Hier zijn al oneindig veel discussies over gevoerd en het komt neer op het feit dat er geen enkele wettelijke regelgeving is omtrent het uitbuiten van kinderen op Social media.
Die ouders zijn letterlijk zo vrij als een vogel en mogen ongehinderd hun nazaat inzetten voor financieel gewin.
Als ze de burgermeester gaat cosplayen.
Ik vond die eerste Chanel-stappers nog wel grappig maar die Converse-clones niet. En het was me met mijn gebrek aan doorspoeltalent niet direct duidelijk of ze nu 2 tassen had gekocht bij Vuitton. Nadeel als zowat alles dezelfde print heeft.
Ze heeft een tas en een toilettas van LV gekocht. De kleine dus het is allemaal nog heel bescheiden.
Voor de tiktok gebruikers onder ons, ik vond dit wel grappig haha.
Die tas is bijna 4000 euro
Hele rant vandaag in de vlog dat ze wel chaotisch is, maar alles afkrijgt omdat ze plant.
Daar is dit hele forum op gebaseerd. Overal een punt van maken. Mag ik ook? Dankje.
Wat ze noemt, het commentaar op de slingers bestellen en plannen van verhuizen / inpakken tas voor vakantie, komt dat ook van de feedback van onder de videoâs? Of echt van dit forum?
Werd die workshop niet gegeven door een Belgische dame? Misschien bedoelde ze gewoon dit met die âhele grote, belangrijke, internationale klusâ in haar stories.
Dat vraag ik mij met wel meer dingen af
Nee er was met de slingers wel echt iemand die zei dat ze dat een maand van tevoren al moest kopen in de comments!
Ik denk dat Mascha of andere meiden die echt vaak hier wordrn genoemt amper meelezen.
Het zijn vaak de mensen die 1x benoemt zijn die zichzelf gaan googlen hier en dan vallen over die ene zin. En het hele forum dan gaat afzeiken op hun insta met 1000 volgers.
Dat is de hardsided. Vera heeft de souple gekocht. Ze had wel die hardsided gepast, echt geweldig vind ik die, maar past niks in
Is designer nou ook echt betere kwaliteit? Ik dacht te weten dat LV bijvoorbeeld van oorsprong reistassen ofzo maakt en dat daarom die kwaliteit heel goed zou zijn. Maar designer is meestal ook een âinvesteringâ als je heel zuinig bent op je spullen en het nauwelijks tot niet beschadigt. Dan verkoop je een tas of twee in moeilijke tijden, kan je toch weer even een maand huur ophoesten.
Betere kwaliteit zeker. Goed leer enzo en er zit veel werk in zon tas. Maar niet alle tassen zijn echt een investering. Er zijn tassen die je naar een paar jaar voor veel geld kunt verkopen. Maar ik geloof dat die van Vera niet zo bijzonder zijn.
Ja, daarvan hoorde ik het ook! Maar waarin verschilt zoân Birkin dan van de rest? Ik bedoel: super chill dat het werk van designers zo gewaardeerd wordt maar één zoân tas kost makkelijk een jaarsalarisđ
Noem eens wat voorbeelden
En die tas is dus alleen zo populair omdat ze weinig verkocht worden?
Lees net op internet dat die tassen beginnen bij 5k tot 140k
Dit is zo onvoorstelbaar, dus je kan ook niet eens ff de winkel in lopen om je Tassie te kopen?
Lijkt me zo fascinerend om mee te kijken in die wereld. Klinkt ook wel een beetje shady, als de verkoper kiest of je zoân tas mag kopen. Of begrijp ik het verkeerd?
Zo werkt het wel met meer exclusieve dingen. Ferrari produceert ook elk jaar een paar exclusieve modellen waar er niet zo veel van gemaakt worden. Die dingen hebben dan een prijskaartje van een paar miljoen en de enige mensen die zoân auto kunnen kopen zijn mensen die zelf benaderd worden door Ferrari. Je kan dus niet naar de winkel gaan om er een te kopen.