Beutyblogtopic XL #12

Zou het dit off white IKEA kleed zijn?

5 likes

Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien als het af is, en hoe snel ze dingen gaan veranderen.

5 likes

Zwarte hoogglans tegels op een slaapkamer muur? Dat is…apart…

Als dit huis op Funda zou staan zou het zeker in het ‘Bijzondere huizen op Funda’ topic komen. :joy:

71 likes

Past dus perfect bij de Foefjes… Net niet

8 likes

Ja alsof ze zelf ook niet helemaal weten hoe het resultaat zal zijn, zouden ze die stylisten helemaal de vrije hand geven?

2 likes

Ik vind het echt zo lelijk, kan haast niet verder van mijn eigen smaak afstaan haha. Maar ik vind het wel tof dat ze gewoon doen wat ze willen. Het verbaast me wel dat ze helemaal niets zelf doen, als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Bonnie & Nick… Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar het is toch ook juist leuk om een beetje te klussen en te prutsen zelf (vind ik dan)

17 likes

Ik snap echt niet wat ik zie. Wat voor stylisten durven hier hun naam aan te verbinden :joy::joy:

5 likes

Dat stond laatst wel ergens in een story, dat de stylist alles heeft bepaald.

1 like

Hm ja maar nu komen ze iedere keer binnen en reageren ze helemaal verwonderd alsof ze zelf niet precies weten hoe het eruit komt te zien haha. Maar iedereen moet dat ook lekker zelf weten!

Ik zou ook nooit zo’n interieurstylist inhuren, wil gewoon zelf bepalen wat er in mijn huis komt te staan

2 likes

Die kleur blauw doet me denken aan de enveloppen van de belastingdienst 🥲

9 likes

Wow ik wil echt een trap tegen dat headboard geven om het recht te krijgen.

7 likes

Ik heb even de vlog teruggekeken met het moodboard voor de slaapkamer maar er komen dus nog grote neonletters op die zwarte muur en er komt ook nog een nep open haard. My god, ik zou zo geprikkeld raken elke keer als ik in die kamer ben, dat ik nooit rustig in slaap zou kunnen vallen.

16 likes

Ik kijk nu de vlog van Mascha en ze noemt steeds Burning Man als inspiratie. Ik had daar echt een heel ander beeld bij dan kraanvogels(?) en panterprint. Die link snap ik niet zo?

4 likes

Hahahaha nu al zin in dat ze over een half jaar de locatie helemaal zat zijn en het huis vervolgens niet verkocht krijgen. Ik heb een huis gekocht waar smaakgewijs ALLES aan moet gebeuren, maar hier zou ik ook niet doorheen kunnen kijken.

Ik ben echt heel benieuwd naar de woonkamer. Die is net zo smal als de slaapkamers.
Zo klein!!

1 like

Waar zien jullie die vlog?

Die slaapkamer doet me heel erg denken aan dat restaurant in Las Vegas waar ze zo lyrisch over waren, peppermill ofzo?

5 likes

Net niet is zowat Mascha’s middle name.

Hebben ze nu de binnenkant van een koeltas op de muur geplakt?

27 likes

Ze blijven hier nooit lang, ik durf er geld op te wedden, max 3 jaar. Veel te krap voor al hun spullen.
Ik vind het ook allemaal afschuwelijk lelijk, alsof ze bewust voor de lelijkste combinaties gegaan zijn. Ik heb ook alleen al 5 soorten/kleuren hout gezien. Alle meubels/vloeren etc hebben weer een andere tint. Ik zou zelf kiezen voor 1 soort tint rustig eiken en dat overal gebruiken of laten terugkomen waar je hout wilt. Soms is iets niet je smaak maar kun je je wel voorstellen dat anderen het mooi vinden, bij dit heb ik alleen maar onbegrip.

50 likes

Ze willen graag nog een kind. Dat past straks echt niet meer! Je gaat over het speelgoed struikelen.

Met recht een pijpenlade

5 likes