Beutyblogtopic XL #12

Ik vind Linda de Mol zeker niet mislukt maar ik weet nog dat ze meer dan 20 jaar geleden er ineens best anders uit is gaan zien. Dat was toen wel opvallend. Ze had vroeger echt een ander voorkomen.

afbeelding

1 like

Heb net het interview gezien, heel leuk en relaxt zijn ze!

Nu kijk ik naar die foto’s hierboven een let ik extra op haar voorhoofd bij die eerste foto haha.

Vind haar zoals op de laatste foto met iets donkere wenkbrauwen ook wel mooi

1 like

Beetje slecht dat in dat artikel Nikkie de Jong staat ipv de Jager :sweat_smile::sweat_smile: wel heel leuk filmpje! Vind Nikkie zo’n topper

9 likes

Wow ik vind dit best een schokkend verschil
Had nooit gedacht dat dit dezelfde persoon was

2 likes

Precies. “Schokkend verschil” hou toch op.

4 likes

Ik had deze opmerking verwacht. Ja tuurlijk ze is ook ouder geworden maar ik zie ook duidelijk verschil tussen het ouder worden en tussen plastische chirurgie. Ik kan geen voor en na foto van toen vinden maar ze had echt ineens een ander gezicht toen. Ik was toen echt in ‘shock’ (andere tijd, en zij was een van de eersten toen) nu denk ik: you do you.

1 like

Hahah, ze ziet het zelf ook wel. Maar waarom heb je uberhaupt deze kleur in je stash? :joy:

41 likes

Haha echt een oompa loompa

image

34 likes

Oh Masscha keer terug op je schreden en doe alsjeblieeeft voorzichtig met de kraag van die mooie witte trui :fearful:

2 likes

Ik heb zo veel vragen

3 likes

Te laat, die zat al onder de make-up zei ze

1 like

Ik haat vermijdbare bezoedeling.
Hoop dat ze wel gaat proberen het te herstellen en m niet meteen als verloren beschouwt.

6 likes

Wa denkte zelf

5 likes

Nikkie krijgt een eigen wassenbeeld!

52 likes

een paar quotes

-valt letterlijk uit elkaar
-helemaal verrot
-ik ga kleding :dizzy:doneren :dizzy:

13 likes

Even een systeem daarvoor bedenken hoor

20 likes

Lijkt echt exact. Het is altijd hit or miss bij die wassen poppen. Toch blijft het creepy :joy:

3 likes

Was Mascha niet jarenlang de grootste Nederlandstalige beautyblogger…

1 like

Haha dan heb je 99% van je stash weggedaan en ben je alsnog hiermee geëindigd

13 likes

Is “zelfbruinkleur” zeker

3 likes