Beutyblogtopic XL #12

Volgens mij moest die oude tv opgehangen worden en ze hebben die nieuwe muur met houtjes dus dan zou ik daar ook geen gaten in boren.

Ik verbaas me over deze manier van rapporten afgeven. Ik heb nooit dit soort teksten op de middelbare school over mezelf gelezen. Ik kreeg alleen treurig gestemde cijferlijsten te zien

67 likes

Ik kreeg standaard “je kan het wel maar je laat het niet zien” :clown_face:

24 likes

Ja hier ook bijna alleen cijfers en bijv. Succes in de 5e.
1 keer stond er de tekst; spreken is zilver maar zwijgen is goud.
Heb ze ook niet eens bewaard😅

4 likes

Haha ja precies dit. Een cijferlijst met voor alles een 5,5 en een telefoontje van m’n mentor naar m’n moeder dat ik nu wel echt m’n best moest gaan doen want anders bleef ik zitten/zakte ik. Nooit gebeurd haha.

4 likes

En jammer van de d/t fout in het tweede stukje :crazy_face:

6 likes

Heeft iemand zijn Sherlock skills al ingezet op die pisb&b van Mascha te vinden eigenlijk? Ben nu wel nieuwsgierig geworden juist :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mascha over het bezorgde eten: ze moesten super lang wachten maar het ziet er er wel echt amazing (haha een maisy in de automatische ondertiteling) uit:

:eyes: :new_moon_with_face:

9 likes

Deze lipliner :flushed:

14 likes

Gezien de smiley lijkt me dit een grap toch?

2 likes

Haha van Debbie bedoel je? Is geen grap van haar

Volgens mij had ze het wel als grap op gedaan en niet omdat ze het zo’n mooie look vindt.

3 likes

Hoe trigger je Gregor met 1 zin:

56 likes

Helemaal naar achteren lopen jij, nu!!1!!1!

12 likes

…het zijn maar schoenen

4 likes

Van €850 :cold_face:

3 likes

Schoenenreus

27 likes

Deze foto ruik ik gewoon :joy:

51 likes

Ik mis schoenenreus :cry:

7 likes

Ik wist niet eens dat Schoenenreus niet meer bestond :laughing: Is dat niet gewoon Scapino nu? :grimacing:

2 likes