Beutyblogtopic XL #12

:thinking::thinking::thinking:

15 likes

Al jaaaaaren

43 likes

Ik ben in het begin van de pandemie nog in een Scapino geweest met het voornemen sportscholen voor thuis te halen, ter motivatie om te gaan hardlopen.

Super fijne sportschoenen gehaald toen van Puma, maar dat hardlopen was van korte duur :joy:

Edit: weet niet hoe die sportscholen gemaakt heeft van ‘sportspullen’, maar denk dat ik geen ‘sportspullen’ mag schrijven, aangezien hij er nu ook ‘sportsokken’ van maakt? Zo van: houd op met spullen kopen en ga naar de sportschool? :laughing::sob:

8 likes

Ook niet toegeven dat ze gruwelijk fout zat
 :dizzy_face:

Heb het idee dat die ook zo hard door haar producten heen gaat, kopen ze op vakantie 5 douchegels ofzo, ik zou daar 2 jaar mee kunnen doen, maar hun volgens mij een week ofzo? Als je ziet wat ze altijd heeft aan stash en backups.

Nu snap ik waarom. Meer is niet altijd beter.

6 likes

Met mijn droge huid moet ik er niet aan denken

3 likes

Nou ik ben wel “blij” dat haar ervaring zo slecht is, op mijn werk kopen heeeeeel veel jonge meisjes dit want “op Tiktok is het zo populair” en ondanks dat je zegt dat ze echt voorzichtig moeten zijn, weet ik 100% zeker dat ze het net zo klakkeloos aanbrengen als Mascha doet. Hopelijk zien ze dit allemaal en worden ze voorzichtiger haha:

3 likes

Dat ze allebei niet onder het eczeem zitten, is een wonder

Gregor heeft toch wel eczeem

Dat vind ik ook echt knap. Een vriendin van mij gebruikt ook zoveel producten, dan kopen we dezelfde parfum of ander product tijdens het shoppen en die van haar is altijd binnen 2 weken of zo al op. Dan ben ik nog niet eens op een kwart ook na dagelijks gebruik.

Ik heb haar ook wel eens deo of een luchtje zien op doen en het is absurd hoeveel ze op spuit.

Geef die vent lanoline crĂšme en zinkzalf

2 likes

Ja, en in die good old ‘opgemaakt’ video’s zaten er ook altijd zeker drie flessen douchegel in. Dat was dan van een maand, geloof ik? Überhaupt dat je iedere maand genoeg producten opmaakt om een video mee te vullen. Maar bijna alle beautybloggers deden dat.

6 likes

Omg wat een drama die video van Mascha. Ook hoe ze super snel/gehaast aan het praten is, en dan terwijl haar gezicht al helemaal onder zit met veel te veel product nog ff die pipet erbij voor de thumbnail en vervolgens alles op de grond en haar badjasđŸ€Š

4 likes

Ik heb geen verstand van peelings, maar dat ze meer product smeert maakt het percentage toch niet hoger? Vind het een heel raar argument.

Overal lees je dat je niet veel moet gebruiken en alleen Mascha kan dit lezen als ik kan veel meer gebruiken op mijn huid, want ja ik ben het gewend :see_no_evil:
En alsof ze ĂŒberhaupt had ingelezen :sweat_smile:. Ze heeft gewoon te veel gebruikt omdat ze niet goed heeft ingelezen, en niet omdat ze dat expres deed.

1 like

Ik hoor Mascha trouwens iets heel goeds zeggen in de vlog van vandaag
 DE TRAP WILLEN ZE IN EEN ANDERE KLEUR!!! :joy:

26 likes

Ja of Mila krijgt Gregors kamers want daar hangt een tv.

4 likes

Ik ga er ook heel slecht op dat ze met de pipet haar huid aanraakt. Daarmee komen er bacteriën van haar huid in het product terecht wat niet bevorderlijk is voor de houdbaarheid enzo.

hahaha en het grappigste aan die video is nog dat ze op haar classic Mascha high horse gaat zitten en vertelt dat ze we allemaal meer ‘educated’ zijn over skincare, zij echt altijd van de skincare is geweest en nooit klakkeloos skincare producten gebruikt en ze zooo’n moeilijke huid heeft waar alleen milde producten goed voor zijn :joy: oh ja en laat je goed informeren! hahaha

35 likes

En daarbij blijkbaar ook heeeeelemaal niets weten van t hele the Ordinary concept. Ja, ze zullen er vast een rood kleurtje van hebben gemaakt om het meer ‘creepy’ te maken :woman_facepalming:t4:

12 likes

Haar excuses voor het snelle praten, ze had maar 10 minuten, dan moest het masker er af. Had dan er nog na gekletst als je zo graag alles wilt vertellen, ipv 20 minuten tekst in 10 min proppen. Het contrast is ook zo groot zodra het masker er af is praat ze een stuk rustiger.

2 likes

De eerste keer dat je dit masker gebruikt, wordt er aangeraden het niet langer dan 5 minuten te laten zitten. Dit staat gewoon op de bijsluiter. Als ze zo voorzichtig is met skincare, lijkt me toch op z’n minst dat je de bijsluiter even doorneemt.

10 likes