Er was een story gepost en ze filmt ook regelmatig de woonkamer en keuken. Ik gok de breedte van t huis op 3,5 a 4 meter. En de woonkamer keuken en trap bevinden zich allemaal in dat stuk. Een soort tunnel.
Van bunker naar tunnel! Ik zie een ondergronds thema hier.
Ze hebben nu tenminste wat zonlicht.
Misschien is dit wel een hint dat ze meedoet aan wie is de mol!!
Hoe kunnen jullie die vlog te kijken zonder misselijk te worden van al dat gedraai en geschut met de camera? Ik word er nog steeds wagenziek van.
Als wandkleed?
Ze heeft juist gezegd dat het koophuis kleiner is dan het huurhuis waar ze heel lang hebben gewoond in Amsterdam. De hoeveelheid troep die daar op de grond lag, was al niet te doen.
Ik vind het ook wel meevallen met de hoeveelheid lichtinval omdat ze dus slapen in de souterrain en dus relatief kleine ramen hebben. Maar een tunnel behoeft ook weinig licht natuurlijk.
Volgens mij hebben ze die open vakkenkast met al die spelletjes en drankflessen ook weggedaan. Dat oogde zo rommelig.
Denk dat Eijerkamp heel erg gaat inzoomen op de promofoto’s haha
Weten we de naam van de stylist? Erg benieuwd naar ander werk
Die vloeren… overal een andere vloer?? Why. Dit is niet meer net niet. Dit is helemaal afschuwelijk lillek
Ze hadden die vloer uit Gregors kamer door het hele huis moeten trekken. Zou beter bij de trap passen.
Voor zover ik weet zwemmen de meeste amsterdammers gewoon in het ij, en soms in het grachtenwater. Mensen die hun woonboot hebben springen gewoon vanaf woonboot zo het water in.
Ik kom de eerste minuut van die vlog nieteens door. Wtf is ze daar aan het brabbelen. Maar je zin eens af.
Ik dacht ik ga ook eens kijken hoe erg het is, maar het is nog verschrikkelijker dan ik dacht.
Haha het is niet al te schoon maar er wordt op veel plekken gewoon in gezwommen.
Ach, is goed voor de weerstand.
Wow iemand zei het laatst volgens mij al maar die mancave van gregor, wat een simsgehalte! Echt vreselijk wel, dat drukke behang met die drukke vloer en dan nog zo’n kast in 2 tinten bruin
Serena post altijd leuke persoonlijke dingen in haar story om daar vervolgens een hele rits spon achteraan te plakken. Voor als je toch kijkt. Heel slim maar wie kijkt er nou al die kleding story’s af