Beutyblogtopic XL #12

Dit is echt quatsch.

2 likes

Die bekers en die watten. Dat van die druk bij kinderen klopt helaas. Ze raden niet voor niets af ook om met hele kleine kinderen te vliegen. Maar die bekers en watten helpen niet. Maar het placebo effect doet vaak wonderen en dat is ook iets waard :slight_smile:

Ik vind het jammer dat Cynthia het zo ervaart. Ik sta er exact hetzelfde in maar herken de ergernis helemaal niet. Ja soms zijn mensen verbaasd of zeggen ze dwaze dingen als O jij gaat nog wel van gedacht veranderen. Ja en? Als je je zo’n dingen moet aantrekken… er zit daar eigenlijk zelden iets kwaad achter en kinderen willen zit idd wel eenmaal achter de techniek van soorten gaande houden :smile: nuja eigenlijk meer willen seksen en vervolgens willen zorgen voor de baby.

4 likes

Awh en sowieso iedereen moet een faunt of funcle

Ik vind kinderen tegenwoordig ook veel leuker nu ik weet dat ik ze zelf niet wil/krijg, echt raar is dat maar ik heb nu mentale peace met het concept kinderen in mijn buurt??? Wow er is een plek tussen ‘ik haat kinderen’ en ‘omg kinderen zijn m’n alles love them’ who would’ve thought joh

4 likes

Wat wel een beetje helpt is slikken - daarom werd vaak aangeraden om op kauwgum te kauwen. Kan bij hele kleine kinderen natuurlijk niet. Maar bij ons wel.

1 like

Ik was even in de war. Ik dacht dat je faun ipv fun aunt. Dus had de hele tijd deze dude in mijn hoofd
afbeelding

8 likes

Mascha had allerlei lekkernijen uit Frankrijk meegenomen en het ziet er zo lekker uit. Weet iemand toevallig of je deze wafels hier in Nederland kan krijgen? (Of iets wat erop lijkt?)

2 likes

Dan heb je vooral geluk denk ik. Ik krijg echt zo vaak opmerkingen als “je leven is pas compleet als je kinderen hebt blabla” opmerkingen. En het lijkt wel hoe verder mensen van me af staan, hoe botter ze zijn. Ik geef er niets om, maar stoor me er wel aan af en toe hoor

1 like

Volgens mij is dat een specialiteit van die bakker, Meert. Ik denk niet dat je dat ergens anders kan vinden.

2 likes

Ahh :frowning:

1 like

Klopt! Dat opent het buisje van Eustachius dacht ik? Verdeelt iig de druk tussen de lucht en je brein.

1 like

Ik krijg die opmerkingen wel eens. Maar ik ben nogal een duidelijk persoon. Mensen geven niet snel opmerkingen op hoe ik zou moeten leven.

En als ze het wel doen: so what?
Wat interesseert mij het wat iemand hierover denkt voor mij? Ik ken mijn gevoel en ik heb echt nul behoefte om me daarvoor te verantwoorden. En soms heb ik ook helemaal geen zin om het uit te leggen.

Heb ooit zo’n collega gehad. ‘ ja ik was net zoals jij maar op mijn 41 gebeurde het toch en ik ben zo gelukkig en jij moet dit ook doen en je weet niet wat je overkomt en blalalala. ‘
Ja leuk.
Maar jij zat toen ook niet te wachten op dat gezever toch?
En toen was het klaar.

11 likes

In mijn vriendengroep is het juist andersom, ik werd voor gek verklaard dat ik mijn baby wilde houden en een aantal mensen vroegen zelfs waarom ik geen abortus liet plegen :sob: Ze zijn best negatief over mensen met kinderen en krijg steeds te horen dat mensen met baby’s alleen over hun baby’s praten (ik probeer dat vooral te doen met andere vriendinnen die baby’s hebben), het milieu vervuilen en de wereld gedoemd is (terwijl ze zelf miljoenen avocado’s eten, super veel producten kopen en de wereld overvliegen maar goed :rofl::roll_eyes:).

Edit: (aanvulling) overigens begrijp ik heel goed waarom mensen geen kinderen zouden willen en vind ik het super dat steeds meer mensen goed nadenken over een kinderwens. Moeten mensen lekker zelf weten (al vind ik het wel hypocriet wanneer ze zeggen dat mijn baby vervuilend is, terwijl ze zelf 3 keer per jaar naar Bali vliegen, betere wereld begint bij jezelf he).

6 likes

Leuke vrienden zeg

9 likes

Ja, gelukkig zijn ze nu dol op haar, maar vragen waarom iemand geen abortus pleegt is echt te brutaal (overigens niet al mijn vrienden hoor, veel waren dolenthousiast).

2 likes

Echt een nare gedachte laat staan echt uitspreken

3 likes

Brutaal? het is fucking idioot.

23 likes

Nou idd, ik hoef geen judgement over het niet hebben/willen van kinderen, maar dat is wel het totale andere uiterste :exploding_head:

3 likes

Jaa mensen moeten zich gewoon niet zoveel bemoeien met andere mensen, is super vermoeiend. Het is een super persoonlijke keuze, die echt niemand anders een zak aangaat.

2 likes

Ik vind Mascha dr vergelijking van E.Leclerc met Walmart echt vréselijk irritant. Don’t compare fucking everything to Murrica :face_with_symbols_over_mouth::tired_face:

24 likes

Het laat zien hoe beperkt haar referentiekader is, maar die twee zijn ook totaal geobsedeerd met Amerika. En vooral het eten en Walmart

3 likes