173 winkels nog van de Scapino volgens de site Ik dacht ook dat ze er niet meer waren.
Hier in Drenthe nog Scapino!
Alle 173?
Nee, dat gelukkig dan weer niet.
Ook nog genoeg in Gelderland.
Ik heb nog zulke schoenen liggen. Gebruik ze als “huisschoenen” . Als een echte hollander kon ik ze niet laten liggen voor €0,50
Hahahahahahh als ik iets fancier wilde shoppen dan Amsterdamse Poort “Poortje” dan ging ik daar naartoe.
Wacht ff, een Scapino én een Bristol? bom er op. Want er zit ook al een Multivlaai.
De Makado lijkt eindelijk vanuit de jaren 80 naar het jaar 2000 te gaan. Straks kun je er nog met euro’s betalen.
Heeft nog niemand hier het nieuwe pareltje van Mascha gezien, waarbij ze haar hele gezicht insmeert met een half flesje van een of ander agressief masker, waarvan je blijkbaar maar een paar druppels hoort te gebruiken?
En dan verbaasd zijn dat je gezicht brandt. Niet slim volgens zo’n beetje iedereen in de comments
Jaa dit lijkt ook weer zo zonder voorbereiding hop te zijn gedaan. In plaats van dat ze zich eerst verdiept.
Het is goed dat mensen haar er nog op attenderen anders zijn er weer een hoop jonge meiden die het na doen met misschien huidschade tot gevolg ofzo? Zeker als je een beautykanaal hebt zou je een beetje zorgvuldigheid of verdieping in het product verwachten.
Zeker dat rode masker van the ordinary
Ja en ze is er ook niet meer op teruggekomen in haar stories ofzo. Echt dom
Mascha: " ik moet oppassen met mijn huid"
Ook Mascha: gebruikt veel te veel en na het afspoelen zegt ze “dit is niet positief voor mijn huid”
Gregor keek ook al zorgelijk. Ze had beter naar zijn advies kunnen luisteren (pas op hoor!)
Alles aan deze video voelt alsof ze tegen Foef heeft gezegd, hé ik ga boven even 15 minuten filmen.
Niet gelezen, geen patchtest gedaan, wachten op Greg die het flesje komt openen en na dat hele sneaker vlekken ‘drama’ zou ik zelf toch een van de 2 badkamers (toch?) gebruiken. Mocht je een vlek maken kan je het makkelijker er af wassen en als je gezicht in de brand staat is de wasbak ook dichtbij.
Waarschijnlijk omdat ik probeer te gaan slapen, maar vond het moeilijk te begrijpen wat ze allemaal zei. Ging van de hak op de tak nouja misschien was het een suiker of cafeïne high
Nee ze heeft echt veel te veel opgedaan omg. Alleen al wat ze op haar voorhoofd doet is al teveel voor je hele gezicht.
Hoe kan je jezelf beautyvlogger noemen en dan zo’n video opnemen.
In de titel heeft ze ook ‘30% BHA’ gezet ipv 30% AHA en 2% BHA en dat is ook wel geen onbelangrijk detail
Sorry deze naam doet mij aan de sims denken volgens mij sims 1 of 2? De familie kerkhof
Piet Kerkhof, joh! Dat is lang geleden! En weer een besef momentje dat ik een oud wijf wordt. Of ben.
Cora was wel hot.