Beutyblogtopic XL #12

Ik heb de vlog gezien en ze zegt dat in haar kamer aan de groene pantermuur ook allemaal gouden stangen komen om kleding op te hangen. :sob:

Ik vind Gregors kamer trouwens wel mooi.

2 likes

Smaak is niet te koop.

6 likes

Aiii ik vind die trap ook echt zonde. Doet me denken aan een heel oud huis die je moet opknappen. Valt zo uit de toon bij de rest van het interieur.

Zou dit weer een ā€˜slimme’ keuze zijn geweest van greg net zoals de trap in het vorige koophuis?

5 likes

Dit is zelfs geen wansmaak meer. Wat een lilleke ellende.

5 likes

Hoe zou de meterkast eruit zien?

54 likes

Lekker retro Soviet style met een touchy burny man.

6 likes

Dit doet me denken aan mensen die lege Lush potjes verkochten voor 50 ct toen je ze nog kon inwisselen voor verse maskertjes.

1 like

Dat gebeurt op vinted nog steeds. Het is nu 5 lege potjes voor 1 vers masker

4 likes

Ooh ja dat is het altijd al geweest, 5 voor een maskertje. Maar vanwege de lockdown was dat even niet meer., ik wist niet dat het weer terug was. Echt gek dat mensen het nu nog steeds doen hahah

2 likes

Ik snap die trap ook niet zo goed. Oogt ouderwets. Het is een nieuwbouwhuis toch?

2 likes

Simpel: Het beste van het hele huis.

Maar die trap zit er ook zo gek in met half die vloer eronder, alsof het niet helemaal lekker uit kwam.

Je hoeft echt geen beige huis maar dit is gewoon drie keer niks. Ik snap wel waar ze heen willen maar het werkt gewoon niet.

3 likes

Van alles snap ik hier eigenlijk de vloer nog het minste. Al die aparte kleuren, patronen en materialen, maar de vloer lijkt dan zo’n ietwat gedateerde 13-in-een-dozijn laminaatvloer, die qua kleur in bijna elk interieur lastig is.

17 likes

Galmt je kamer niet gigantisch als je tegels aan de muur hebt? Ik zou geen geluid meer durven te maken tijdens de seks.

2 likes

Ik weet niet waarom, maar ik word helemaal naar van het idee van tegels in je slaapkamer.

35 likes

Hoe heeft Mascha ook een tas met kringloopspullen vanuit het vakantiehuis? Ze zijn daar een paar weken geweest??

31 likes

NeeeešŸ˜…

4 likes

Het maakt in ieder geval wel makkelijk schoon :sweat_drops:

24 likes

En dan gaan de muren in Mila haar kamer opnieuw, want die zijn nĆ©t niet de kleur die de stylist had uitgekozen. In mijn ogen de mooiste kamer…

37 likes

Lijkt heel minimaal op de foto van de woonkamer te zien.