Beutyblogtopic XL #12

Het verschilt soms zelfs per item van een bepaalde designer. Soms zie je aan de afwerking, de kwaliteit van het leer, de hardware en het ontwerp dat het echt wel een kwaliteitsartikel is. Maar soms valt het ook ontzettend tegen, bijvoorbeeld leer dat ontzettend gauw beschadigd en dan moet je maar net het geluk hebben dat je het kan terugsturen en ze het netjes repareren of het item vervangen.

En soms betaal je gewoon echt voor de naam of bekendheid van het artikel. Ik denk trouwens dat sommige goedkopere designermerken niet onder doen voor de allerduurste. Sommige tassen van bijvoorbeeld Coach vond ik kwalitatief er beter uitzien dan Balenciaga.

Ik vind filmpjes van deze Engelse vrouw soms wel leuk om te kijken.

2 likes

Nja vanuit Hermes is het facking slim

2 likes

Welke innerlijke leegte proberen ze te vullen met al die designerspullen. Die shoplog van Vera ook…
I love her, maar zoveel lelijk spul alleen maar willen kopen omdat er een merkje opgeplakt zit. Geeft dit meer eigenwaarde? Meer zelfvertrouwen? Een tijdelijke ‘high’?
Jezelf de tyfus consumeren = de hoogste tijd voor wat soul searching.

18 likes

Niet per se natuurlijk, als je iets heel erg mooi vindt, je er heel lang mee kunt doen, en het een weloverwogen keuze is, why not?
Maar vrouwen die duizenden euro’s aan zooi kopen om dan uiteindelijk een status-tas te kunnen kopen. Daar zit iets echt niet goed…

3 likes

Je generaliseert wel echt een enorme groep vrouwen nu. Als je t geld hebt en je wil het en je kan het, ben je niet meteen leeg van binnen.
Ik kan me er ook niet mee identificeren maar dit soort aannames zijn raar.

10 likes

Get off your high horse. Blijkbaar heeft ze geld om het uit te geven en wil ze dat. Ze is herstellende van een burn-out en depressie dus ze heeft voldoende psychologen gezien hoor :+1:t2:

19 likes

Ohh ik had zo’n knuffeltje denk ik. Een beertje met meerdere kleurtjes echt leuk😍 mn zusje had er ook 1. Zat ook een label aan maar volgens mij eraf geknipt. Mss gekregen van mn tante uit Amerika of kon je t ook hier kopen?

Ik weet dat dit echt zeuren over niks is. :wink: Maar ik vind het altijd zo maf klinken als Mascha zegt ‘de baby slaapt weer’, ‘onze dochter was vroeg wakker.’ Vooral dat ‘de baby’. #onzinnigerant

7 likes

Mijn kind/ons kind.

Ze gebruikt niet zo vaak haar naam volgens mij.

2 likes

Vergeet vooral niet “iemand”

5 likes

Of: ‘mevrouw’. :grin:

3 likes

Nee nee. MevrouwTJE

3 likes

Oh ja! Nog erger. :sweat_smile:

Of ‘Deze dame’

Maar jezelf dan weer niet goed genoeg kennen om wel tegen een vriendin te zeggen “Ew, “Kids” klinkt best vies”

8 likes

What happened to Poppy?

1 like

Serieus deze lippen van Martine. Die heeft met haar ex-beutyblog direct alle lipverzorging het raam uit gekieperd. Dit moet toch super ruw aanvoelen?

25 likes

Mijn lippen branden van droogheid als ik hiernaar kijk

6 likes

Oooh ik heb ook een op vakantie mijn lippen verbrand en dat zag er toen ongeveer zo uit. Kon niet eens lachen. Mijn gezicht was niet eens verbrand maar mijn lippen :sob:

Gebruikt ze niet meer!

Is het niet een laagje foundation per ongeluk?

1 like