Beutyblogtopic XL #12

Oooh ik heb ook een op vakantie mijn lippen verbrand en dat zag er toen ongeveer zo uit. Kon niet eens lachen. Mijn gezicht was niet eens verbrand maar mijn lippen :sob:

Gebruikt ze niet meer!

Is het niet een laagje foundation per ongeluk?

1 like

Hoe duur was dat gucci behang van Mascha ook alweer? Zet ze er een kast voor :woman_facepalming: :rofl:

29 likes

Hetzelfde met dat hoofdbord van het bed, dat er nu een klein strookje open is. Eigenlijk vindt ze het niet zo mooi, maar ze praat er wel snel overheen. Ik vind het echt vreemd als je alles op maat laat maken, dat het dan zo net niet past.

7 likes

Die ruimte is open gelaten zodat het gordijn netjes kan hangen langs de muur.

Maar dat hoofdbord is in het midden ook niet netjes recht.
Je ziet gregor er de hele tijd naar kijken. Je hoort de mopper in zijn hoofd

35 likes

Mijn god ik zou hier echt niet mee kunnen leven.

3 likes

Bordeelvibes

102 likes

Het is toch serieus een kunst hoe Serena van alles wel spon kan maken. Echt niet normaal meer die hoeveelheid ads bij haar

4 likes

Wat een deprimerende kamer :sob:

12 likes

Dat spul op de muur ook. lijkt wel z’n gekleurde envelop verpakking van plastic.

10 likes

Ze vinden die blauwe muur ook wel erg ā€œoh blauw!ā€ Maar dat past waarschijnlijk bij het ā€œoff whiteā€ kleed.
Maar die grijze vloer vind ik er ook niet echt mooi bij passen…

@Clancy dat zijn zwarte hoogglans tegels

3 likes

Ik noem het… een bijzondere keuze bij elkaar.

4 likes

Zou het dit off white IKEA kleed zijn?

5 likes

Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien als het af is, en hoe snel ze dingen gaan veranderen.

5 likes

Zwarte hoogglans tegels op een slaapkamer muur? Dat is…apart…

Als dit huis op Funda zou staan zou het zeker in het ā€˜Bijzondere huizen op Funda’ topic komen. :joy:

71 likes

Past dus perfect bij de Foefjes… Net niet

8 likes

Ja alsof ze zelf ook niet helemaal weten hoe het resultaat zal zijn, zouden ze die stylisten helemaal de vrije hand geven?

2 likes

Ik vind het echt zo lelijk, kan haast niet verder van mijn eigen smaak afstaan haha. Maar ik vind het wel tof dat ze gewoon doen wat ze willen. Het verbaast me wel dat ze helemaal niets zelf doen, als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Bonnie & Nick… Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar het is toch ook juist leuk om een beetje te klussen en te prutsen zelf (vind ik dan)

17 likes

Ik snap echt niet wat ik zie. Wat voor stylisten durven hier hun naam aan te verbinden :joy::joy:

5 likes