Neeeeee man, zijn echt wachtlijsten van jaren, gaat toch nergens over
Er is een video van een youtuber ‘Purse on fleek’ genaamd ‘hermes made me cry’ en daarin doet ze een hele uitleg met wat ze kocht, wat ze wou (laaaange mails naar die sa ook), maar dat haar sales asociate haar maar geen dream bag aanbood terwijl anderen er wel 1 kregen blabla. Allemaal drama. Hier zijn ook veel reactievideo’s op gemaakt
Huhh maar Fadim heeft toch ook laatst een Birkin gekocht?
Of is het dan makkelijker omdat ze influencer is?
Ik heb dus heel lang gedacht dat hier op het forum Murica zo express werd gezegd omdat Mascha en Foef het steeds overdreven uitspraken
Kwam erachter dat het niks met hen te maken heeft (en ook wel negatieve bijklank kan
hebben)
Kruiptterugondersteen
Is dat ook een soort imago-dingetje misschien? Moet niet zo zijn dat een peasant als ik met zo’n sjieke tas loopt na 365 dagen leven op water en brood uit moeders kast omdat ik zuinig moest doen
@Spaarlamp voel mij opeens zo arm
Dit dacht ik ook? Wat zit er dan wel achter?
Oh gelukkig ik ben niet de enige haha
Ja zou me niks verbazen inderdaad. En ze houden de waarde natuurlijk hoog door niet aan iedereen zo’n ding mee te geven.
Wel toch? Hier wordt het zo gebruikt vanwege Mascha. Betekent niet dat het geen echt woord is.
Yes snap ik nu! Dacht dat het alleen hier wordt gebruikt, totdat ik het op Reddit tegenkwam (in hele andere context etc) dat bedoel ik
Ooooh zo bedoel je!
Toevallig post Fadim nu een video dat ze een Hermes Birkin gaat aanschaffen
Zou je in NL ook 20k moeten uitgeven eerst? Dan gaat ze lekker haha!
Heerlijk dit
Volgens mij had zij er op jonge leeftijd al een. Echt 2-3 jaar terug ofzo al. Ik heb geen idee hoe ze het doet, maar ze doet het goed
wow ik dacht ik kijk dit ook even maar het duurt 55 minuten
dit is wel echt next level triest
Ik vind het jaren ‘90 programma Till Debt Do U$ Part dat integraal op YouTube staat heel vermakelijk. Daar heb je ook altijd mensen die hun enorme collectie scrapbookmateriaal of VHS-banden als een goede diepte-investering zagen. Bij het zien van die extreme designer shoplogs moet ik daar altijd aan denken.
Vind Vera - ondanks die enorme uitgaves - eigenlijk wel lekker nuchter met haar geneuzel over zweetvoeten en steunzolen. Heeft ze niet ook een of ander belastingvoordeel omdat ze het deels als bedrijfskosten kan opvoeren of zeg ik dan iets raars?
Ja dat kan ze als kosten opvoeren om haar winst te drukken = minder belasting betalen.
Ook echt dat ‘i was offered a bag’, alsof het om een koekje gaat