dat heb ik de laatste tijd sowieso bij haar.
Vlog van gisteren is de enige activiteit een half uurtje naar een ‘event’ (sneakerwinkeltje) en de hele dag draait daarom te gaan, stress, dingen herhalen, halve zinnen, halverwege gaat t over iets anders. Herhalen wat ze morgen gaat doen. Wat ze dan aan moet smiddags en morgen etc, Helemaal chaotisch en trubbelig. Chill ff. Kijkt helemaal niet lekker weg.
Hihi ik moet bij die afgebroken stukjes (want dat gebeurd inderdaad constant - van die halve gedachtespinsels) aan dat mensen een tijd geleden steeds zeiden dat haar video’s zo afgeraffeld waren en dat ze als oplossing tijdelijk een stabilisator ging gebruiken
Maar ze zei ook wel dat ze gestressed was laatst. Als ik veel stress voel ben ik ook wel zo chaotisch in m’n gedachten (maar ben geen vlogger gelukkig dus nobody cares ).
Haha dat herken ik ook wel, maar zo ben ik dan tegen mijn partner en niet 10.000 man op video. Ook lastig inschatten waarom ze gestresst is. Maar gebrek aan een beetje structuur in de dag misschien? Ze heeft niet echt houvast. Door veel bestellen/dutjes/ geen routine etc. Dan zou ik het allemaal ook niet meer weten. En een PA denk ik niet dat dat erbij helpt perse. Maarja van een afstand oordelen is altijd wel makkelijk hè.
Mas in ‘ik durf het bijna niet te vragen’
“Ik begon ooit als beauty influencer en dat is uitgeroeid tot een beetje lifestyle meets toch ook wel serieuzere thema’s, vaak ook”
Eh, waar en wanneer?
Stukje daarna shady editing erna:
Jessie maya: “Het leven van een influencer is niet hoe het echte leven in elkaar steekt […]”
Mas, erna in beeld: “nee bij mij is het heel echt allemaal”
Jessie, direct erna in beeld: “Als een influencer zegt alles wat ik post is echt, dan liegt ze”
Ook een tiktok influencer:
“Toen mijn opa overlijd, ik wilde toen een laatste knuffel geven, dus ik had dat toen allemaal gefilmd enzo. Hier laat filmpje zien van hem die over doodzieke opa buigt in bed en hem knuffelt die heeft toen 20 miljoen views gehaald. Gewoon een knuffel, was ie heel blij mee dat ik er was.”
Heeft ze niet eens verteld dat zij de eerste beutyblogger was??
Sereen zegt puuzel ipv puzzel
Cancelled.
Nee, ze had het wel over “de concealer die ik al honderd jaar in Amerika koop” lol.
Stond die op iemand’s bingokaart?
Oh en Marije (ex van Max) vertelt dat ze niet hetero is en dit de primeur is.