Beutyblogtopic XL #12

Ik verbaas vooral aan het feit dat Mascha en Gregor alles samen doen. Waarom zou je niet gewoon de taken verdelen?

21 likes

Die workshop van dat snij-apparaat?!?! Ook zo raar, qua timing alleen al.

4 likes

Volgens mij krijgt ze daar gewoon een lekkere mep geld voor hoor

9 likes

Ja zo voelde het zeker. Zag er alleen niks bij staan geloof ik, Mascha doet dat wel dacht ik?

En in de comments viel me ook op dat die Minions allemaal zo op Mila gefocust zijn;
Kun je een het ready with me of make up look met Mila opnemen?
Milllaaa!! :scream::smiling_face_with_three_hearts:
Wil je een keer met Mila een what she eats in a day filmen?
Ik vind dat creepy ofzo, laat dat kindje met rust.

18 likes

Vera heeft het wel voor elkaar gekregen echt de aller lelijkste spullen uit de sale te vissen

11 likes

Daarom waren die ook in de sale :joy:

3 likes

Wtf moet ze met zo’n apparaat?

1 like

Onzin maken

2 likes

Die handschoenen. Vera camilla stop hou op

22 likes

Wat moet je daarmee als je geen socialite in parijs bent

17 likes

ik denk dat je daar meer plezier van gaat hebben dan van het zoveelste paar lelijke chanel stappers.
Dus ik zou zeggen: lekker doen meid!!

1 like

Ik word helemaal gek van die irritante serena reclame overal? Ik weiger te lezen waar het over gaat dus haha reclame mislukt verspon.

24 likes

kaartje voor de titanic kopen

5 likes

Als ik m’n was ga ophangen neem ik ook altijd de fles wasmiddel mee in de rieten wasmand. Vind ik gewoon best belangrijk.

58 likes

Hahaha mooiste is dat ze eerst een verhaal afsteekt van ‘je moet je niet gek laten maken in een outlet, alleen maar omdat er korting is’
en dat ze dan vervolgens bij deze handschoenen zegt dat ze niet weet of ze ze ooit gaat dragen en dat ze 35 euro waren

18 likes

Ja wallllllllgelijk

2 likes

Ja dat voelt ook gewoon heel goed

5 likes

Acterende of zingende kinderen mogen zoveel keer per jaar optreden anders is het kinderarbeid.
Maar influencers mogen wel hun kind te pas en te onpas betrekken in hun video’s.
Wie weet hier meer over?

Haha, nou lees het mommybloggerstopic terug en je bent op de hoogte van wat iedereen hier weet

1 like