ik dacht o zo duur
Loveee flight of the conchords. Ik denk ook heel vaak aan: He maybe did/ he may be dead
Fuck ik kom er nu achter dat ik hun dvd-box heb achter gelaten bij mijn ex!! What was I thinking!

Volgen mensen hier Britse youtubers/beauty influencers?
Ik verbaas mij over Niomi Smart, haar identiteit was plant-based/vegan zijn. En nu lijkt ze een nieuwe vriend te hebben (haar personal trainer) en heeft ze een nieuwe identiteit. Ze is blond, houdt van drinken en feesten en heeft het plant-based eten losgelaten. Ze heeft haar relatie met haar PT ontkend maar ze zijn samen een weekend weggeweest in een huisje en daar uitgebreid over bericht op insta. Nu vraag ik mij echt af of ze weer alles krijgt zoals ze wilt (haar leven leek perfect) of dat het alleen nep is en ze haar exverloofde jaloers wil maken dat ze nu weer een knappe man heeft.
Ik ken haar niet, maar haar Instagram ziet er extreem generiek uit. Echt een stereotype influenza.
Ze heeft al alles wat ze wil, want ze heeft meer dan een miljoen volgers dus oneindige cashflow š¤·š¼
En paar jaar geleden toen ze met Marcus samen was, leek ze wel een normaal lief meisje. Nu vind ik haar zoān typisch verwend, oppervlakkig rijkeluismeisje.
We hebben een nieuwe variant!
In de vlog van Mascha staat er āMasuaā op haar Starbucks beker 
En Mila werd schijnbaar helemaal wild in de Sephora, maar helemaal bij de Fenty afdeling.
Wat logisch is, want thuis pakt ze ook altijd de Fenty brush.
Ahhh ja, die moeder van Vera is geweldig.
Ik denk dat Veraās moeder denkt āblijf met je gore snot tengels van mijn dure Fenty spullen afā
Of ben ik de enige die dat zou denken 
De oude Tanya Burr is helemaal niets van over š¤·
Oh jaaa de oude Tanya! De huismus in mij kon enorm relaten met haar. Maar nu is ze edgy en heeft Jim een kind met een ander 
Een paar jaar terug probeerde ze ook actrice te worden, maar dat was op zān zachtst gezegd ook niet geslaagd
Samenvatting
Ik zou zo graag haar vlogmas nog eens kijken⦠Maar ze heeft alles verwijderd, helaas 
Dat probeert ze nu nog steeds 
Herman Koch is ook een beroepszeikerd
En een fucking geniale schrijver.
Zo, Mascha krijgt even een tv van 2000 euro gesponsord. 
Een heleboel influencers nu! En ze hebben allemaal hetzelfde praatje.
Hoor je Sarah Recebba opeens praten over de spectaculaire diepte in het beeldscherm en die fenomenale surround sound.