Ik denk dat Vera’s moeder denkt “blijf met je gore snot tengels van mijn dure Fenty spullen af”
Of ben ik de enige die dat zou denken
Ik denk dat Vera’s moeder denkt “blijf met je gore snot tengels van mijn dure Fenty spullen af”
Of ben ik de enige die dat zou denken
Ojaaaa zij was samen met Marcus Butler!
Over Britse YouTubers gesproken: ik vond Tanya ook leuker toen ze nog samen was met Jim. Wou laatst nog oude vlogs terug kijken maar die kon ik nergens meer vinden. Volgens mij zijn alleen nog Alfie en Zoe nog samen van alle YT stelletjes.
De oude Tanya Burr is helemaal niets van over 🤷
Oh jaaa de oude Tanya! De huismus in mij kon enorm relaten met haar. Maar nu is ze edgy en heeft Jim een kind met een ander
Een paar jaar terug probeerde ze ook actrice te worden, maar dat was op z’n zachtst gezegd ook niet geslaagd
Ik ook! Heb toen zelfs haar kook/bak boek gekocht en diverse recepten van gemaakt. Vond dat zo leuk allemaal. Die tijd mis ik wel. Helemaal de vlogmasses als ze samen met Jim een kerstparty gaf. Die kaasplank van haar
Ik zou zo graag haar vlogmas nog eens kijken… Maar ze heeft alles verwijderd, helaas
Dat probeert ze nu nog steeds
Herman Koch is ook een beroepszeikerd
En een fucking geniale schrijver.
Zo, Mascha krijgt even een tv van 2000 euro gesponsord.
Een heleboel influencers nu! En ze hebben allemaal hetzelfde praatje.
Hoor je Sarah Recebba opeens praten over de spectaculaire diepte in het beeldscherm en die fenomenale surround sound.
Zal wel in de briefing staan
Mwahhh
Ik vind het ook zo gek dat ze zegt dat ze de oude tv maar niet neer hebben gezet omdat er een nieuwe kwam, alsof je op die oude dan niet kunt kijken tot de nieuwe er is ofzo. Volgens mij kijken (of keken dan?) zij ook echt veel tv dus waarom zou je 2 maanden zonder gaan zitten
Die logica snapte ik ook niet helemaal. Vooral omdat Gre nog best wel vaak aan het gamen was.
Ik vind Amelia juist heel erg goed omgaan met haar break up. Ze heeft er veel eerlijk over gesproken en heeft haar vrijgezellenfeestje door laten gaan, vond dat zo leuk om te zien.
Ik begreep het meer dat ze die dan op zouden moeten hangen en ze dat niet wilden vanwege het hout erachter.
Nee ik vond juist dat ze goed met de break up omging. Ze gaf toe dat ze afhankelijk is van iemand om haar heen en dat ze elkaar niet goed genoeg kenden.
Heb je jou rapport van de basisschool al eens teruggelezen? Ik heb die van mij laatste doorgebladerd en die staan ook vol met aannames en persoonlijke benaderingen. Waar moet je een kind anders op rapporteren in de kleuterklas lol.
Dat ik een onzeker kind ben is er flink ingeramd, als ik t zo teruglees.